eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › "Modernizacja ścian w pokojach mieszkalnych w budynku Bursy Szkolnej w Ełku przy ul. Sikorskiego 7A."-

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-30

Ogłoszenie nr 510527431-N-2020 z dnia 2020-11-30 r.
Bursa Szkolna:

"Modernizacja ścian w pokojach mieszkalnych w budynku Bursy Szkolnej w Ełku przy ul. Sikorskiego 7A."-

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 605637-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Bursa Szkolna, krajowy numer identyfikacyjny 79000289600000, Sikorskiego 7A, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska

telefon: 737 192 083
faks: 0-87 6216986
e-mail: elkbursa@poczta.wp.pl
www: http://bursa.elk.pl/bip_bursa/p,17,zamowienia-publiczne

adres profilu nabywcy: http://bursa.elk.pl/bip_bursa/p,17,zamowienia-publiczne
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Modernizacja ścian w pokojach mieszkalnych w budynku Bursy Szkolnej w Ełku przy ul. Sikorskiego 7A."-

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): BS.D.2401-11/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja ścian w pokojach mieszkalnych w budynku Bursy Szkolnej w Ełku przy ul. Sikorskiego 7A.”-26 pokoi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ – Dokumentacja techniczna.
2. Kody CPV
1) 45000000-7 Roboty budowlane;
2) 45410000-4 Tynkowanie;
3) 45442100-8 Roboty malarskie;
4) 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych.
3. Zakres zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia Załącznik nr 8 do SIWZ – Dokumentacja techniczna. Zakres robót budowlanych obejmuje przede wszystkim:
1) wykucie z muru podokienników betonowych z lastryko-65,05 m;
2) obsadzenie podokienników z MDF gr. 2 cm ser. 30 cm w ścianach z cegieł –31szt.;
3) montaż profili ochronnych narożnikowych – 47,50 m;
4) posadzki -listwy przyścienne z tworzyw sztucznych – profile –471,58 m;
5) zabezpieczenie podłogi folią – 522,37 m2;
6) odbicie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej na ścianach, filarach, pilastrach o powierzchni odbicia do 5m2 – 238,14 m2;
7) przygotowanie powierzchni starych tynków z poszpachlowaniem nierówności –1713,82 m2;
8) gruntowanie podłoży preparatami „CERESIT CT 14” i „ATLAS UNI GRUNT” – powierzchnie pionowe – 1191,45 m2;
9) systemowe tynki wykańczające na ścianach – tynk strukturalny–834,02 m2;
10) licowanie ścian płytkami z kamieni sztucznych układanymi na klej cienkowarstwowy gr. 3 mm; płytki o wymiarach 59,5x17,5cm –238,14 m2;
11) dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi ścian tynków wewnętrznych sufitów– 522,37 m2
12) dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi ścian tynków wewnętrznych ścian – 23,83 m2
13) transport gruzu samochodem samowyładowczym przy ręcznym załadowaniu i mechanicznym rozładowaniu na odległość do 1 km – 5,95 m3
14) transport gruzu samochodem samowyładowczym przy ręcznym załadowaniu i mechanicznym rozładowaniu na odległość ponad 1 km – 5,95 m3
Załączona dokumentacja techniczna robót jest przykładowa, określająca orientacyjny zakres robót przewidzianych do wykonania zamówienia, ułatwiając tym samym skalkulowanie ceny.
4. Wykonawca powinien przeanalizować załączony projekt i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę. Załączona dokumentacja techniczna nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy - umowa jest ryczałtowa tj.: jej cena nie podlega zmianie w trakcje realizacji. W cenie oferty należy uwzględnić koszty wykonania ewentualnych robót, które nie zostały ujęte w przedmiarze a które należy wykonać zgodnie z projektem. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia w załączonym przedmiarze robót elementów niezbędnych do wykonania umowy.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 8 do SIWZ: Dokumentacja techniczna.
6. Zaleca się, aby przed przygotowaniem i złożeniem oferty Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu realizacji robót, po uprzednim ustaleniu terminu z Zamawiającym.
7. Roboty będą realizowane w czynnym obiekcie i nie mogą utrudniać prawidłowej działalności bursy w związku z tym terminarz robót powinien być skonsultowany w Zamawiającym i dostosowany do pracy placówki. Prace powinny być prowadzone sukcesywnie po maksymalnie trzy pokoje. Wykonawca we własnym zakresie winien odizolować front robót (zabezpieczyć przed przedostawaniem się kurzu i innych zanieczyszczeń) do pozostałych pomieszczeń bursy oraz ograniczyć inne uciążliwości związane z robotami budowlanymi.
8. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu Ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r., (tj. Dz. U. z 2020 poz. 568 ze zm.) ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji zadania odpadów zgodnie z Ustawą o odpadach (tj. Dz. U. z 2020 poz. 568 ze zm.) i Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 284 ze zm.). Koszty wszelkich działań wynikających z Ustawy o odpadach obciążają Wykonawcę (wywóz, składowanie i utylizacja odpadów). Po zakończeniu robót Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokument potwierdzający wywóz odpadów i ich utylizację.
9. Wykonawca wyłoniony w ramach niniejszego postępowania zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy kopię opłaconej polisy Ubezpieczenia od Odpowiedzialności Cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100 000,00 zł.
10. Gwarancja - wymagany minimalny okres gwarancji 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.
11. Zamawiający określa wymagania co do preparatów użytych do gruntowania podłoży: CERESIT CT 14 i ATLAS UNI GRUNT bądź preparaty równoważne o parametrach nie gorszych od wymaganych. Przed użyciem preparatów innego producenta Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich właściwości i specyfiki Zamawiającemu celem akceptacji.
12. Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi Ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r. (Dz.U. z 2020 poz. 148 ze zm.) oraz Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2020 poz. 471).
13. Zawarte ewentualnie nazwy materiałów w dokumentacji podano jako przykładowe i określające ich standardy techniczne i estetyczne. W realizacji można stosować materiały innych firm, które odpowiadają standardowi określonemu w dokumentacji lub ten standard podwyższają. Materiały przed ich użyciem należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac budowlanych pod nadzorem osób uprawnionych zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r. (Dz. U. z 2020 poz. 148 ze zm.). Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru lub przedmiary mogą wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru lub przedmiarach pod warunkiem, że zapewnia one uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych oraz nie będą gorsze pod względem charakteru użytkowego, parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość) i parametrów bezpieczeństwa użytkowania. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu gwarancje producenta oraz wszystkie atesty zakupionych i użytych materiałów.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 116790.53 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 5

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 93486.28

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 93486.28
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 139761.49
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.