To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-05-06
Wydrukowanie i dostawa formularzy mandatu karnego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 587616-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 77 454 00 67/70
faks: 77 456 43 13
e-mail: is@op.mofnet.gov.pl
www: http://www.opolskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-opolu/ogloszenia-publiczne/zamowienia-publiczne-powyzej-30-tys-euro
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Wydrukowanie i dostawa formularzy mandatu karnego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 1601-ILZ.260.12.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest wydrukowanie i dostawa formularzy mandatu karnego, zwanych dalej bloczkami.
2. Zamówienie polega na wykonaniu:
- 43 785 sztuk bloczków (po 20 formularzy 5-kartkowych w każdym bloczku) z nadrukiem na odcinkach A i B nazwy urzędu, jego adresu i numeru konta bankowego,
- 13 550 sztuk bloczków (po 20 formularzy 5-kartkowych w każdym bloczku) bez nadruku na odcinkach A i B nazwy urzędu, jego adresu i numeru konta bankowego,
- 3 835 sztuk bloczków (po 10 formularzy 5-kartkowych w każdym bloczku) z nadrukiem na odcinkach A i B nazwy urzędu, jego adresu i numeru konta bankowego,
- 650 sztuk bloczków (po 10 formularzy 5-kartkowych w każdym bloczku) bez nadruku na odcinkach A i B nazwy urzędu, jego adresu i numeru konta bankowego.
3. Szczegółowe ilości oraz miejsca dystrybucji poszczególnych rodzajów bloczków wraz z rozładunkiem i przemieszczeniem zostały zawarte w rozdzielniku ilościowo-adresowym bloczków, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ i IPU.
4. Bloczki należy wykonać według wzoru formularza mandatu karnego określonego w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 lutego 2002r. w sprawie nakładania grzywien w drodze mandatu karnego (Dz.U. z 2017r. poz. 613 z póź. zm.). Format to dwie litery (pierwsza duża, druga mała) oraz 7 cyfr. Kolejnym zestawem liter dla serii powinna być kombinacja liter De. Pierwszym numerem ma być 0000001 (seria De od numeru 0000001).
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym parametry graniczne mandatów karnych, treść pouczenia oraz inne parametry zawarte są w załączniku nr 2 do SIWZ.
6. Wszelkie inne uregulowania, związane z warunkami wykonania przedmiotu zamówienia oraz obowiązkami Zamawiającego i Wykonawcy, zawarte są w istotnych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 9 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 79.82.30.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 271561.90 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: SAMINDRUK Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sikorskiego 37
Kod pocztowy: 87-300
Miejscowość: Brodnica
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 334021.15
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 334021.15
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Wykonywanie cienkich warstw ścieralnych na gorąco z mieszanek min.-asf. (zamiennie technologia min.-asf. typu Slurry Seal) wraz z powierzchniowym utrwaleniem naw. drog. w powiecie opolskim w 2025 r.
- D/35/2025/A Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
- Wykonanie remontu w budynkach Uniwersytetu Opolskiego: cz.2 Remont pomieszczeń i korytarzy Studium Języków Obcych w budynku głównym przy ul. Oleskiej 48 (seg C)
- D/30/2025/C Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby pracowni komputerowej Instytutu Informatyki
- Organizacja kursów językowych w ramach projektu "Opolskie kadry rynku pracy"
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja Międzynarodowych Targów Pracy
- Opracowanie, druk i dostawa folderów na potrzeby projektu "Via Sacra - wkład w transgraniczne usieciowienie i rozwój produktu turystycznego" realizowanego w ramach programu Interreg Polska-Saksonia.
- Wykonanie usługi drukowania wydawnictwa Alicja Biała "Zatruty staw"
- Dostawa materiałów promocyjnych finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Pomocy Technicznej FEO 2021-2027
- "Usługa w zakresie druku, oprawy introligatorskiej i dostawy publikacji naukowych (2 części)"
- Wykonanie usług introligatorskich i poligraficznych (4 zadania)
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.