To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-09-29
Ochrona dorzecza Małej Panwi poprzez rozbudowę i modernizację gospodarki wodno-ściekowej - etap II - realizacja projektu na terenie Gminy Krupski Młyn
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Nazwa projektu lub programu: Zamówienie finansowane jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020
Numer ogłoszenia: 604786-N-2020
Numer ogłoszenia: 540432559-N-2021
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:e-mail: ugkrupski@poczta.onet.pl
www: http://www.bip.krupskimlyn.pl/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Ochrona dorzecza Małej Panwi poprzez rozbudowę i modernizację gospodarki wodno-ściekowej - etap II - realizacja projektu na terenie Gminy Krupski Młyn
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
CZĘŚĆ 1 Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących elementów: 1. zaprojektowanie i wykonanie modernizacji oczyszczalni ścieków w Krupskim Młynie obejmujące: - prace w zakresie instalacji sitopiaskownika, z ewentualnym odzyskiem energii, - prace w obrębie pompowni P1 oraz P2, - zmianę perforacji istniejącego sita pionowego, - modernizację oczyszczalni ścieków BOS 200, - niwelację terenu w rejonie nowego budynku sitopiaskownika, - wykonanie technologicznych połączeń międzyobiektowych, - modernizację i przebudowę zbiornika żelbetowego na zbiornik retencyjny, - zakup szczelnego kontenera na skratki, - budowę instalacji odzysku i zawracania ścieków oczyszczonych, - zagospodarowanie terenu wraz z płytą postojową dla kontenerów dla odwodnionego osadu nadmiernego, - prace elektryczne w obrębie automatyki i sterowania, - rozruch technologiczny, - przebudowa drogi dojazdowej do oczyszczalni, - dobudowa i przebudowa części ogrodzenia wraz z bramą i furtką, - dostawę ciągnika wraz z przyczepą i beczką asenizacyjną. w szczególności: a. Wykonanie i zatwierdzenie u Zamawiającego kompletnych projektów budowlanych uwzględniających wszystkie niezbędne branże wraz ze wszystkimi uzgodnieniami i opracowaniami, umożliwiającymi uzyskanie pozwolenia na budowę – przekazanie Zamawiającemu w 5 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej (w formie plików *.pdf lub *.doc razem z oryginalnymi plikami projektowymi typu CAD (rozszerzenia typu *.dgn *.dwg lub *.dxf)), b. Uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę, c. Wykonanie kompletnych projektów wykonawczych, w których będą zawarte wszystkie opracowania branżowe, kosztorysu inwestorskiego, przedmiaru robót i planu „BIOZ”, – w 3 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej (w formie plików *.pdf lub *.doc razem z oryginalnymi plikami projektowymi typu CAD (rozszerzenia typu *.dgn *.dwg lub *.dxf)), d. Wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją oczyszczalni ścieków na podstawie zaakceptowanej dokumentacji projektowej, wraz z dostawą i montażem urządzeń przewidzianych w dokumentacji technicznej, e. Obsługę geodezyjną, f. Rozruch wykonanych obiektów i urządzeń oraz oddanie ich do użytkowania wraz z przeprowadzeniem wymaganych prób i badań oraz przygotowaniem dokumentów związanych z oddaniem obiektów i urządzeń w użytkowanie, g. Zgłoszenie zakończenia robót wraz z ewentualnym uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie (gdy wynikać to będzie z pozwolenia na budowę), h. Przeprowadzenie szkolenia obsługi, i. Wykonanie instrukcji obsługi wykonanych prac (obiektów i do urządzeń), j. Wykonanie dokumentacji powykonawczej – 4 egz., k. Wykonanie oznakowania wykonanych obiektów i dostarczonych urządzeń. 2. budowa sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej, w tym: a. budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w rejonie ulic Mickiewicza, Świerczewskiego i Głównej 1 i 3 w Krupskim Młynie wraz z odtworzeniem terenu do stanu istniejącego (podbudowa i nakładka asfaltowa) ulic Świerczewskiego i Mickiewicza, b. budowa przepompowni ścieków, kolektora odprowadzającego ścieki do studni rozprężnej przy ulicy 1 – go Maja, c. budowa kanalizacji sanitarnej i przepompowni ścieków wraz z kolektorem tłocznym przy ulicy Głównej w Krupskim Młynie do oczyszczalni ścieków, d. budowę przyłącza do budynków przy ul. Krasickiego 3-7A w Krupskim Młynie. 3. modernizacja sieci kanalizacji sanitarnej, w tym: a. rozdział istniejącej kanalizacji na sieć kanalizacji sanitarnej Ø 200 dł. 43,95 mb oraz deszczowej Ø 200 dł. 43,4 mb wraz z otworzeniem terenu do stanu istniejącego przy ulicy Powstańców Śląskich w Krupskim Młynie oraz poprawą odwodnienia terenu poprzez budowę odwodnienia liniowego, b. wymiana odcinka sieci kanalizacji sanitarnej Ø 250 o długości 94,7 mb wraz z odtworzeniem terenu do stanu istniejącego przy ulicy Buczka w Krupskim Młynie i budową placów technologicznych i oświetlenia. 4. modernizacja przepompowni ścieków polegająca na: a. przebudowie istniejącej przepompowni P2 przy ulicy Głównej w Krupskim Młynie, b. przebudowie przepompowni ścieków przy ulicy Zawadzkiego w Krupskim Młynie. 5. budowa i rozbudowa sieci wodociągowej obejmująca: a. budowę sieci wodociągowej do budynków w rejonie ulic Mickiewicza i Świerczewskiego i Głównej 1 i 3 w Krupskim Młynie wraz z odtworzeniem terenu do stanu istniejącego, Szczegółowe warunki wykonania niniejszego zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 8 do SIWZ oraz wzory umowy, stanowiące załączniki nr 7a i 7b do SIWZ. CZĘŚĆ 2 Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie instalacji fotowoltaicznych zlokalizowanych w: - oczyszczalni ścieków przy ulicy Tarnogórskiej w Krupskim Młynie (moc paneli 39,96 kWp, ilość paneli to 148 sztuk), - przepompowni P1 przy u. Leśmiana (moc paneli 1,62 kWp, ilość paneli to 6 sztuk), - stacji uzdatniania wody przy ul. Głównej w Krupskim Młynie (moc paneli 7,56 kWp, ilość paneli to 28 sztuk), - stacji uzdatniania wody w Ziętku (moc paneli 5,94 kWp, ilość paneli to 22 sztuki), - stacji uzdatniania wody przy ul. Sportowej w Potępie (moc paneli 25,92 kWp, ilość paneli to 96 sztuk). Szczegółowe warunki wykonania niniejszego zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 8 do SIWZ oraz wzór umowy, stanowiący załącznik nr 7c do SIWZ. Uwaga: W przypadku wystąpienia w którymkolwiek załączniku do SIWZ nazw producentów produktów lub rozwiązań, wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła pochodzenia lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę wskazane normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2) i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Przy czym, jeśli Wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania określone w SIWZ. Wszystkie wbudowane materiały winny być fabrycznie nowe i nieużywane, niefabrykowane i nieregenerowane, wolne od wad i obciążeń prawami osób trzecich. Każdy z materiałów budowlanych musi posiadać odpowiedni okres przydatności do użytku, być dobrej jakości oraz posiadać wymagane prawem polskim atesty dopuszczające do stosowania na rynku polskim. Wszystkie materiały budowlane muszą być zgodne z normami obowiązującymi w Polsce i Unii Europejskiej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Ochrona dorzecza Małej Panwi poprzez rozbudowę i modernizację gospodarki wodno-ściekowej - etap II - realizacja projektu na terenie Gminy Krupski Młyn - część 1
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art.93 ust.1 pkt. 4 ustawy Pzp postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się w przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
Do terminu składania ofert, który upłynął 18.06.2021 r o godzinie 10:00 do Zamawiającego wpłynęły dwie oferty:
- oferta złożona przez Konsorcjum firm: Lider - PPHU INSTAL BUDOTECH Jan Gorol, INSTALBUDOTECH sp. z o.o. sp. k., ul. Częstochowska 38c, 42-287 Kamienica. Wykonawca zaoferował wykonanie zamówienia za 7 867 131,74 zł brutto,
- oferta złożona przez IBG INSTALBUD sp. z o.o., ul. Boya Żeleńskiego 6a, 35-105 Rzeszów. Wykonawca zaoferował wykonanie zamówienia za 11 771 100 zł brutto.
Oferta Konsorcjum firm: Lider - PPHU INSTAL BUDOTECH Jan Gorol, INSTALBUDOTECH sp. z o.o. sp. k., ul. Częstochowska 38c, 42-287 Kamienica została odrzucona na podstawie art. 89 ust.1 pkt. 1 ustawy Pzp.
Kwota, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosiła dla części 1 9 000 000 zł brutto.
Wartość oferty niepodlegającej odrzuceniu przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może ponadto zwiększyć kwoty, którą zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
Dlatego postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pt.: „„Ochrona dorzecza Małej Panwi poprzez rozbudowę i modernizację gospodarki wodno-ściekowej - etap II - realizacja projektu na terenie Gminy Krupski Młyn” w zakresie części 1 zostaje przez Zamawiającego unieważnione.
NAZWA: Ochrona dorzecza Małej Panwi poprzez rozbudowę i modernizację gospodarki wodno-ściekowej - etap II - realizacja projektu na terenie Gminy Krupski Młyn - część 2
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art.93 ust.1 pkt. 1 ustawy Pzp postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3.
Do terminu składania ofert, który upłynął 18.06.2021 r o godzinie 10:00 do Zamawiającego na realizację części 2 zamówienia nie wpłynęła żadna oferta.
Dlatego postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pt.: „„Ochrona dorzecza Małej Panwi poprzez rozbudowę i modernizację gospodarki wodno-ściekowej - etap II - realizacja projektu na terenie Gminy Krupski Młyn” w zakresie części 2 zostaje przez Zamawiającego unieważnione.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont budynku Szkoły Podstawowej w Komarówce Podlaskiej
- Prace remontowo-modernizacyjne w budynku Przedszkola Specjalnego nr 188, przy ul. Kieleckiej 20 w Warszawie.
- "Przebudowa i rozbudowa zadaszeń nad ciągami komunikacyjnymi i stanowiskami targowymi wraz z infrastrukturą towarzyszącą i przebudową pawilonów w ramach modernizacji i termomodernizacji Targowiska"
- Przebudowa służbowych pomieszczeń mieszkalnych na pomieszczenia biurowe i pomieszczenie socjalne wraz z dostosowaniem drogi ewakuacyjnej do wymagań bezpieczeństwa pożarowego
- Budowa i przebudowa dróg gminnych w Nowym Dworze Gdańskim środki z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
- Wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Kleczewie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.