To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-06-29
Budowa ulicy Lazurowej w Warce
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 773053-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 048 665 12 00
faks: 048 665 12 25
e-mail: uzp@warka.org.pl
www: www.warka.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Budowa ulicy Lazurowej w Warce
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): IR.271.3.32.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest: „Budowa ulicy Lazurowej w Warce”.
Inwestycja realizowana będzie w oparciu o:
1. Decyzję nr 751/2020 - pozwolenie na budowę z dnia 07.08.2020 r., na działkach o nr 1785, 1848/23, 2613, 2614, 1844/3, 1848/21, 1848/6, 1848/20, 1897/1, 1786/10.
2. Zgłoszenie z dnia 26.11.2020 r. zamiaru wykonywania robót budowlanych polegających na: Budowie kanalizacji deszczowej wraz z wylotem i umocnieniem skarpy w ramach budowy drogi gminnej - ul. Lazurowej w Warce, na działkach 1870/3, 1786/26.
Przewiduje się, że inwestycja realizowana będzie w oparciu o środki finansowe uzyskane z Funduszu Dróg Samorządowych (FDS).
Ze względu na potrzeby wnioskowania o dofinansowanie z FDS, ul. Lazurowa została podzielona na dwa odcinki, odcinek nr 1 i odcinek nr 2. Taki sam podział będzie obowiązywał przy rozliczaniu zadania oraz opracowywaniu harmonogramu rzeczowo-finansowego opracowanego przez Wykonawcę, stanowiącego załącznik do umowy.
Zarówno odcinek nr 1 i odcinek nr 2 posiadają nawierzchnię gruntową na całej długości
i szerokości. Brak jezdni, chodników, ścieżek rowerowych, brak urządzonych poboczy, odwodnienia i oświetlenia oraz oznakowania.
Lokalizacja inwestycji
Planowana inwestycja drogowa zlokalizowana jest na działkach o nr ewidencyjnych:
1785, 1848/23, 2613, 2614, 1844/3, 1848/21, 1848/6, 1848/20, 1897/1, 1786/10, 1870/3, 1786/26
Zakres
Odcinek nr 1: Docelowo powstanie jezdnia dwukierunkowa o nawierzchni bitumicznej
o szerokości 5,0 m, o przekroju 1x2, o szerokości pasa ruchu 2,5 m i długości 346,48 m. Chodnik po stronie prawej usytuowany zostanie przy jezdni o długości 302,13 m i szerokości od 2,0 m do 4,7 m, chodnik po stronie lewej również usytuowany zostanie przy jezdni
wzdłuż całego odcinka o szerokości od 2,0 m do 2,85 m. Do szerokości chodników nie wliczono szerokości krawężników i obrzeży. Po stronie prawej zlokalizowane zostanie pobocze gruntowe o szerokości 0,75 m o długości 44,35 m. Wybudowane zostaną zjazdy, do granicy pasa drogowego. Na całym odcinku wybudowana zostanie kanalizacja deszczowa oraz oświetlenie uliczne. Ponadto wybudowany zostanie kanał technologiczny. Wprowadzona zostanie organizacja ruchu - oznakowanie pionowe i poziome.
Odcinek nr 2: Docelowo powstanie jezdnia dwukierunkowa o nawierzchni bitumicznej
o szerokości 5,0 m, o przekroju 1x2, o szerokości pasa ruchu 2,5 m i długości 205,70 m. Chodnik po stronie prawej usytuowany zostanie przy jezdni o długości 128,30 m i szerokości od 2,0 m do 2,4 m, chodnik po stronie lewej usytuowany zostanie również przy jezdni na całym odcinku o szerokości od 2,0 m do 2,45 m. Do szerokości chodników nie wliczono szerokości krawężników i obrzeży. Po stronie prawej zlokalizowane zostanie pobocze gruntowe o szerokości 0,75 m o łącznej długości 77,4 m. Wybudowane zostaną zjazdy, do granicy pasa drogowego. Na całym odcinku wybudowana zostanie kanalizacja deszczowa oraz oświetlenie uliczne. Ponadto wybudowany zostanie kanał technologiczny. Wprowadzona zostanie organizacja ruchu - oznakowanie pionowe i poziome.
W ramach zadania wykonany zostanie wylot kanalizacji deszczowej poprzez działkę o nr 1786/26 stanowiącą własność osoby prywatnej. Wykonawca przed wejściem w teren w/w działki zobowiązany będzie do zgłoszenia powyższego faktu właścicielowi nieruchomości.
Po wybudowaniu zarówno odcinek nr 1 i odcinek nr 2 zostanie zaliczony do kategorii dróg publicznych jako droga gminna.
W związku z przewidywanym dofinansowaniem z Funduszu Dróg Samorządowych niedopuszczalna będzie zmiana parametrów drogi (w tym szerokości jezdni, chodników, poboczy itp.) z uwagi na ryzyko utraty dotacji przez Zamawiającego. Na wszelkie zmiany wymagana jest pisemna zgoda Wojewody Mazowieckiego.
Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania oznakowania pionowego i poziomego, zgodnie z zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu.
Tereny zielone należy obsiać trawą po wcześniejszym humusowaniu.
Zamawiający zwraca uwagę, iż w trakcie robót ziemnych mogą wystąpić nieujawnione, dodatkowe sieci uzbrojenia podziemnego, które w trakcie robót powinny być odpowiednio zabezpieczone.
Wykonawca zobowiązany jest do protokolarnego przekazania materiałów z rozbiórki tj.: kostka betonowa, bloczki betonowe, obrzeża, krawężniki– nadające się do ponownego wbudowania, do Zakładu Usług Komunalnych przy udziale Inspektora Nadzoru Inwestorskiego bądź innego przedstawiciela Zamawiającego.
Kostkę betonową pochodzącą z rozbiórki zjazdów, przekazać właścicielowi nieruchomości na jego ustny wniosek.
Kostkę betonową, przed przekazaniem należy oczyścić i spakować na palety, które dostarczy Wykonawca.
Pozostały materiał rozbiórkowy (krawężniki, obrzeża, popękane płytki chodnikowe, uszkodzona kostka betonowa itp.) pozbawiony ziemi należy przekazać jako gruz do ZUK w Warce Sp. z o.o.
Powyższe Wykonawca powinien uwzględnić w ofercie.
Niniejszą inwestycję należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną.
Na przedmiotowym terenie występuje zwarta zabudowa mieszkaniowa, Wykonawca realizując zadanie musi mieć świadomość utrudnień z tym związanych - należy zaproponować odpowiednią czasową organizację ruchu, w tym zapewniającą dostęp pojazdów uprzywilejowanych.
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dojścia i dojazdu do posesji w trakcie prowadzonych robót. O braku możliwości dojazdu Wykonawca winien zawiadomić mieszkańców odpowiednio wcześniej, w sposób zwyczajowo przyjęty – pisemne ogłoszenie w terenie, strona internetowa itp.
Wykonawca winien wziąć pod uwagę konieczność współpracy przy wymianie lub lokalizowaniu przyłączy w drodze, udostępnić teren budowy i umożliwić wykonanie prac.
Równolegle z prowadzoną inwestycją, na przedmiotowym terenie prowadzona będzie przebudowa sieci energetycznych będących własnością PGE. Wykonawca niniejszej inwestycji zobowiązany będzie do udostępnienia placu budowy oraz współpracy z Wykonawcą przebudowy sieci energetycznych.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania całości opracowania projektowego bez względu na podane jednostki obmiarowe.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik Nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Roboty winny zostać wykonane i ukończone zgodnie z prawem obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności: Prawem Budowlanym, Prawem ochrony środowiska, Prawem o ruchu drogowym oraz ustawą o drogach publicznych, ustawą o odpadach, ustawą o badaniach i certyfikacji i wymaganiami Zamawiającego, a kierowanie i nadzorowanie robót mogą wykonywać osoby, które posiadają wymagane prawem uprawnienia i są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej.
Integralną częścią specyfikacji jest projekt techniczny, który określa parametry techniczne, jakościowe –z odwołaniem się do aprobat i atestów, standardu oraz sposobu wykonania urządzeń technologicznych. Podane informacje należy uwzględnić na etapie przygotowywania oferty.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1705880.38 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno-Drogowych w Grójcu Spółka z o.o.
Email wykonawcy: biuro@prid-grojec.pl
Adres pocztowy: ul. Asfaltowa 2
Kod pocztowy: 05-604
Miejscowość: Jasieniec
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1795448.13
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2033417.45
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z WARKI
więcej: przetargi w Warce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu budynku mieszkalnego przy ul. Rybnickiej 19
- Zagospodarowanie terenu na podzamczu przy wieży zamkowej w Golczewie
- Przebudowa poddasza Samorządowego Centrum Kultury Turystyki i Rekreacji w Popielowie oraz przebudowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Popielowie
- Remont nawierzchni dróg gruntowych, utwardzonych na terenie Gminy Ozimek
- Przebudowa i remont budynku" w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Płońsku przy ul. Sienkiewicza 7A na działce nr ewid. 193/5
- (...) "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania pn.: "Adaptacja pomieszczeń na potrzeby personelu administracyjnego w Szpitalu Uniwersyteckim im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze Sp. z o. o. "
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.