To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-10-12
Dostawa wyposażenia
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: Gmina Śliwice podpisała umowę nr UM_WR.431.1.223.2020 o dofinansowanie przedmiotu zamówienia wramach projektu pn. „Adaptacja budynku dworca kolejowego na cele rewitalizacji zadań dla seniorów” nrRPKP.07.01.00-04-0053/19 w ramach Poddziałania 7.1 Rozwój lokalny kierowany przez społeczności Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.
Numer ogłoszenia: 777544-N-2020
Numer ogłoszenia: 540434254-N-2021
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 523 340 710
faks: 523 340 725
e-mail: przetargi@sliwice.pl
www: bip.sliwice.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa wyposażenia
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): IZ.271.1.18.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotemniniejszego zamówienia jest dostawa wyposażenia w ramach projektu „Adaptacja budynku dworcakolejowego na cele realizacji zadań dla seniorów”. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na części : a)Cześć I nagłośnienie b) Część II wyposażenie pozostałe. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówieniazawarty jest w załączniku nr 5 Specyfikacja wyposażenia/Formularz cenowy. 4. Gmina Śliwice podpisałaumowę nr UM_WR.431.1.223.2020 o dofinansowanie przedmiotu zamówienia w ramach projektu pn. „Adaptacja budynku dworca kolejowego na cele rewitalizacji zadań dla seniorów” nr RPKP.07.01.00-04-0053/19 w ramach Poddziałania 7.1 Rozwój lokalny kierowany przez społeczności Regionalnego ProgramuOperacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020. 5. Użyte w dokumentacjiprzetargowej opisy (o nazwach handlowych tam zawartych) nie są obowiązujące. 6. Jeżeli w dokumentacjiprzetargowej znajdują się nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe lub pochodzenie materiałów iurządzeń, to uznać należy że świadczą one o jakości materiałów i urządzeń i mają jedynie charakterpomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów i urządzeń. Wtakim przypadku Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, których poszczególne materiały/urządzenia wymienione w dokumentacji przetargowej mogą być zastąpione materiałami /urządzeniamirównoważnymi. Za produkty równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają nie gorsze parametrytechniczne, technologiczne, jakościowe i funkcjonalne niż te które wskazują nazwy własne, a zastosowanieich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych wdokumentacji przetargowej. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych, Wykonawca jestzobowiązany do załączenia do oferty wykazu wyspecyfikowanych wszystkich tych produktów wraz zpodaniem nazwy producenta, nazwę oferowanego produktu oraz jego parametry potwierdzone załączonymidokumentami np. aprobata techniczna, karta katalogowa producenta zawierająca parametry techniczne ujętew dokumentacji przetargowej, certyfikaty, atesty. Podane w dokumentacji przetargowej nazwy nie mają nacelu naruszenia art 7 i 29 ustawy Pzp, a jedynie ma na celu sprecyzowanie oczekiwań jakościowychZamawiającego. 7. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć fabrycznie nowe, nieużywane wyposażenie. 8.Zaoferowane wyposażenie musi posiadać atesty, certyfikaty, świadectwa jakości, deklaracje zgodności i in.obowiązujące na terenie UE oraz musi być dopuszczone do stosowania w placówkach użytku publicznego,wolne od wad fizycznych i prawnych. Wyżej wymienione dokumenty należy dostarczyć do Zamawiającegow dniu dostawy danego wyposażenia. 9. Zakres zamówienia obejmuje dostawę, montaż i uruchomieniewyposażenia wraz z instruktażem obsługi w ramach projektu „Dostawa wyposażenia” o parametrachokreślonych w Załączniku Nr 5 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dopuszcza sięzaoferowanie wyposażenia o wyższych parametrach 10. Wyposażenie, stanowiące przedmiot zamówieniadostarczone będzie Zamawiającemu na adres wskazany przez Zamawiającego. Następnie dokonać montażuzgodnie ze wskazówkami Zamawiającego i przeprowadzić instruktaż personelu. Szczegóły związane zdostawą, montażem i uruchomieniem należy uzgodnić z dyrektorem GOK Śliwice. 11. Przed montażem,Zamawiający dokona oceny zgodności dostarczonego wyposażenia w zakresie zgodności z SIWZ i umową.12. W przypadku dostarczenia wyposażenia niezgodnego z wymagania Zamawiającego, wykonawca jestzobowiązany do dostarczenia prawidłowego wyposażenia w umownym terminie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 32.34.24.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Część I
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/10/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 188886 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: CEZAS s.c. Anna Kulik Krzysztof Moroz
Email wykonawcy: cezas@czs.com.pl
Adres pocztowy: ul. Śląska 96
Kod pocztowy: 66-400
Miejscowość: Gorzów Wlkp.
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 283759.37
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 283759.37
Waluta: PLN
NAZWA: Część 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/09/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 74263.58 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 11
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Sound–Service Patryk Kozak
Email wykonawcy: biuro@sound-service.org.pl
Adres pocztowy: ul. Wojska Polskiego 73a/53
Kod pocztowy: 86-105
Miejscowość: Świecie
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 76672.05
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 138959.06
Waluta: PLN
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





