Obsługa emisji kampanii reklamowych w internecie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Nazwa projektu lub programu: „Rozwój Systemu Rejestrów Państwowych”, na podstawie Porozumienia nr POPC.02.01.00-00-075/17-00, w ramach POPC na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa nr 2 „E-administracja i otwartyrząd”, Działanie nr 2.1 „Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych”
Numer ogłoszenia: 550561883-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 48 226 947 503
faks: 48 22 694 72 96
e-mail: wzp@kprm.gov.pl
www: https://www.gov.pl/web/premier/zamowienia-publiczne
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Obsługa emisji kampanii reklamowych w internecie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): WR-54/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został opisany w Załącznikunr 2 do Zaproszenia - Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz Załączniku nr 1 doZaproszenia - Istotnych postanowieniach Umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 79.34.14.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 255124.76 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Fabryka Marketingu Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ratuszowa 11
Kod pocztowy: 03-450
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 313803.46
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 313803.46
Waluta: PLN
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Uzasadnienie prawne
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki,
w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
Uzasadnienie faktyczne
Przedmiotowe zamówienie polega na powtórzeniu podobnych usług udzielonych w zamówieniu podstawowym, przeprowadzonym przez Ministerstwo Cyfryzacji w trybie przetargu nieograniczonego na „Obsługę emisji kampanii w internecie”, oznaczonym nr 7/MC/PN/19.
Zamówienie następuje w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem. Wykonawcą zaproszonym do negocjacji jest dotychczasowy wykonawca usług, tj. Fabryka Marketingu Sp. z o.o., ul. Ratuszowa 11, 03-450 Warszawa.
Całkowita wartość zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego. Szacunek zamówienia podstawowego wynosił 510.249,54 zł netto, a więc pozwalał na procedurę krajową. Postępowanie dot. zamówienia podstawowego zostało ogłoszone w rygorze progu unijnego, ponieważ całkowita wartość zamówienia uwzględniała ewentualne zamówienia uzupełniające w wysokości 50%.
Możliwość realizacji zamówienia została przewidziana w SIWZ oraz w ogłoszeniu o zamówieniu (nr 2019/S 109-266552). Wskazano, że Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy do 50% szacowanej wartości zamówienia.
Realizacja działań reklamowych w mediach społecznościowych oraz w wyszukiwarce jest elementem działań komunikacyjnych realizowanych przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów, we współpracy z projektem "Kampanie edukacyjno-informacyjne” [KEI]. Komunikacja w mediach społecznościowych oraz w internecie jest elementem działań komunikacyjnych prowadzonych przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów w ramach prowadzonych kampanii informacyjnych i edukacyjnych dotyczących poszczególnych aspektów związanych z cyfryzacją, w tym eusługami publicznymi, bezpieczeństwem w sieci, nauką programowania, nowymi technologiami oraz aktualnymi inicjatywami realizowanymi przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów.
Realizacja działań reklamowych w mediach społecznościowych oraz w wyszukiwarce jest planowana w ramach projektu Rozwój Systemu Rejestrów Państwowych [RSRP]. Projekt jest realizowany w ramach Działania 2.1 ,,Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych” w
ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020. Głównym beneficjentem projektu jest Kancelarię Prezesa Rady Ministrów, partnerem – Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji. Działania te będą konieczne do realizacji działań promocyjny przewidzianych w projekcie.
Przedstawiony powyżej stan faktyczny wypełnia wskazaną przez Zamawiającego przesłankę zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie, dostawa i montaż oznakowania szpitala WIM - PIB
- Połączenie i remont lokali mieszkalnych nr 35 i 26/37 w budynku przy ul. Krakowskie Przedmieście 16/18 w Warszawie
- Dostawa 8 nowych, niezarejestrowanych samochodów osobowych
- Dostawa oraz montaż artykułów łazienkowych do kwater internatowych
- Remont pustostanów w budynku mieszkalnym przy ul. Króla Maciusia 11A m 55 i m 88 w Warszawie
- Realizacja ilościowego badania ewaluacyjnego Pikniku Naukowego i opracowanie raportu podsumowującego.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Promocja Projektu realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027, działanie 04.01 pn. "Budowa obwodnicy m. Nowy Korczyn"
- Przeprowadzenie kampanii outdoorowej na potrzeby Muzeum Historycznego Miasta Krakowa w zakresie wyklejania plakatów typu B1 oraz usługi druku, wyklejania i ekspozycji plakatów wielkoformatowych
- Kampania promująca projekt "Pracownicy - najlepsza inwestycja dla firmy".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.