eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa SólWykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Nowej Soli

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-30

Ogłoszenie nr 510527592-N-2020 z dnia 2020-11-30 r.
Powiat Nowosolski:

Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Nowej Soli

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 603246-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Nowosolski, krajowy numer identyfikacyjny 97077758800000, ul. Moniuszki, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, państwo Polska

telefon: 684 586 800
faks: 684 586 831
e-mail: przetargi@powiat-nowosolski.pl
www: www.powiat-nowosolski.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Nowej Soli

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): IF.272.11.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Określenie przedmiotu zamówienia CPV: 30 19 50 00 – 2; 34.00.00.00-7 1. Przedmiotem zamówienia jest systematyczne i terminowe wykonanie i dostarczanie atestowanych tablic rejestracyjnych pojazdów według parametrów zawartych w : 1) rozporządzeniu Ministra Infrastruktury I Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 roku w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 r., poz. 2355); 2) rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (tekst jednolity Dz. U. z 2018r. poz. 1751) 2. Tablice mają być dostarczane w opakowaniu, którego wartość wliczona jest w cenę towaru, obejmującym folię ochronną dla każdego kompletu tablic i czytelnie opisane serią i numerami. Wykonawca dokonywał będzie rozładunku przedmiotu umowy do pomieszczenia wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego. 3. Zamawiający informuje, że orientacyjny limit tablic, których dotyczy niniejszy przedmiot zamówienia wynosi: 1) Tablice zwyczajne samochodowe jednorzędowe - 10 000 kpl.2) Tablice zwyczajne samochodowe mieszane – 200 kpl; 3) Tablice zwyczajne samochodowe jednorzędowe zmniejszone – 50 kpl.; 4) Tablice samochodowe indywidualne jednorzędowe – 30kpl.; 5) Tablice samochodowe indywidualne mieszane – 5 kpl.; 6) Tablice tymczasowe samochodowe jednorzędowe – 150 kpl.; 7) Tablice tymczasowe samochodowe mieszane – 10 kpl.; 8) Tablice tymczasowe samochodowe jednorzędowe zmniejszone – 5 kpl.; 9) Tablice zabytkowe samochodowe jednorzędowe – 10 kpl.; 10) Tablice zabytkowe samochodowe mieszane – 5 kpl.; 11) Tablice tymczasowe badawcze samochodowe jednorzędowe – 1 kpl.; 12) Tablice zwyczajne pojedyncze jednorzędowe samochodowe – 600 szt..; 13) Tablice tymczasowe pojedyncze jednorzędowe samochodowe – 25 szt.; 14) Tablice zwyczajne pojedyncze dwurzędowe samochodowe – 150 szt.; 15) Tablice tymczasowe pojedyncze dwurzędowe samochodowe – 10 szt. 16) Tablice zwyczajne motocyklowo-ciągnikowe - 1000szt.; 17) Tablice motocyklowe indywidualne – 5 szt.; 18) Tablice zabytkowe motocyklowo – ciągnikowe – 5 szt.; 19) Tablice tymczasowe motocyklowo – ciągnikowe – 25 szt.; 20) Tablice zwyczajne motorowerowe – 500 szt.; 21) Tablice tymczasowe motorowerowe – 25 szt. 22) Profesjonalna tablica samochodowa jednorzędowa – 2 szt.; 23) Profesjonalna tablica samochodowa dwurzędowa – 1 szt.; 24) Tablice zwyczajne samochodowe dla pojazdów elektrycznych – 2 kpl.; 25) Tablice zwyczajne motocyklowe dla pojazdów elektrycznych – 2 szt.; 26) Tablice zwyczajne motorowerowe dla pojazdów elektrycznych – 10 szt.; 27) Tablice zwyczajne samochodowa jednorzędowa zmniejszona dla pojazdów elektrycznych – 1 kpl.; 28) Tablice indywidualne dla pojazdów elektrycznych – 1 kpl. 4. Podane powyżej limity stanowią ilość szacunkową . Zamawiający zastrzega możliwość dostawy mniejszej ilości tablic, jeżeli wynikać to będzie z zapotrzebowania. Wykonawcy nie będzie przysługiwać z tego tytułu żadne roszczenie. 5. Dostawy zamówionych tablic będą się odbywały sukcesywnie w trakcie realizacji umowy wg jednostkowych zleceń Zamawiającego, odpowiadających jego rzeczywistym potrzebom. 6. Zamawiający zlecając w kolejnych zleceniach jednostkowych wykonanie tablic określi ich ilość oraz wyróżniki literowo – cyfrowe . 7. Wykonawca przyjmuje na siebie obowiązek dostawy wyprodukowanych tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Nowej Soli przy ul. Moniuszki 3. 8. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru zużytych tablic rejestracyjnych. Odbiór zużytych tablic przeznaczonych do kasacji będzie następować po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu odbioru z Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Nowej Soli, jednak nie później niż 5 dni od dnia zawiadomienia. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia utylizacji zużytych tablic w sposób uniemożliwiający ich powtórne wykorzystanie. Za odbiór i utylizację zużytych tablic Wykonawca nie będzie pobierał wynagrodzenia. 9. Pozostałe warunki realizacji zamówienia określone zostały w projekcie umowy - załącznik nr 4 do SIWZ. 10. Podwykonawstwo 1) Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia podwykonawcy lub podwykonawcom wykonanie części zamówienia. 2) Zgodnie z art. 36b ust. 1 ustawy Pzp, w przypadku zamiaru powierzenia wykonania części zamówienia przez wykonawcę podwykonawcom, zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w Formularzu ofertowym ( zał. Nr 1 ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć 6 podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców (nazw i adresów) oraz wartości lub procentowej część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom. 3) W przypadku nie wskazania w Formularzu ofertowym ( załącznik Nr 1 ) części, która ma być realizowana przez podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia wykona wykonawca siłami własnymi. 4) W przypadku powierzenia wykonania prac osobom trzecim, za działania osób trzecich wykonawca będzie odpowiadał jak za własne.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 30.19.50.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 252686.03 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Usługowo – Handlowe „REST” S.J. Grzegorz Mikołajczak Renata Mikołajczak, Patrycja Wydra
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wróblewskiego 31
Kod pocztowy: 66-400
Miejscowość: Gorzów Wlkp
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 310803.82

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 310803.82
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 320046.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.