eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nysausługa dezynfekcji



Ogłoszenie z dnia 2021-12-06

Ogłoszenie nr 510437648-N-2021 z dnia 2021-12-06 r.
Sąd Rejonowy:

usługa dezynfekcji

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Sąd Rejonowy, krajowy numer identyfikacyjny 32376600000000, Plac Kościelny 6, 48-300 Nysa, woj. opolskie, państwo Polska

telefon: 774 483 500
faks: 774 483 599
e-mail: srnysa@nysa.sr.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Sąd Rejonowy w Nysie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
usługa dezynfekcji

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): A.2503.35.21

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług dezynfekcji w budynku Sądu Rejonowego w Nysie przy pl. Kościelnym 6 (1 osoba), przy ul. Rynek 36C i ul. Rynek 36B (1 osoba) w godz. 10.00 – 13.00 , których zakres obejmuje:
a) dezynfekcję powierzchni dotykowych w ciągach komunikacyjnych co 2 godziny: poręczy balustrad, klamek do drzwi, włączników światła, uchwytów, poręczy i siedzisk krzeseł, po-wierzchni blatów stolików;
b) dezynfekcję toalet co 2 godziny (włączniki świateł klamki, baterie umywalkowe, deski sedesowe, podłogi itp.);
c) dezynfekcję powierzchni dotykowych w Biurze Obsługi Interesantów, Biurze podawczym Wydziału Ksiąg Wieczystych, czytelni oraz poczekalni do tych pomieszczeń (w tym w szczególności: powierzchni blatów stolików i lady, przegród szklanych i z pleksi, klamek do drzwi, włączników światła, uchwytów, poręczy i siedzisk krzeseł oraz na życzenie: klawiatur, słuchawek i myszek komputerowych) – co najmniej 2 razy dziennie, w miarę możliwości po każdym przyjęciu interesanta;
d) bieżącą dezynfekcję sal rozpraw w przerwach pomiędzy rozprawami: blaty stołów sędziowskich, protokolanta, stron i świadka, przegród szklanych i z pleksi, włączników świateł oraz na życzenie podłóg;
e) w razie potrzeby dezynfekcję innych wskazanych pomieszczeń (lub ciągów komunikacyjnych) wszystkich powierzchni dotykowych i podłóg, stopni schodów,
f) dostawę środków czystości oraz środków dezynfekujących o zawartości minimum 60% alkoholu służących do wykonania czynności określonych w § 2 ust. 1 lit. a–e Umowy oraz bieżące uzupełnianie środkami do dezynfekcji pojemników będących na wyposażeniu każdego z budynków sądu oraz atomizerów, znajdujących się na salach rozpraw i w pomieszczeniach biurowych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 90.91.92.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: brak danych

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

III.3) Informacje dodatkowe:
Z uwagi na utrzymujący się stan epidemii, w celu przeciwdziałania rozprzestrzeniania się koronawirusa SARS-Cov-2 wywołującego chorobę COVID-19 zachodzi konieczność podjęcia działań służących ochronie zdrowia pracowników i interesantów sądu oraz przeciwdziałania tym samym rozprzestrzenianiu się koronawirusa.
Większość pracowników sądu pracuje stacjonarnie, bez możliwości wykonywania pracy w trybie zdalnym; zakup usług dezynfekcji pomieszczeń sądowych, w tym sal rozpraw, biura obsługi interesantów oraz sanitariatów, stosownie do wytycznych GIS oraz MS, ma służyć ochronie zdrowia pracowników, jak również interesantów przebywających w budynkach sądu.
Liczba nowych zakażeń w kraju, jak i w regionie jest nieustabilizowana i wymaga bieżącej analizy, celem dostosowania podejmowanych działań do aktualnej oceny zagrożenia epidemicznego. Zakres świadczonych usług dezynfekcji jest uzależniony od tej oceny i ma pomóc ograniczyć rozprzestrzenianiu się koronawirusa SARS-CoV-2.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 4395.60 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 0

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: ODNOWA Sp. z o.o. w Opolu
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Koraszewskiego 8-16
Kod pocztowy: 45-011
Miejscowość: Opolu
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 0

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 0
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 0
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.