To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-06-11
Rewitalizacja Rynku w Nowym Mieście Lubawskim
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Nazwa projektu lub programu: Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020
Numer ogłoszenia: 775951-N-2020
Numer ogłoszenia: Z uwagi na ograniczenia ilości znaków numery ogłoszeń zamieszczono w sekcji I "Informacje dodatkowe"
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Informacje dodatkowe:
540409234-N-2021; 540410552-N-2021; 540413969-N-2021; 540415563-N-2021; 540416892-N-2021; 540418123-N-2021; 540419781-N-2021; 540421081-N-2021.
I. 1) NAZWA I ADRES:
telefon: 56 472-96-32
faks: 56 474-27-14
e-mail: zp@umnowemiasto.pl
www: https://bip.umnowemiasto.pl/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Rewitalizacja Rynku w Nowym Mieście Lubawskim
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): PI.271.10.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Rewitalizacja Rynku w Nowym Mieście Lubawskim,
obejmująca w szczególności następujący zakres robót budowlanych: a) roboty rozbiórkowe w tym: istniejących nawierzchni
utwardzonych wraz z podbudowami (granitowy bruk nawierzchni jezdni do odzysku), elementów istniejącej kanalizacji
deszczowej, murków z kamienia, ław fundamentowych, elementów wyposażenia publicznego, studni doświetlających
pomieszczenia piwniczne kamienic, schodów wejściowych, słupy oświetleniowe wraz z liniami kablowymi, wraz z wywozem
ziemi, gruzu i pozostałych odpadów, b) niwelacja terenu wraz z korytowaniem, c) wykonanie niecki fontanny wraz z przekryciem
i dostawa technologii fontanny, d) wykonanie stopy dla estrady mobilnej oraz mocowania choinki, e) wykonanie schodów
wejściowych do budynków, studzienek przyokiennych i balustrad, f) wykonanie jezdni z bruku granitowego 10 cm – 1 762 m2
(do wbudowania istniejący z rozbiórki); g) wykonanie płyty rynku i chodnika przy pierzejach z płyt granitowych 60x60x8 cm, kolorystyka G664 Brown Pearl – 4 522,00 m2, h) wykonanie płyty rynku z kostki paryskiej 32,32x15,66x12 cm, kolorystyka
G664 Brown Pearl, sposób ułożenia zgodnie z dokumentacją techniczną – 1 978,00 m2, i) montaż krawężników granitowych i
obramowań gazonu - 937,50 m, j) montaż elementów przestrzeni publicznej, w tym: − ławek jednostronnych – 21 szt. (w tym 5
bez montażu), − koszy na śmieci – 17 szt., − krat pod drzewa – 9 szt., − stojaków żeliwnych na rowery – 4 szt., − słupków
żeliwnych z łańcuchem stalowym o dł. 97 mb (strzałka ugięcia 10 cm) – 51 szt., − prostokątnych donic stalowych – 50 szt., −
kwadratowych donic stalowych – 11 szt., − słupów ogłoszeniowych – 2 szt. − pompy żeliwnej – 1 szt., − masztów – 3 szt., −
stolików do gry w szachy – 3 szt., − siedzisk granitowych wokół fontanny – 10 szt., − ław granitowych – 6 szt., − obudowy
granitowej przyłączy elektrycznych, k) wykonanie zieleni i instalacji nawadniania, w tym: − sadzenie drzew - lipa
szerokolistna o wys. 400-450 cm, obw. pnia 20-22cm – 10 szt., − sadzenie drzew - klon zwyczajny 'Globosum' o
wys.180-250cm, forma pienna – 9 szt., − obsadzenie kwietników bylinami – 40 m2, − sadzenie krzewów żywopłotowych – 1
080 szt., − dostawa montaż i uruchomienie technologii instalacji nawadniania, l) wykonanie kanalizacji deszczowej, w tym: −
zamulenie odcinków istniejącej kanalizacji deszczowej, − pełne umocnienie pionowych ścian wykopów liniowych o gł. do 3,0
m wypraskami w gruntach suchych kat. III-IV, − kanały z rur PP łączonych na wcisk o śr. zewn. 160, 200 i 315 mm – 689,50
m, − kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 630 mm – 167,50 m, − odwodnienia liniowe - rynna polimerobetonowa
z rusztem żeliwnym – 147,00 m, m) wykonanie instalacji elektrycznych, w tym: − zasilanie elektroenergetyczne – kable o
łącznej długości 161,00 m, − instalacja oświetlenia zewnętrznego – kable o łącznej długości 502 m, latarnie oświetleniowe 2
typ – 18 kompletów. n) modernizacja sieci wodociągowej, w tym: − nowe odcinki rur z PVC 160 - 191,00 m, − nowe odcinki z
rur PVC 110 - 104,00 m, − nowe przyłącza z rur PE 63 - 43,00 m, − nowe przyłącza z rur PE 40 - 128,00 m, − hydranty
podziemne - 4 kpl., − studnia wodomierzowa Dn 1.000 - 1 kpl., − odtworzenie nawierzchni utwardzonych w miejscach
włączenia do istniejącej sieci. 2. Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania robót uwzględnionych w dokumentacji
projektowo-kosztorysowej w zakresie usunięcia pawilonów handlowych – 2 szt., (element składowy poz. 14d.1 i 259 w
przedmiarze robót). 3. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dostępu do budynku dawnego kościoła ewangelickiego na
potrzeby realizacji robót budowlanych wewnątrz tego obiektu. 4. Zakończenie remontu i przebudowy dawnego kościoła
ewangelickiego planowane jest do czerwca 2021 r. 5. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany
jest umożliwić wykonanie sieci monitoringu wizyjnego wg odrębnej dokumentacji projektowej przez podmiot posiadający
odpowiednie zasoby wskazany przez Zamawiającego. 6. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca
zobowiązany jest umożliwić wykonanie prac remontowych sieci kanalizacji sanitarnej przez Miejskie Przedsiębiorstwo
Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. z/s w Nowym Mieście Lubawskim. 7. Wykonawca przez cały okres realizacji robót
budowlanych zapewnieni ciągły przejazd przez rynek pojazdów osobowych i dostawczych z wjazdem z ul. 19-go Stycznia. 8.
W przypadku konieczności zamknięcia skrzyżowania z ul. 19-go Stycznia z ul. Rynek, Wykonawca zapewni dojazd do rynku
innymi ulicami. 9. Wykonawca przez cały okres realizacji robót budowlanych zapewnieni ciągły przejazd z ul. Kazimierza
Wielkiego w ul. 3-go Maja dla pojazdów osobowych i dostawczych. 10. W przypadku konieczności zamknięcia skrzyżowania
z ul. Kazimierza Wielkiego z ul. Rynek, Wykonawca zapewni dojazd do ul. Kazimierza Wielkiego. 11. Wykonawca przez cały
okres realizacji robót budowlanych zapewnieni dojścia piesze do wszystkich wejść do budynków na terenie rynku (po
rozbiórce chodników zastosowanie tymczasowych nawierzchni utwardzonych o standardzie zapewniającym bezpieczeństwo
pieszych). 12. Wykonawca przez cały okres realizacji robót budowlanych zapewnieni utwardzony plac postojowy do
rozładunku pojazdów dostawczych (minimum 4 pojazdy) oraz parkowania osób niepełnosprawnych (minimum 2 pojazdy)
skomunikowany z dojazdem, o którym mowa w pkt. 3.7. oraz ciągami pieszymi, o których mowa w ust. 3.11. 13. Szczegółowy
opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa (w tym dokumentacja uzupełniająca) oraz specyfikacje
techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik B do niniejszej SIWZ. 14. Sposób realizacji
przedmiotu zamówienia określa również treść projektu umowy stanowiący załącznik A do niniejszej SIWZ. 15. Zgodnie z art.
29 ust. 3a ustawy – Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób
wykonujących prace w zakresie realizacji niniejszego zamówienia, w szczególności prace fizyczne związane z robotami
budowlanymi, w tym prace w zakresie operowania maszynami i urządzeniami. Wskazane wymagania dotyczą osób zatrudnianych przez Wykonawcę, a także przez podwykonawców. 16. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób
wymienionych w poprzednim punkcie określono w SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 7914230.29 zł
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Firma Budowlano-Drogowa „PRASBET” sp. z o.o. sp. k.
Email wykonawcy: biuro@prasbet.com.pl
Adres pocztowy: ul. Malczewskiego 2
Kod pocztowy: 86-300
Miejscowość: Grudziądz
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 8187455.54
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 14064861.57
Waluta: zł
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa systemu monitoringu ppoż. i systemu łączności w KPN - roboty budowlane
- Pokrycie papą termozg. wierz. dachu obiektu SPWZOZMSWiA w Bydgoszczy - Z nr 1, oraz budowa siłowni - dodatkowe źródło energii elektrycznej - baterie fotowoltaiczne, odnawialne źródła energii - Z nr 2
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- Wymiana ślizgu zjeżdżalni wodnej wraz z wanną hamowną na Pływalni Pingwin przy ul. Oławskiej 3a w Warszawie (powtórzony)
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 1"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.