eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa wyposażenia dla Polskiego Teatru Tańca - wyposażenie garderób w oświetlenie ścienne.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-10-08

Ogłoszenie nr 510436061-N-2021 z dnia 2021-10-08 r.
Polski Teatr Tańca:

Dostawa wyposażenia dla Polskiego Teatru Tańca - wyposażenie garderób w oświetlenie ścienne.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 550534596-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Polski Teatr Tańca, krajowy numer identyfikacyjny 00027890700000, Stanisława Taczaka 8, 61-818 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska

telefon: 61 8524241, 8524242
faks: 618 532 370
e-mail: zam.publ@ptt-poznan.pl
www: www.ptt-poznan.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Instytucja Kultury Samorządu Województwa Wielkopolskiego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia dla Polskiego Teatru Tańca - wyposażenie garderób w oświetlenie ścienne.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): PTT - ZP/2620/15/10/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wyposażenie garderób artystów tancerzy w oświetlenie ścienne, w nowej siedzibie Teatru.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 31.52.40.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 11353.62 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: IMGO Sp. z o.o.
Email wykonawcy: a.zukowska@imgo.pl
Adres pocztowy: ul. Saperów 4
Kod pocztowy: 82-300
Miejscowość: Elbląg
Kraj/woj.: warmińsko-mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 13964.95

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 13964.95
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 13964.95
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie 67 ust.1 pkt 3 i pkt 4 ustawy Pzp

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Zamawiający przeprowadził 3.postępowania w trybie przetargu nieograniczonego. W 1.postępowaniu jedyna oferta została odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 oraz art. 89 ust. 1 pkt 7b, postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. 2.postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) w związku z art. 93 ust. 2 ustawy, oferta z najniższa ceną przewyższała kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zadania. W 3.postępowaniu jedyna oferta została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 1) nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. Umowa zostanie zawarta po przeprowadzeniu negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki w związku z art. 111 ust. 1 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. 2003 nr 169, poz. 1650 oraz art. 67 ust. 1 pkt 4 PZP, a także na podstawie pkt 19 załącznika nr 1 do rozporządzenia z dnia 15 września 2010 r. Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy organizacji i realizacji widowisk (t. j. Dz.U. z 2016 r. poz. 1814) Pracodawca jest zobowiązany do zapewnienia właściwych warunków realizacji zadań.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.