Ogłoszenie z dnia 2021-10-19
zakup przestrzeni reklamowej na zewnętrznych nośnikach typu outdoor na potrzeby prowadzonych przez Ministra Zdrowia działań informacyjnopromocyjnych w ramach zadania pn. Kampanie informacyjno-edukacyjno-promocyjne mające na celu poprawę stanu zdrowia obywateli w skutek pandemii COVID-19
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 22 6349562, 22 6349724
faks: 226 349 638
e-mail: zamowieniapubliczne@mz.gov.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
zakup przestrzeni reklamowej na zewnętrznych nośnikach typu outdoor na potrzeby prowadzonych przez Ministra Zdrowia działań informacyjnopromocyjnych w ramach zadania pn. Kampanie informacyjno-edukacyjno-promocyjne mające na celu poprawę stanu zdrowia obywateli w skutek pandemii COVID-19
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ADR.252.20.2021
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
zakup przestrzeni reklamowej na zewnętrznych nośnikach typu outdoor na potrzeby prowadzonych przez Ministra Zdrowia działań informacyjnopromocyjnych w ramach zadania pn. Kampanie informacyjno-edukacyjno-promocyjne mające na celu poprawę stanu zdrowia obywateli w skutek pandemii COVID-19
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 79.34.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Konieczność prowadzenia działań informacyjnych, edukacyjnych i promocyjnych zwiększających świadomość Polaków o znaczeniu i korzyściach wykonywania badań profilaktycznych i zachęcających do wykonywania badań profilaktycznych w ramach programu pilotażowego „Profilaktyka 40 PLUS” oraz działań informacyjnych, edukacyjnych i promocyjnych o negatywnych skutkach zdrowotnych wywołanych przez pandemię COVID-19 także w obszarze chorób niezakaźnych i zdrowia psychicznego. Zgodnie z najnowszymi badaniami naukowymi ryzyko zachorowania na COVID-19 oraz ciężki przebieg tej choroby wiąże się m.in. z chorobami układu krążenia oraz nowotworami. Tym samym działania dotyczące „Profilaktyka 40 Plus”, są związane z zapobieganiem lub zwalczaniem epidemii COVID-19. Jak wynika z badania CBOS w porównaniu do danych z 2019 r. nastąpiło wyraźne obniżenie ogólnego samopoczucia, które najbardziej widoczne było wśród najmłodszych badanych (18-24 lata), którzy doświadczali niektórych negatywnych emocji wyraźnie częściej niż osoby starsze. Częstość odczuwania depresji, bezradności i znużenia osiągnęła wśród tej grupy najwyższy poziom na przestrzeni ostatnich 20 lat. Na liczne problemy związane ze zdrowiem psychicznym dzieci i młodzieży wskazują także inne dostępne raporty z prowadzonych w Polsce badań (Jak wspierać uczniów po roku epidemii? dr. Grzelak, mgr Żyro). Negatywne doświadczenia młodzieży w trakcie pandemii. Raport z badań ilościowych (Makaruk, Włodarczyk i Szredzińska 20203).
Umowa zostaje zawarta na podstawie art. 46c ust. 1 ustawy z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (Dz. U. 2020 r. poz. 1845, z późn. zm.).
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 243902.44 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Agencja Reklamowa DSK
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Bielawska 6 lok. 3
Kod pocztowy: 00-952
Miejscowość: warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 30000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 935165.49
Waluta: pln
Umowa zostaje zawarta na podstawie art. 46c ust. 1 ustawy z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (Dz. U. 2020 r. poz. 1845, z późn. zm.).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie konserwacji (utrzymanie) cieków będących w administracji Zarządu Zlewni Katowice, obszar działania Nadzoru Wodnego w Olkuszu
- Dostawa warzyw, ziemniaków i jabłek do Aresztu Śledczego w Warszawie - Służewcu.
- BZP.261.16.2024 Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- Dostawa samochodów osobowych
- Montaż i demontaż na ulicach Warszawy elementów dekoracji w formie flag i banerów z okazji Meczu Superpuchar UEFA (Super Cup) 2024
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Oboźna 11 m. 19b część nr 2: Nowomiejska 1/3 m. 14 część nr 3: Wilcza 69 m. 30 (w podziale na 3 części)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych (gadżetów ekologicznych) na potrzeby funkcjonowania Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w województwie lubelskim.
- Przygotowanie i przeprowadzenie w 2024 roku kampanii informacyjno-promocyjnej promującej Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza na lata 2021-2027
- Media społecznościowe - komunikacja uczestników dolnośląskiego systemu innowacji w ramach projektu "Innowacyjny Dolny Śląsk"
- Przygotowanie i realizacja kampanii społecznej, której celem jest promowanie rodziny zastępczej, jako najlepszej formy opieki zastępczej dla dziecka
- Inżynier kontraktu dla projektu pt.: Kanalizacja sanitarna miasta Zgierza wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków - Kontrakt nr 2.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.