eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieluń › Sukcesywne dostawy jednorazowych materiałów i wyrobów medycznych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-06-24

Ogłoszenie nr 510433249-N-2021 z dnia 2021-06-24 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu:

Sukcesywne dostawy jednorazowych materiałów i wyrobów medycznych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu, krajowy numer identyfikacyjny 31014300000000, Szpitalna 16, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, państwo Polska

telefon: 438 406 800
faks: 438 406 801
e-mail: sekretariat@szpital-wielun.pl
www: www.szpital-wielun.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy jednorazowych materiałów i wyrobów medycznych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): SPZOZ-ZP/2/24/241/19/2021

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów i wyrobów medycznych, zgodnie
z zapotrzebowaniem określonym w załączniku nr 1 do Zapytania – Formularzu oferty.
2. Realizacja dostaw częściowych odbywać się będzie do apteki szpitalnej, w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 14:00, w terminie 2 dni roboczych od chwili złożenia zamówienia w formie pisemnej, za pomocą faxu lub poczty e-mail. Wyjaśnienie wszelkich wątpliwości dotyczących zamówienia leży po stronie Wykonawcy.
3. Zamawiany asortyment Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt do jednego z magazynów apteki szpitalnej SPZOZ w Wieluniu, każdorazowo wskazany przez Zamawiającego. Do każdej dostawy należy wystawić fakturę (papierową lub elektroniczną przez platformę PEF). Wartość każdej dostawy obejmuje: wartość zamawianego towaru, koszt jego dostarczenia do siedziby Zamawiającego i rozpaletowania do magazynu wskazanego przez pracownika apteki szpitalnej.
4. Główne kody CPV wg Wspólnego Słownika Zamówień: 33199000-1 Odzież medyczna
5. Szczegółowe kody CPV dla poszczególnych części zamówienia oraz poszczególnych pozycji - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ - Formularze asortymentowo-cenowe.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zestawienie ilościowo-asortymentowe zawiera Załącznik nr 1 do SWZ – Formularze asortymentowo-cenowe, wskazane ilości poszczególnych elementów zamówienia są szacunkowe.
7. Przedmiot zamówienia zamieszczony w ofercie winien posiadać dopuszczenia do stosowania
w placówkach służby zdrowia. W zależności od rodzaju oferowanego produktu Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentów określonych w ustawie z dnia z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 nr 107 poz. 679 z późn. zm.).Oferowany asortyment powinien posiadać Deklarację Zgodności CE, Certyfikat CE i Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia ich na każde wezwanie zamawiającego.
8. W przypadku, gdy opisany w specyfikacji przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny i zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawą o wyrobach medycznych nie jest objęty deklaracjami zgodności i nie podlega żadnemu wpisowi do rejestru Zamawiający wymaga jedynie złożenia stosownego oświadczenia.
9. Wymaga się dostarczenia wraz z ofertą próbek oferowanego asortymentu - w ilości po 1 szt. do każdej pozycji zadania lub w ilości 1 szt. (wszystkie pakiety). Próbki składa się w celach informacyjnych, porównania zgodności ze złożoną ofertą i prób użytkowych. Próbki należy złożyć osobno w trwale zamkniętym opakowaniu z oznaczeniem nazwy i adresu Wykonawcy, jakiego zadania i której pozycji zadania dotyczy
i napisem „ próbki” oraz spisem załączonych próbek.
10. Wymaga się dostarczenia wraz z ofertą katalogu do oferowanego asortymentu (wszystkie pakiety).

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 33.19.90.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Pakiet 1- odzież medyczna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/06/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 560900.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 289933.02

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 289933.02
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 344644.20
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Pakiet 2 - Odzież medyczna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/06/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 22000.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 4288.68

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 4288.68
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 4288.68
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Pakiet 3- Odzież ochrony biologicznej i chemicznej

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Pakiet 4 - Odzież medyczna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/06/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 960.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 1175.04

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1175.04
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1175.04
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.