To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-08-18
Budowa Podkarpackiego Parku Biznesowego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Nazwa projektu lub programu: Projekt pod nazwą „Budowa Podkarpackiego Parku Biznesowego” realizowany będzie w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego – Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020. Oś priorytetowa I. Konkurencyjna i innowacyjna gospodarka. Działanie I.3. Promowanie przedsiębiorczości.
Numer ogłoszenia: 773392-N-2020
Numer ogłoszenia: 540401080-N-2021,540407206-N-2021,540413850-N-2021,540415703-N-2021,540417606-N-2021,540418453-N2021
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 017 86 76 200, 017 86 76 240, 017 86 76 239
faks: 178 520 611
e-mail: zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Budowa Podkarpackiego Parku Biznesowego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP 55/2020/PPNT
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
A. Zamówienia pod nazwą: „Budowa Podkarpackiego Parku Biznesowego”. Pełna nazwa zadania: Budowa budynku biurowo-usługowego – Podkarpackiego Parku Biznesowego - wraz z instalacjami wewnętrznymi (wodociągową, kanalizacyjną, gazową, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, elektryczną, teletechniczną) oraz przyłączami: wody, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, energii elektrycznej, instalacji teletechnicznej, zewnętrzną instalacją oświetleniową i miejscami postojowymi oraz przełożeniem przyłącza kanalizacji deszczowej w Jasionce wraz z dostawą wyposażenia części gastronomicznej budynku. B. Inwestycja, polegać będzie na budowie budynku biurowo-usługowego, czterokondygnacyjnego, niepodpiwniczonego o konstrukcji szkieletowej – żelbetowej, o powierzchni całkowitej około 2.700,00 m2. Ściany zewnętrzne i kolankowe – murowane. Stropy o konstrukcji płytowej, żelbetowej. Termoizolacja budynku (ściany zewnętrzne i stropodach) wykonana będzie z wełny mineralnej. Budynek wyposażony będzie w windę osobową. Na parterze budynku, obok pomieszczeń przeznaczonych dla Zarządzającego, usytuowane będą dwa lokale usługowe: sklep (o pow. około 226,00 m2) oraz gastronomia (około 250,00 m2). Powierzchnia przeznaczona pod handel – wykonana będzie w stanie surowym – deweloperskim, zaś część gastronomiczna – oddana będzie do użytku w stanie wykończonym (w zakres inwestycji wchodzi również montaż wyposażenia stałego i ruchomego kuchni). Budynek będzie posiadał wewnętrzne instalacje: wodociągową, kanalizacyjna, elektryczną, teletechniczną, gazową, wentylację mechaniczną i klimatyzację oraz centralnego ogrzewania. Będzie wyposażony we własną serwerownię i będzie posiadał własna kotłownię na paliwo gazowe (kotły – 3 szt., o łącznej mocy 240 kW). Budynek posiadał będzie przyłącza: wodociągowy, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, elektroenergetyczny, teletechniczny i gazowy. Z uwagi na ograniczenia w przepustowości kanalizacji deszczowej, zaprojektowano zbiornik retencyjny, którego realizacja również objęta będzie niniejszą umową. Przed budynkiem zaprojektowano parking na około 70 miejsc, z placem manewrowym i zjazdem na drogę wewnętrzną. Całość zabudowy uzupełnia wiata śmietnikowa, mała architektura (w tym stojaki na rowery), bankomat (usytuowany przed budynkiem) oraz paczkomat (usytuowany obok parkingu). Budynek spełniał będzie warunki zawarte w standardach, jakie muszą spełniać budynki w zakresie dostosowania do potrzeb osób z niepełnosprawnościami (wykraczające poza wytyczne opisane w warunkach jakie muszą spełniać budynki i ich usytuowanie). C. Minimalny wymagany okres gwarancji 5 lat. D. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa: Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 7 do siwz i załącznik nr 8 do siwz - spis dokumentów składających się na opis przedmiotu zamówienia znajduje się na końcu siwz. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów i urządzeń (równoważnych) niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. Wszelkie nazwy własne podane w siwz należy traktować jako przykładowe. E. Zamawiający nie dzieli zamówienia na części. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 10962143.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 10
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Texom sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Aleja Pokoju 1
Kod pocztowy: 31-548
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 13394834.92
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 17284225.65
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- "USŁUGA POLEGAJĄCA NA ZAPEWNIENIU SAL I WYŻYWIENIA NA SZKOLENIA, WARSZTATY, SIECI WSPÓŁPRACY ORAZ KONFERENCJE"
- Dostawa środków czystości i higieny osobistej dla pracowników PUW w Rzeszowie oraz Delegatur w Krośnie, Przemyślu i Tarnobrzegu
- Dostawa drukarek, czytników kodów kreskowych i komputerów
- Świadczenie usługi organizacji 8 - dniowego obozu sportowo- szkoleniowego w Polańczyku nad Zalewem Solińskim dla studentów z niepełnosprawnościami i wolontariatu UR
- Prowadzenie zajęć specjalistycznych trzeciej grupy w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"
- Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu poprzez rozbudowę/przebudowę odcinków dróg wojewódzkich: Przebudowa DW nr 990 Twierdza - Krosno w km 2+185 - 2+407 str. prawa w m. Przybówka
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa żłobka w miejscowości Krasne - roboty drogowe.
- Roboty budowlane polegające na budowie placu zabaw przy przedszkolu wraz z oddziałem żłobkowym w miejscowości Wrząca w Gminie Lutomiersk
- Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa części budynku wielofunkcyjnego mieszczącego kuchnię i jadalnię wraz z infrastrukturą techniczną, a także przebudowa wewnętrznej instalacji w kotłowni
- Budowa zespołu kancelarii dla Leśnictwa Sokołowsko, Leśnictwa Unisław, Leśnictwa Mieroszów na działce ewidencyjnej nr 244 obręb 0002 Kowalowa
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Ożegów
- Przebudowa i naprawy dróg gminnych na terenie Gminy Adamówka
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.