To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-08-22
Dostawa tuszy, tonerów, taśm barwiących, głowic, bębnów, grzałek, pasów transferowych do drukarek oraz tonerów, folii i bębnów do faksów będących na stanie Urzędu Miejskiego w Białymstoku oraz Centrum Usług Informatycznych w Białymstoku.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 614419-N-2020
Numer ogłoszenia: 540238997-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 85 869 62 83
e-mail: mcywoniuk@cui.bialystok.pl
www: http://bip.cui.bialystok.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa tuszy, tonerów, taśm barwiących, głowic, bębnów, grzałek, pasów transferowych do drukarek oraz tonerów, folii i bębnów do faksów będących na stanie Urzędu Miejskiego w Białymstoku oraz Centrum Usług Informatycznych w Białymstoku.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): CUI-VII.271.1.74.2020.MC
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tuszy, tonerów, taśm barwiących, głowic, bębnów, grzałek i pasów transferowych do drukarek oraz tonerów, folii i bębnów do faksów będących na stanie Urzędu Miejskiego w Białymstoku oraz Centrum Usług Informatycznych w Białymstoku. Ilość materiałów określona została w załączniku nr 1 do SIWZ – formularz cenowy. Wymagania dotyczące realizacji umowy zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ – projekt umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 30.19.21.13
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 121964.98 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: GOLDEN LINE sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Krakowska 150
Kod pocztowy: 35-506
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 150016.92
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 169232.45
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Naprawa nawierzchni bitumicznej drogi wojewódzkiej Nr 693 w m. Kajanka, w km 27+180-30+250.
- Remont, naprawa, konserwacja, itp. infrastruktury drogowej - nawierzchnie, elementy korpusu drogi itp. na drogach krajowych administrowanych przez GDDKiA O. Białystok w 2025 - 2028, 2 części
- Dostawa zintegrowanego systemu nagłośnieniowego wraz z odsłuchami scenicznymi, mikserem dźwiękowym, mikrofonami instrumentalnymi oraz okablowaniem na potrzeby Uniwersyteckiego Centrum Kultury i Nauki
- "Świadczenie specjalistycznej usługi psychiatrycznej w ramach stanowiska Psychiatry"
- Dostawa urządzeń peryferyjnych oraz dzierżawę urządzeń wielofunkcyjnych - ZP/TP-11/25
- Zakup osprzętu do samochodu ciężarowego powyżej 3,5 tony
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek organizacyjnych UJ w Krakowie (z wyłączeniem UJ CM) /pakiet drugi/
- Zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych oraz bębnów do drukarek dla SPZOZ w Hajnówce
- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Sądu Okręgowego w Koszalinie, Sądu Rejonowego w Sławnie i Sądu Rejonowego w Wałczu.
- Dostawa tonerów i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących.
- Sukcesywna dostawa tuszy i tonerów do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Politechniki Śląskiej. Znak sprawy: DZPZ.282.51.2025.MK
więcej: Wkłady drukujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.