To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-07-19
Usługi konserwacji i napraw komputerowych urządzeń peryferyjnych , urządzeń wielofunkcyjnych , telefaksowych , komputerów stacjonarnych oraz osobistych, zasilaczy sieciowych UPS eksploatowanych w obiektach administrowanych przez 15 WOG w Szczecinie"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 777244-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 261 45 48 38
faks: 261 45 23 98
e-mail: 15wogszczecin.przetargi@wp.mil.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Usługi konserwacji i napraw komputerowych urządzeń peryferyjnych , urządzeń wielofunkcyjnych , telefaksowych , komputerów stacjonarnych oraz osobistych, zasilaczy sieciowych UPS eksploatowanych w obiektach administrowanych przez 15 WOG w Szczecinie"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia są usługi konserwacji i napraw komputerowych urządzeń peryferyjnych , urządzeń wielofunkcyjnych, telefaksowych , komputerów stacjonarnych oraz osobistych, zasilaczy sieciowych UPS eksploatowanych w obiektach administrowanych przez 15 WOG w Szczecinie.
Szczegółowy opis, zakres i sposób wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w „Opisie przedmiotu zamówienia ” stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ oraz w „Wzorze umowy” stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 50.32.30.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Konserwacja i naprawy awaryjne urządzeń wielofunkcyjnych służby łączności i informatyki..
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/07/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 40715.44 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: PRINT SOL Anna Soldak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Iwaszkiewicza 6/4
Kod pocztowy: 52-211
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 18.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 3270.00
Waluta:
NAZWA: Naprawa urządzeń wielofunkcyjnych , małych drukarek komputerów, ploterów , zasilaczy ups, telefaksów służby łączności i informatyki.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/07/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 184800.81 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: PRINT SOL Anna Soldak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul .Iwaszkiewicza 6/4
Kod pocztowy: 52-211
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 227305.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 227305.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w drugiej połowie 2025 roku
- Sukcesywne dostawy nabiału do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w drugiej połowie 2025 roku
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w drugiej połowie 2025 roku
- Sukcesywne dostawy mięsa do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w drugiej połowie 2025 roku
- Sukcesywne dostawy mrożonek i ryb do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w drugiej połowie 2025 roku
- Sukcesywne dostawy pieczywa do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w drugiej połowie 2025 roku
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek obejmująca serwis i dostawę materiałów eksploatacyjnych
- Naprawa i konserwacja urządzeń drukujących, ploterów, skanerów oraz zasilaczy awaryjnych (UPS) (zamówienie z podziałem na 3 części)
więcej: Naprawa i konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.