eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › zakup przestrzeni reklamowej na zewnętrznych nośnikach typu outdoor na potrzeby prowadzonych przez Ministra Zdrowia działań informacyjnopromocyjnych w ramach zadania pn. Kampanie informacyjno-edukacyjno-promocyjne mające na celu poprawę stanu zdrowia obywateli w skutek pandemii COVID-19



Ogłoszenie z dnia 2021-10-19

Ogłoszenie nr 510436223-N-2021 z dnia 2021-10-19 r.
Ministerstwo Zdrowia:

zakup przestrzeni reklamowej na zewnętrznych nośnikach typu outdoor na potrzeby prowadzonych przez Ministra Zdrowia działań informacyjnopromocyjnych w ramach zadania pn. Kampanie informacyjno-edukacyjno-promocyjne mające na celu poprawę stanu zdrowia obywateli w skutek pandemii COVID-19

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Ministerstwo Zdrowia, krajowy numer identyfikacyjny 28798700000000, ul. Miodowa 15, 00-952 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 22 6349562, 22 6349724
faks: 226 349 638
e-mail: zamowieniapubliczne@mz.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zakup przestrzeni reklamowej na zewnętrznych nośnikach typu outdoor na potrzeby prowadzonych przez Ministra Zdrowia działań informacyjnopromocyjnych w ramach zadania pn. Kampanie informacyjno-edukacyjno-promocyjne mające na celu poprawę stanu zdrowia obywateli w skutek pandemii COVID-19

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ADR.252.20.2021

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

zakup przestrzeni reklamowej na zewnętrznych nośnikach typu outdoor na potrzeby prowadzonych przez Ministra Zdrowia działań informacyjnopromocyjnych w ramach zadania pn. Kampanie informacyjno-edukacyjno-promocyjne mające na celu poprawę stanu zdrowia obywateli w skutek pandemii COVID-19

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 79.34.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

III.3) Informacje dodatkowe:
Konieczność prowadzenia działań informacyjnych, edukacyjnych i promocyjnych zwiększających świadomość Polaków o znaczeniu i korzyściach wykonywania badań profilaktycznych i zachęcających do wykonywania badań profilaktycznych w ramach programu pilotażowego „Profilaktyka 40 PLUS” oraz działań informacyjnych, edukacyjnych i promocyjnych o negatywnych skutkach zdrowotnych wywołanych przez pandemię COVID-19 także w obszarze chorób niezakaźnych i zdrowia psychicznego. Zgodnie z najnowszymi badaniami naukowymi ryzyko zachorowania na COVID-19 oraz ciężki przebieg tej choroby wiąże się m.in. z chorobami układu krążenia oraz nowotworami. Tym samym działania dotyczące „Profilaktyka 40 Plus”, są związane z zapobieganiem lub zwalczaniem epidemii COVID-19. Jak wynika z badania CBOS w porównaniu do danych z 2019 r. nastąpiło wyraźne obniżenie ogólnego samopoczucia, które najbardziej widoczne było wśród najmłodszych badanych (18-24 lata), którzy doświadczali niektórych negatywnych emocji wyraźnie częściej niż osoby starsze. Częstość odczuwania depresji, bezradności i znużenia osiągnęła wśród tej grupy najwyższy poziom na przestrzeni ostatnich 20 lat. Na liczne problemy związane ze zdrowiem psychicznym dzieci i młodzieży wskazują także inne dostępne raporty z prowadzonych w Polsce badań (Jak wspierać uczniów po roku epidemii? dr. Grzelak, mgr Żyro). Negatywne doświadczenia młodzieży w trakcie pandemii. Raport z badań ilościowych (Makaruk, Włodarczyk i Szredzińska 20203).

Umowa zostaje zawarta na podstawie art. 46c ust. 1 ustawy z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (Dz. U. 2020 r. poz. 1845, z późn. zm.).

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/10/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 243902.44 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Agencja Reklamowa DSK
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Bielawska 6 lok. 3
Kod pocztowy: 00-952
Miejscowość: warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 300000

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 30000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 935165.49
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.8) Informacje dodatkowe: Konieczność prowadzenia działań informacyjnych, edukacyjnych i promocyjnych zwiększających świadomość Polaków o znaczeniu i korzyściach wykonywania badań profilaktycznych i zachęcających do wykonywania badań profilaktycznych w ramach programu pilotażowego „Profilaktyka 40 PLUS” oraz działań informacyjnych, edukacyjnych i promocyjnych o negatywnych skutkach zdrowotnych wywołanych przez pandemię COVID-19 także w obszarze chorób niezakaźnych i zdrowia psychicznego. Zgodnie z najnowszymi badaniami naukowymi ryzyko zachorowania na COVID-19 oraz ciężki przebieg tej choroby wiąże się m.in. z chorobami układu krążenia oraz nowotworami. Tym samym działania dotyczące „Profilaktyka 40 Plus”, są związane z zapobieganiem lub zwalczaniem epidemii COVID-19. Jak wynika z badania CBOS w porównaniu do danych z 2019 r. nastąpiło wyraźne obniżenie ogólnego samopoczucia, które najbardziej widoczne było wśród najmłodszych badanych (18-24 lata), którzy doświadczali niektórych negatywnych emocji wyraźnie częściej niż osoby starsze. Częstość odczuwania depresji, bezradności i znużenia osiągnęła wśród tej grupy najwyższy poziom na przestrzeni ostatnich 20 lat. Na liczne problemy związane ze zdrowiem psychicznym dzieci i młodzieży wskazują także inne dostępne raporty z prowadzonych w Polsce badań (Jak wspierać uczniów po roku epidemii? dr. Grzelak, mgr Żyro). Negatywne doświadczenia młodzieży w trakcie pandemii. Raport z badań ilościowych (Makaruk, Włodarczyk i Szredzińska 20203).

Umowa zostaje zawarta na podstawie art. 46c ust. 1 ustawy z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (Dz. U. 2020 r. poz. 1845, z późn. zm.).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.