To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-04-29
Zakup dostępu na jeden rok do danych nt.światowych gospodarek i przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych - 3 części
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 777137-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 22 3349800, 3349966
faks: 223 349 999
e-mail: bpp@paih.gov.pl
www: https://www.paih.gov.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zakup dostępu na jeden rok do danych nt.światowych gospodarek i przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych - 3 części
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DOW.DSA.25.49/2020/PN
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotemzamówienia jest zakup dostępu na jeden rok do danych nt. światowych gospodarek i przedsiębiorstw narynkach międzynarodowych (poprzez zakup dostępu do specjalistycznych serwisów internetowych).Zamówienie zostało podzielone na 3 części: 1. Część I: Zakup dostępu do serwisu internetowego stanowiącego agregat informacji nt. światowych gospodarek z zakresu makroekonomii, sektorów gospodarki,działalności spółek, artykułów prasowych, raportów analitycznych i aktów prawnych. Serwis musi oferować dostęp do następujących informacji w języku polskim i angielskim: - dostęp do pogłębionych analiz oraz raportów dotyczących poszczególnych sektorów gospodarki (co najmniej: motoryzacyjnego, lotniczego;maszynowego; BSS), - dostęp do informacji dotyczących spółek aktywnych na poszczególnych rynkach, -dane makroekonomiczne wraz prognozami. - serwis nie będzie zawierała danych osobowych. - Wykonawcanie będzie przekazywał Zamawiającemu danych osobowych. Przedmiot zamówienia obejmuje dostęp doserwisu dla 10 użytkowników Zamawiającego, z których przynajmniej jeden powinien mieć dostęp doinformacji na temat planowanych i zrealizowanych fuzji i przejęć. Zamawiający wymaga, by funkcjonalnościserwisu obejmowały możliwość eksportu danych co najmniej: do formatów Excel, Word i PDF orazmożliwość wprowadzania indywidualnych ustawień użytkownika na poziomie monitorowania danych, zalertami włącznie. 2. Część II. Zakup dostępu do internetowej bazy danych polskich i zagranicznych osóbprawnych. Serwis musi oferować dostęp co najmniej w języku polskim i angielskim do informacji o osobachprawnych polskich i zagranicznych z łącznie przynajmniej 60 krajów świata obejmujących co najmniej: •pełną lub skróconą nazwę osoby prawnej, • nr w rejestrze przedsiębiorstw, • branżę wg. słów kluczowychi/lub klasyfikacji NACE/ISIC/PKD/EKD i/ lub innej klasyfikacji szczegółowej na poziomie co najmniej 4cyfr, • informację nt. produkowanych lub dystrybuowanych produktów, wraz z klasyfikacją hasełproduktowych; • lokalizację - region wg podziału administracyjnego, miasto, • dokładny adres siedziby -pełna nazwa, miasto, ulica, kod, kapitał, telefon, fax, strona www, e-mail, • rodzaj działalności - produkcja,dystrybucja, usługi, import, eksport, • kluczowe wartości: obrót, zatrudnienie, • kraje docelowe importu ieksportu, • inne informacje - forma prawna. • serwis nie będzie zawierał danych osobowych. • Wykonawcanie będzie przekazywał Zamawiającemu danych osobowych. Serwis ma umożliwiać przeszukiwanie bazy powszystkich ww. polach oraz umożliwiać eksport danych do formatu typu Excel, z limitem eksportów napoziomie min. 125 000 rekordów rocznie i możliwością udostępniania tak pozyskanych danych klientomZamawiającego i do jego oddziałów zagranicznych. Dostęp do serwisu ma być zapewniony do co najmniej85 kont dla pracowników Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. oraz pracowników jej zagranicznych biur handlowych. Serwis musi oferować dostęp do informacji w języku polskim i angielskim. 3. Część III.Zakup dostępu do bazy raportów umożliwiających analizę kondycji finansowej osób prawnych polskich i zagranicznych i ryzyka współpracy z nimi. Serwis powinien zapewniać dostęp za pośrednictwem sieci Internet do raportów umożliwiających analizę kondycji finansowej osób prawnych polskich i zagranicznych oraz ryzyka współpracy z nimi. Serwis musi oferować możliwość weryfikacji osób prawnych na rynku polskim i co najmniej 60 rynkach zagranicznych pod kątem wiarygodności finansowej podmiotów,potencjału współpracy i wiarygodności handlowo-inwestycyjnej. Serwis nie będzie zawierał danych osobowych. Wykonawca nie będzie przekazywał Zamawiającemu danych osobowych. Raporty nt.wiarygodności powinny być udostępniane w wersji co najmniej angielskiej oraz w plikach w formatach typu .pdf oraz Word/Excel. Zamawiający zakłada, że w okresie obowiązywania umowy zamówi do 500 raportów dotyczących osób prawnych z różnych krajów. O ile raport dotyczący konkretnej osoby prawnej nie będzie dostępny w bazie lub jego aktualność nie będzie zadowalająca, a Wykonawca będzie dostarczał informacje nt. osób prawnych z danego rynku zagranicznego, dostarczy on raport nt. osoby prawnej nieujętej w bazie w terminie nieprzekraczającym 7 dni dla krajów europejskich i 14 dni dla krajów pozaeuropejskich od momentu jego zamówienia przez Zamawiającego. Dostęp do bazy powinien być zapewniony dla co najmniej trzech stanowisk w Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. 4. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 64.21.62.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Zakup dostępu do serwisu internetowego stanowiącego agregat informacji nt. światowych gospodarek z zakresu makroekonomii, sektorów gospodarki, działalności spółek, artykułów prasowych, raportów analitycznych i aktów prawnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 125257.89 zł
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Kompass Poland Sp. z o.o.
Email wykonawcy: info@kompass.com.pl
Adres pocztowy: ul. Wita Stwosza 48
Kod pocztowy: 02-661
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 154067.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 154067.20
Waluta: zł
NAZWA: Zakup dostępu do internetowej bazy danych polskich i zagranicznych osób prawnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/04/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 298000.00 zł
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: ISI EMERGING MARKETS POLSKA Sp. z o.o.
Email wykonawcy: drybinska@isimarkets.com
Adres pocztowy: Al. Jerozolimskie 93
Kod pocztowy: 02-001
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 366540.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 366540.00
Waluta: zł
NAZWA: Zakup dostępu do bazy raportów umożliwiających analizę kondycji finansowej osób prawnych polskich i zagranicznych i ryzyka współpracy z nimi
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert wyznaczonego przez Zamawiającego w SIWZ nie wpłynęła żadna oferta, w związku z czym zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp Zamawiający podejmuje decyzję o unieważnieniu postępowania w zakresie cz. III.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ,,Całodobowa, codzienna konserwacja, obsługa i naprawa instalacji i urządzeń sanitarnych w obiektach Szpitala Czerniakowskiego sp. z o. o."
- Remont ogrodzenia na terenie Akademii Sztuki Wojennej
- Kompleksowa usługa w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia wraz z prowadzeniem i obsługą parkingu na terenie Szpitala na okres 36 miesięcy - powtórzenie
- WE.ZP.261.12.2025 Dostawa wraz z wniesieniem i montażem mebli oraz dostawa i montaż foteli i krzeseł biurowych dla Wydziału Elektrycznego Politechniki Warszawskiej
- RZP-23/KJ/2025 Zakup sprzętu i aparatury medycznej na potrzeby oddziału chirurgii i urologii dziecięcej z pododdziałem leczenia oparzeń
- RZP-24/IM/2025 Zakup i rozbudowa aparatury medycznej
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.