eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚliwiceDostawa wyposażenia

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-10-12

Ogłoszenie nr 510436111-N-2021 z dnia 2021-10-12 r.
Gmina Śliwice:

Dostawa wyposażenia

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Gmina Śliwice podpisała umowę nr UM_WR.431.1.223.2020 o dofinansowanie przedmiotu zamówienia wramach projektu pn. „Adaptacja budynku dworca kolejowego na cele rewitalizacji zadań dla seniorów” nrRPKP.07.01.00-04-0053/19 w ramach Poddziałania 7.1 Rozwój lokalny kierowany przez społeczności Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 777544-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540434254-N-2021

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Śliwice, krajowy numer identyfikacyjny 92351140000000, ul. Ks. Dr St. Sychowskiego 30, 89-530 Śliwice, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska

telefon: 523 340 710
faks: 523 340 725
e-mail: przetargi@sliwice.pl
www: bip.sliwice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): IZ.271.1.18.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotemniniejszego zamówienia jest dostawa wyposażenia w ramach projektu „Adaptacja budynku dworcakolejowego na cele realizacji zadań dla seniorów”. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na części : a)Cześć I nagłośnienie b) Część II wyposażenie pozostałe. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówieniazawarty jest w załączniku nr 5 Specyfikacja wyposażenia/Formularz cenowy. 4. Gmina Śliwice podpisałaumowę nr UM_WR.431.1.223.2020 o dofinansowanie przedmiotu zamówienia w ramach projektu pn. „Adaptacja budynku dworca kolejowego na cele rewitalizacji zadań dla seniorów” nr RPKP.07.01.00-04-0053/19 w ramach Poddziałania 7.1 Rozwój lokalny kierowany przez społeczności Regionalnego ProgramuOperacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020. 5. Użyte w dokumentacjiprzetargowej opisy (o nazwach handlowych tam zawartych) nie są obowiązujące. 6. Jeżeli w dokumentacjiprzetargowej znajdują się nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe lub pochodzenie materiałów iurządzeń, to uznać należy że świadczą one o jakości materiałów i urządzeń i mają jedynie charakterpomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów i urządzeń. Wtakim przypadku Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, których poszczególne materiały/urządzenia wymienione w dokumentacji przetargowej mogą być zastąpione materiałami /urządzeniamirównoważnymi. Za produkty równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają nie gorsze parametrytechniczne, technologiczne, jakościowe i funkcjonalne niż te które wskazują nazwy własne, a zastosowanieich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych wdokumentacji przetargowej. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych, Wykonawca jestzobowiązany do załączenia do oferty wykazu wyspecyfikowanych wszystkich tych produktów wraz zpodaniem nazwy producenta, nazwę oferowanego produktu oraz jego parametry potwierdzone załączonymidokumentami np. aprobata techniczna, karta katalogowa producenta zawierająca parametry techniczne ujętew dokumentacji przetargowej, certyfikaty, atesty. Podane w dokumentacji przetargowej nazwy nie mają nacelu naruszenia art 7 i 29 ustawy Pzp, a jedynie ma na celu sprecyzowanie oczekiwań jakościowychZamawiającego. 7. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć fabrycznie nowe, nieużywane wyposażenie. 8.Zaoferowane wyposażenie musi posiadać atesty, certyfikaty, świadectwa jakości, deklaracje zgodności i in.obowiązujące na terenie UE oraz musi być dopuszczone do stosowania w placówkach użytku publicznego,wolne od wad fizycznych i prawnych. Wyżej wymienione dokumenty należy dostarczyć do Zamawiającegow dniu dostawy danego wyposażenia. 9. Zakres zamówienia obejmuje dostawę, montaż i uruchomieniewyposażenia wraz z instruktażem obsługi w ramach projektu „Dostawa wyposażenia” o parametrachokreślonych w Załączniku Nr 5 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dopuszcza sięzaoferowanie wyposażenia o wyższych parametrach 10. Wyposażenie, stanowiące przedmiot zamówieniadostarczone będzie Zamawiającemu na adres wskazany przez Zamawiającego. Następnie dokonać montażuzgodnie ze wskazówkami Zamawiającego i przeprowadzić instruktaż personelu. Szczegóły związane zdostawą, montażem i uruchomieniem należy uzgodnić z dyrektorem GOK Śliwice. 11. Przed montażem,Zamawiający dokona oceny zgodności dostarczonego wyposażenia w zakresie zgodności z SIWZ i umową.12. W przypadku dostarczenia wyposażenia niezgodnego z wymagania Zamawiającego, wykonawca jestzobowiązany do dostarczenia prawidłowego wyposażenia w umownym terminie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 32.34.24.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Część I

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/10/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 188886 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 6

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: CEZAS s.c. Anna Kulik Krzysztof Moroz
Email wykonawcy: cezas@czs.com.pl
Adres pocztowy: ul. Śląska 96
Kod pocztowy: 66-400
Miejscowość: Gorzów Wlkp.
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 283759.37

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 283759.37
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 283759.37
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Część 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/09/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 74263.58 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 14

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 11
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 11

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Tak

Nazwa wykonawcy: Sound–Service Patryk Kozak
Email wykonawcy: biuro@sound-service.org.pl
Adres pocztowy: ul. Wojska Polskiego 73a/53
Kod pocztowy: 86-105
Miejscowość: Świecie
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 76672.05

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 76672.05
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 138959.06
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.