eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Budowa dróg publicznych, zbiornika retencyjnego oraz sieci kanalizacji deszczowej w rejonie budowanego komunalnego osiedla mieszkalnego przy ul. Opolskiej w Poznaniu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-04-20

Ogłoszenie nr 510428886-N-2021 z dnia 2021-04-20 r.
Miasto Poznań reprezentowane przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o.:

Budowa dróg publicznych, zbiornika retencyjnego oraz sieci kanalizacji deszczowej w rejonie budowanego komunalnego osiedla mieszkalnego przy ul. Opolskiej w Poznaniu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 776712-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540402760-N-2021

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Poznań reprezentowane przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 63125782200000, ul. Matejki 57, 60-770 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska

telefon: 61 8694 800; 8694 801
faks: 61 8694 809
e-mail: obsluga.klienta@zkzl.poznan.pl
www: www.zkzl.poznan.pl

adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/zkzl_poznan
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa dróg publicznych, zbiornika retencyjnego oraz sieci kanalizacji deszczowej w rejonie budowanego komunalnego osiedla mieszkalnego przy ul. Opolskiej w Poznaniu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.201.53.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje budowę dróg lub fragmentów dróg publicznych (oznaczonych w Miejscowym Planie Zagospodarowania Przestrzennego symbolami 2KDD, 3KDD, 1KD-Dxr), budowę i przebudowę elementów zagospodarowania w pasach dróg publicznych ulic Opolskiej, Stefana Okrzei i Stefanii Sempołowskiej wraz z budową oświetlenia, a także budowę kanalizacji deszczowej oraz zbiornika retencyjnego przy ul. Opolskiej w Poznaniu. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) uporządkowanie Terenu Budowy przed przystąpieniem do robót, wykonanie niezbędnych rozbiórek i demontaży elementów infrastruktury drogowej, b) wycinkę drzew i krzewów na Terenie Budowy – zgodnie z decyzjami Marszałka Województwa Wielkopolskiego ws. usunięcia drzew i krzewów, zagospodarowanie drewna pochodzącego z wycinki i wykonanie nasadzeń kompensacyjnych, c) wprowadzenie tymczasowej, a następnie stałej organizacji ruchu, d) budowę kanalizacji deszczowej i zbiornika retencyjnego, e) budowę oraz przebudowę fragmentów dróg publicznych (oznaczonych w Miejscowym Planie Zagospodarowanie Przestrzennego symbolami 2KDD,3KDD, 1KD-Dxr) oraz elementów infrastruktury drogowej, w tym oświetlenia drogowego, f) przygotowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej i uzyskanie wymaganych odbiorów i decyzji dopuszczających wykonane elementy do użytkowania, w tym odbioru przez Zamawiającego. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawierają: a) Istotne Postanowienia Umowne wraz z załącznikami (dalej: IPU) – zał. nr 8do SIWZ; b) Dokumentacja Projektowa – zał. nr 9 do SIWZ; c) Przedmiar robót – zał. nr 9 do SIWZ –stanowiący jedynie dokument informacyjny, poglądowy. Odstępstwa od wartości wskazanych w przedmiarze robót nie mogą stanowić podstawy jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy, obowiązkiem Wykonawcy jest uwzględnienie w ofercie wszystkich robót koniecznych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, wynikających w szczególności z Dokumentacji Projektowej. d) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – zał. nr 9 do SIWZ; e) Umowy użyczenia części nieruchomości zawarte pomiędzy Miastem Poznań – Zarządem Dróg Miejskich, a Zarządem Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o. o w zakresie dotyczącym przeprowadzenia prac związanych z wycinką drzew i krzewów i wykonaniem nasadzeń kompensacyjnych – zał. nr 9 do SIWZ, f) Wytyczne gestorów mediów dotyczących odbiorów – zał. nr 9 do SIWZ, g) Decyzje o pozwoleniu na budowę nr 1016/2019, 59/2020, 340/2020 oraz1566/2020 - zał. nr 9 do SIWZ. h) Decyzje Marszałka Województwa Wielkopolskiego ws. zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów oraz nasadzeń kompensacyjnych – zał. nr 9 (przy czym Inwestor Zastępczy informuje, iż wszystkie ważne decyzje zostaną przekazane wyłonionemu Wykonawcy).

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.23.31.20

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 5173827.01 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Infradrog Chodzież Sp. z o.o. Sp. k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. ks. Ksyckiego 6B/1
Kod pocztowy: 64-800
Miejscowość: Chodzież
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 4296217.91

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 4296217.91
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 5048902.62
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: tak

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: branża sanitarna

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.