eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Obsługa emisji kampanii reklamowych w internecie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-04-21

Ogłoszenie nr 510429090-N-2021 z dnia 2021-04-21 r.
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów:

Obsługa emisji kampanii reklamowych w internecie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: „Rozwój Systemu Rejestrów Państwowych”, na podstawie Porozumienia nr POPC.02.01.00-00-075/17-00, w ramach POPC na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa nr 2 „E-administracja i otwartyrząd”, Działanie nr 2.1 „Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych”
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 550561883-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, krajowy numer identyfikacyjny 12261725000000, Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 48 226 947 503
faks: 48 22 694 72 96
e-mail: wzp@kprm.gov.pl
www: https://www.gov.pl/web/premier/zamowienia-publiczne
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa emisji kampanii reklamowych w internecie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): WR-54/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został opisany w Załącznikunr 2 do Zaproszenia - Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz Załączniku nr 1 doZaproszenia - Istotnych postanowieniach Umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 79.34.14.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/04/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 255124.76 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 0

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Fabryka Marketingu Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ratuszowa 11
Kod pocztowy: 03-450
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 313803.46

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 313803.46
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 313803.46
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Uzasadnienie prawne
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki,
w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.


Uzasadnienie faktyczne
Przedmiotowe zamówienie polega na powtórzeniu podobnych usług udzielonych w zamówieniu podstawowym, przeprowadzonym przez Ministerstwo Cyfryzacji w trybie przetargu nieograniczonego na „Obsługę emisji kampanii w internecie”, oznaczonym nr 7/MC/PN/19.
Zamówienie następuje w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem. Wykonawcą zaproszonym do negocjacji jest dotychczasowy wykonawca usług, tj. Fabryka Marketingu Sp. z o.o., ul. Ratuszowa 11, 03-450 Warszawa.
Całkowita wartość zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego. Szacunek zamówienia podstawowego wynosił 510.249,54 zł netto, a więc pozwalał na procedurę krajową. Postępowanie dot. zamówienia podstawowego zostało ogłoszone w rygorze progu unijnego, ponieważ całkowita wartość zamówienia uwzględniała ewentualne zamówienia uzupełniające w wysokości 50%.
Możliwość realizacji zamówienia została przewidziana w SIWZ oraz w ogłoszeniu o zamówieniu (nr 2019/S 109-266552). Wskazano, że Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy do 50% szacowanej wartości zamówienia.
Realizacja działań reklamowych w mediach społecznościowych oraz w wyszukiwarce jest elementem działań komunikacyjnych realizowanych przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów, we współpracy z projektem "Kampanie edukacyjno-informacyjne” [KEI]. Komunikacja w mediach społecznościowych oraz w internecie jest elementem działań komunikacyjnych prowadzonych przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów w ramach prowadzonych kampanii informacyjnych i edukacyjnych dotyczących poszczególnych aspektów związanych z cyfryzacją, w tym eusługami publicznymi, bezpieczeństwem w sieci, nauką programowania, nowymi technologiami oraz aktualnymi inicjatywami realizowanymi przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów.
Realizacja działań reklamowych w mediach społecznościowych oraz w wyszukiwarce jest planowana w ramach projektu Rozwój Systemu Rejestrów Państwowych [RSRP]. Projekt jest realizowany w ramach Działania 2.1 ,,Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych” w
ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020. Głównym beneficjentem projektu jest Kancelarię Prezesa Rady Ministrów, partnerem – Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji. Działania te będą konieczne do realizacji działań promocyjny przewidzianych w projekcie.

Przedstawiony powyżej stan faktyczny wypełnia wskazaną przez Zamawiającego przesłankę zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.