eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostróda › DOSTAWA ŚRODKÓW OCHRONY OSOBISTEJ NIEZBĘDNYCH DO PRZECIWDZIAŁANIA COVID-19

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-10-03

Ogłoszenie nr 510435922-N-2021 z dnia 2021-10-03 r.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie:

DOSTAWA ŚRODKÓW OCHRONY OSOBISTEJ NIEZBĘDNYCH DO PRZECIWDZIAŁANIA COVID-19

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Zamówienie jest realizowane w ramach projektu „Przeciwdziałanie COVID-19 w powiecie ostródzkim”, na realizację którego Zamawiający zamierza pozyskać środki z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 614339-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540527883-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie, krajowy numer identyfikacyjny 51082709300000, ul. Jana III Sobieskiego 5, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska

telefon: 89 642 98 89
faks: 89 642 98 85
e-mail: sekretariat@pcpr.ostroda.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA ŚRODKÓW OCHRONY OSOBISTEJ NIEZBĘDNYCH DO PRZECIWDZIAŁANIA COVID-19

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): FZ-COVID.252.2.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę środków ochrony osobistej niezbędnych do przeciwdziałania COVID-19, w tym:
1) Część 1- Dostawa maseczek jednorazowych;
2) Część 2- Dostawa maseczek bawełnianych;
3) Część 3- Dostawa osłon twarzy;
4) Część 4- Dostawa dozowników automatycznych;
5) Część 5- Dostawa sterylizatorów powietrza.
2. Szczegółowy opis części zamówienia znajduje się w § 18 SIWZ.
3. Miejsce dostawy- siedziba Zamawiającego.
4. Wykonawca zobowiązuje się pokryć koszty transportu oraz wnieść we własnym zakresie i na własny koszt cały dostarczony asortyment.
5. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że Zamawiający podał opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno- eksploatacyjno- użytkowych nie gorszych niż te, które zostały podane w opisie przedmiotu zamówienia.
6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 35.11.34.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Dostawa maseczek jednorazowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 7317.07 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 21

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 21
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 15

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 5200.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3400.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 11800.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Dostawa maseczek bawełnianych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 11707.32 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 10

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 10
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 8568.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 7392.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 21254.40
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Dostawa osłon twarzy

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie- w części 3 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Wszystkie oferty, które zostały złożone w części 3 zostały odrzucone.
Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt 1 uPzp.
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Dostawa dozowników automatycznych

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie- w części 3 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Wszystkie oferty, które zostały złożone w części 3 zostały odrzucone.
Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt 1 uPzp.
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Dostawa sterylizatorów powietrza

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie- w części 3 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Wszystkie oferty, które zostały złożone w części 3 zostały odrzucone.
Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt 1 uPzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.