Ogłoszenie z dnia 2021-06-24
Sukcesywne dostawy jednorazowych materiałów i wyrobów medycznych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 438 406 800
faks: 438 406 801
e-mail: sekretariat@szpital-wielun.pl
www: www.szpital-wielun.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Sukcesywne dostawy jednorazowych materiałów i wyrobów medycznych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): SPZOZ-ZP/2/24/241/19/2021
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów i wyrobów medycznych, zgodnie
z zapotrzebowaniem określonym w załączniku nr 1 do Zapytania – Formularzu oferty.
2. Realizacja dostaw częściowych odbywać się będzie do apteki szpitalnej, w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 14:00, w terminie 2 dni roboczych od chwili złożenia zamówienia w formie pisemnej, za pomocą faxu lub poczty e-mail. Wyjaśnienie wszelkich wątpliwości dotyczących zamówienia leży po stronie Wykonawcy.
3. Zamawiany asortyment Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt do jednego z magazynów apteki szpitalnej SPZOZ w Wieluniu, każdorazowo wskazany przez Zamawiającego. Do każdej dostawy należy wystawić fakturę (papierową lub elektroniczną przez platformę PEF). Wartość każdej dostawy obejmuje: wartość zamawianego towaru, koszt jego dostarczenia do siedziby Zamawiającego i rozpaletowania do magazynu wskazanego przez pracownika apteki szpitalnej.
4. Główne kody CPV wg Wspólnego Słownika Zamówień: 33199000-1 Odzież medyczna
5. Szczegółowe kody CPV dla poszczególnych części zamówienia oraz poszczególnych pozycji - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ - Formularze asortymentowo-cenowe.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zestawienie ilościowo-asortymentowe zawiera Załącznik nr 1 do SWZ – Formularze asortymentowo-cenowe, wskazane ilości poszczególnych elementów zamówienia są szacunkowe.
7. Przedmiot zamówienia zamieszczony w ofercie winien posiadać dopuszczenia do stosowania
w placówkach służby zdrowia. W zależności od rodzaju oferowanego produktu Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentów określonych w ustawie z dnia z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 nr 107 poz. 679 z późn. zm.).Oferowany asortyment powinien posiadać Deklarację Zgodności CE, Certyfikat CE i Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia ich na każde wezwanie zamawiającego.
8. W przypadku, gdy opisany w specyfikacji przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny i zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawą o wyrobach medycznych nie jest objęty deklaracjami zgodności i nie podlega żadnemu wpisowi do rejestru Zamawiający wymaga jedynie złożenia stosownego oświadczenia.
9. Wymaga się dostarczenia wraz z ofertą próbek oferowanego asortymentu - w ilości po 1 szt. do każdej pozycji zadania lub w ilości 1 szt. (wszystkie pakiety). Próbki składa się w celach informacyjnych, porównania zgodności ze złożoną ofertą i prób użytkowych. Próbki należy złożyć osobno w trwale zamkniętym opakowaniu z oznaczeniem nazwy i adresu Wykonawcy, jakiego zadania i której pozycji zadania dotyczy
i napisem „ próbki” oraz spisem załączonych próbek.
10. Wymaga się dostarczenia wraz z ofertą katalogu do oferowanego asortymentu (wszystkie pakiety).
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 33.19.90.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Pakiet 1- odzież medyczna
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/06/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 560900.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 289933.02
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 344644.20
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet 2 - Odzież medyczna
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/06/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 22000.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 4288.68
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 4288.68
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet 3- Odzież ochrony biologicznej i chemicznej
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert
NAZWA: Pakiet 4 - Odzież medyczna
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/06/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 960.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1175.04
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1175.04
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z WIELUNIA
- "Budowa pieszo - rowerowej trasy obwodowej centrum Wielunia" w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i w ramach realizacji projektu pn.: "Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu - nowe umiejętności w transformacji"
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym.
- Zapewnienie wyżywienia dla uczestników kursów, szkoleń oraz członków Rady BCU w ramach projektu "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie CUKIERNICTWO w Powiecie Wieluńskim"
- Dostawa produktów spożywczych do pracy Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie CUKIERNICTWO w Powiecie Wieluńskim
- Zakup z dostawą agregatów prądotwórczych
więcej: przetargi w Wieluniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie w dodatkowe pomoce dydaktyczne do prowadzonych zajęć w ramach projektu "Edukacja przyszłości w SP nr 7"
- Dostawa wyrobów wykonanych z włókniny medycznej
- "Dostawa jednorazowych materiałów medycznych do Szpitala Powiatowego w Kętrzynie"
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowego i wielokrotnego użytku.
- Sukcesywne dostawy odzieży ochronnej, roboczej i obuwia dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej
więcej: Odzież medyczna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





