eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › II - Prowadzenie prac w zakresie konserwacji, eksploatacji i utrzymania w stałej sprawności technicznej fontann miejskich oraz poidełek na terenie Gminy Miasto Szczecin



Ogłoszenie z dnia 2024-05-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
II - Prowadzenie prac w zakresie konserwacji, eksploatacji i utrzymania w stałej sprawności technicznej fontann miejskich oraz poidełek na terenie Gminy Miasto Szczecin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Szczecin - Zakład Usług Komunalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684232

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ku Słońcu 125A

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 71-080

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: klaudia.szuba@zuk.szczecin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zuk.szczecin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

II - Prowadzenie prac w zakresie konserwacji, eksploatacji i utrzymania w stałej sprawności technicznej fontann miejskich oraz poidełek na terenie Gminy Miasto Szczecin

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b31f694-dd30-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00310150

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031644/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Prowadzenie prac w zakresie konserwacji, eksploatacji i utrzymania w stałej sprawności technicznej fontann miejskich oraz poidełek na terenie Gminy Miasto Szczecin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00237087

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: C/18/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 154471,54 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) prace konserwacyjne i eksploatacyjne mające na celu utrzymanie w stałej sprawności technicznej fontann miejskich i poidełek na terenie Gminy Miasto Szczecin, w tym także obiektów zabytkowych, określone w załączniku nr 6 do SWZ,
2) uszkodzenia, usterki lub awarie oraz prace konserwacyjne i eksploatacyjne mające na celu utrzymanie w stałej sprawności technicznej fontann miejskich i poidełek na terenie Gminy Miasto Szczecin, inne niż określone w załączniku nr 6 do SWZ.
2. Wykaz obiektów, urządzeń i lokalizacja stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
3. W przypadku prac, o których mowa w pkt 3 ust. 2 Wykonawca zobowiązany będzie:
1) w zakresie usuwania usterek lub awarii – niezwłocznie podjąć czynności usuwania usterki lub awarii, w tym:
a) podjęcie czynności zabezpieczających związanych z usuwaniem usterki lub awarii nie później niż w ciągu 90 minut, od momentu otrzymania powiadomienia o usterce lub awarii. O usterkach i awariach Zamawiający będzie informował Wykonawcę pisemnie, telefonicznie lub drogą mailową. Datą powiadomienia jest dzień przekazania informacji przez
Zamawiającego,
b) usunięcie usterki lub awarii w ciągu 24 godzin od otrzymania powiadomienia. W przypadku stwierdzenia skomplikowanej
usterki lub awarii strony umowy mogą ustalić nowy termin jej usunięcia.
c) przedstawienie Zamawiającemu zakresu prac mających na celu usunięcie usterki lub awarii i sposób ich wykonania. Po
usunięciu usterki lub awarii sporządzony będzie protokół odbioru prac, który zostanie obustronnie podpisany,
2) w zakresie usuwania uszkodzeń i wykonywania prac konserwacyjnych
i eksploatacyjnych, mających na celu utrzymanie w stałej sprawności technicznej fontann miejskich i poidełek na terenie
Gminy Miasto Szczecin, innych niż określone
w załączniku nr 6 do SWZ – wykonywać prace w terminie ustalonym
z Zamawiającym, po uprzednim ustaleniu zakresu prac i sposobu ich wykonania; po wykonaniu ww. prac zostanie
sporządzony protokół odbioru prac - który zostanie obustronnie podpisany - na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę
kosztorysu powykonawczego, który będzie stanowił podstawę rozliczenia.
4. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji przedmiotu zamówienia (w tym również w zakresie uszkodzeń, usterek,
awarii i wykonywania prac konserwacyjnych i eksploatacyjnych, mających na celu utrzymanie w stałej sprawności
technicznej fontann miejskich i poidełek na terenie Gminy Miasto Szczecin, innych niż określone w załączniku nr 6 do SWZ),
we wszystkie dni obowiązywania umowy (włącznie z sobotami oraz dniami świątecznymi i dniami wolnymi od pracy) przez
całą dobę.
W związku z tym, Wykonawca zobowiązany będzie również do zapewnienia Zamawiającemu całodobowego kontaktu
telefonicznego i gotowości do niezwłocznego usunięcia uszkodzenia, usterki lub awarii.
5. Wykonawca zobowiązany będzie do informowania Zamawiającego (na bieżąco) każdorazowo o zmianach i
uszkodzeniach m. in. zainstalowanych urządzeń technicznych fontann, konstrukcji komór i niecek fontann i poidełek.
6. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe, z jego winy, w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
7. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia przy użyciu materiałów stanowiących jego własność, na które – przed
rozpoczęciem wykonywania usługi - dostarczy Zamawiającemu atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności lub świadectwa dopuszczenia do stosowania.
8. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia prac związanych z eksploatacją, zgodnie z przepisami BHP, zwłaszcza w przypadku środków chemicznych dozowanych do układów technologicznych fontann. Wszystkie prace w komorach/pomieszczeniach oraz w wodzie powinny być prowadzone z odpowiednią asekuracją.
9. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego nieprawidłowości lub wad wykonanych napraw, Wykonawca będzie zobowiązany usunąć je w terminie wskazanym przez Zamawiającego, we własnym zakresie i na własny koszt. Zamawiający zastrzega sobie prawo zastępczego zlecenia usunięcia nieprawidłowości lub wad wykonanych napraw, na koszt Wykonawcy w przypadku ww. zlecenia.
10. Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymywania obiektów w stanie estetycznym, sprawnym oraz niepogorszonym technicznie.
11. Wykonawca zobowiązany jest do monitoringu wszystkich obiektów i urządzeń objętych zamówieniem i przedłożenia Zamawiającemu do dnia 30 września 2024 r. szczegółowego sprawozdania/opisu o ich stanie technicznym, na podstawie którego zostanie określony priorytet wykonywanych prac.
12. Odpady:
1) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia gospodarki odpadami zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o
odpadach (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1587 ze zmianami),
2) Wykonawca zobowiązany jest udokumentować sposób gospodarowania odpadami,
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do prowadzenia kontroli w zakresie postępowania z odpadami w trakcie realizacji niniejszej umowy.
13. Zatrudnienie:
1) Zamawiający, zgodnie z art. 95 ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności fizyczne związane z realizacją zamówienia,
2) zatrudnienie, o którym mowa w pkt 1 powinno trwać przez cały okres realizacji zamówienia,
3) na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca lub podwykonawca zobowiązuje się przedstawić dowody zatrudnienia na
podstawie umowy o pracę (np. oświadczenie zatrudnionego pracownika, oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę, poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy o pracę zatrudnionego pracownika) osób, o których mowa w pkt 1, zgodnie z art. 438 ust. 2 ustawy,
4) w przypadku braku zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób, o których mowa w pkt 1 lub nie przedstawienia dowodów potwierdzających ich zatrudnienie, Wykonawcy zostanie naliczona kara umowna określona w § 5 umowy.
14. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia z najwyższą starannością wymaganą od podmiotu profesjonalnie świadczącego tego typu usługi, na zasadzie zapewnienia najwyższej jakości prac, dokładając wszelkich starań mających na celu maksymalne zapobieżenie uciążliwości dla mieszkańców (zwłaszcza w zakresie hałasu, kurzu i innych) zgodnie z
przepisami prawa powszechnie obowiązującego, a także z SWZ i z ofertą, które będą stanowiły integralną część umowy.
15. Wykonawca zapewni, we flocie pojazdów używanych przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia, co najmniej 10 % udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym w rozumieniu ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50760000-0 - Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

65130000-3 - Obsługa stacji wody

50500000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających, pojemników metalowych i maszyn

90913100-1 - Usługi czyszczenia zbiorników

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Eksploatacji Urządzeń Komunalnych PEUK Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 852-04-10-458

7.3.3) Ulica: ul. Szwoleżerów 3

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-061

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 190000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Informacja dot. ceny:
Wartość ryczałtowa brutto miesięcznie za prace konserwacyjne i eksploatacyjne mające na celu utrzymanie w stałej sprawności technicznej fontann miejskich oraz poidełek na terenie Gminy Miasto Szczecin tj. 23 000,00 zł

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.