Ogłoszenie z dnia 2021-06-11
Dostawa zgrzewarek do jałowego łączenia drenów TSCD II
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 815 328 932
faks: 815 325 318
e-mail: przetargi@rckik.lublin.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa zgrzewarek do jałowego łączenia drenów TSCD II
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): RCKik.DAE.SZ,3321-39/21
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Dostawa zgrzewarek do jałowego łączenia drenów TSCD II - 2 sztuki
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 33.10.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Zamówienie dotyczy programu współfinansowanego ze środków z Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 na realizację zakupu sprzętu medycznego związanego z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19. Niniejsze zamówienie udzielono zgodnie z art. 46c ustawy z dnia 05.12.2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorobach zakaźnych u ludzi (Dz. U. z 2020 poz. 1845 z późn. zm.) oraz art. 6a ustawy z dnia 02.03.2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1842), tj. z możliwością wyłączenia stosowania przepisów ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/06/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 42000.00 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Terumo BCT POlska społka z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Hutnicza 14
Kod pocztowy: 40-241
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 51660.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 51660.00
Waluta: pln
NAZWA: 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/06/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 42000.00 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Terumo BCT Polska Spółka z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Hutnicza 14
Kod pocztowy: 40-241
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 51660.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 51660.00
Waluta: pln
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Wynajem zestawu mikroskopowego do analizy geometrycznej światłowodów i pokryć ochronnych
- "Dostawa materiałów biurowych na potrzeby COZL".
- Opracowanie dokumentacji dla zadania pn.: "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 848 w m. Kolonia Zamek"
- Usługa polegająca na badaniu sprawozdania finansowego Województwa Lubelskiego za 2025 r. oraz 2026 r.
- Dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora immunochemicznego.
- DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH DO POMIESZCZEŃ BUDYNKU SĄDU APELACYJNEGO W LUBLINIE PRZY UL. OBROŃCÓW POKOJU 1
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego do SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Kołobrzegu
- Podniesienie poziomu bezpieczeństwa mieszkańców Gminy Chełmiec oraz efektywności działań podmiotów obrony cywilnej i ochrony ludności poprzez zakup defibrylatorów
- Dostawa systemu kompresji klatki piersiowej
- "Zakup ambulansu Typ B wraz z wyposażeniem medycznym dla ZRM Szpitala Powiatowego w Kętrzynie"
- Dostawa defibrylatorów medycznych (3 szt.) dla KW PSP w Olsztynie na potrzeby OLiOC
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby oddziałów szpitalnych oraz sprzętu komputerowego do PZP dla Dzieci i Młodzieży SPSZOZ "Zdroje"
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.