eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rumia › "Obsługa eksploatacyjna i bieżąca konserwacja urządzeń melioracji wodnych na terenie miasta Rumi w 2021 r."

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-04-15

Ogłoszenie nr 510428414-N-2021 z dnia 2021-04-15 r.
Gmina Miejska Rumia:

"Obsługa eksploatacyjna i bieżąca konserwacja urządzeń melioracji wodnych na terenie miasta Rumi w 2021 r."

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 773888-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miejska Rumia, krajowy numer identyfikacyjny 52525700000000, ul. Sobieskiego 7, 84-230 Rumia, woj. pomorskie, państwo Polska

telefon: 586 719 410
faks: 586 796 517
e-mail: zamowieniapubliczne@um.rumia.pl
www: bip.rumia.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Obsługa eksploatacyjna i bieżąca konserwacja urządzeń melioracji wodnych na terenie miasta Rumi w 2021 r."

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.271.50.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest „Obsługa eksploatacyjna i bieżąca konserwacja
urządzeń melioracji wodnych na terenie miasta Rumi w 2021 r.”. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje
wykonanie konserwacji urządzeń melioracji wodnych, a w szczególności: 1) obsługę eksploatacyjną i
bieżącą konserwację koła wodnego, znajdującego się na jazie piętrzącym w km 9 + 700 rzeki
Zagórskiej Strugi w Rumi, 2) koszenie porostów traw i chwastów na obu skarpach i w dnie rowów i
cieków melioracyjnych wraz z oczyszczeniem przepustów w przebiegu rowów, 3) mechaniczne
odmulanie rowów i kanałów melioracyjnych z rozplanowaniem lub wywozem urobku wraz z
oczyszczeniem zamulonych przepustów, 4) hakowanie dna rowów w celu utrzymania swobodnego
spływu wody, 5) ręczne odmulanie rowów i cieków melioracyjnych z rozplantowaniem urobku wraz z
oczyszczaniem zamulonych przepustów, znajdujących się na konserwowanych odcinkach rowów, 6)obsiewanie nasionami traw skarp rowów melioracyjnych i rzeki Zagórskiej Strugi, 7) darniowanie
skarp rowów melioracyjnych i rzeki, 8) wycinanie odrostów i krzaków ze skarp rowów i kanałów
melioracyjnych, 9) układanie umocnień z faszyny na skarpach rowów, cieków wodnych i rzeki
Zagórskiej Strugi, 10) wykonanie palisadowych umocnień skarp rowów i cieków wodnych, 11)
wykonanie remontu budowli hydrotechnicznych na rowach i ciekach wodnych, 12) umocnienie skarp
rowów i cieków melioracyjnych płytami betonowymi lub brukiem naturalnym, 13) renowację i
remonty przepustów na rowach i ciekach melioracyjnych, 14) zabudowę wyrw w skarpach i
umocnienie dna i skarp rowów oraz cieków melioracyjnych płytami betonowymi lub brukiem z
kamienia naturalnego, 15) zabezpieczenie brzegów materacami gabionowymi przed wymywaniem,
16) zabezpieczenie skarp rowów antyerozyjnymi matami kokosowymi, 17) konserwację urządzeń
małej retencji wodnej, 18) remonty i odtwarzanie systemów drenarskich, 19) usuwanie zatorów w
ciekach i rowach melioracyjnych, 20) remonty urządzeń wodnych. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu
zamówienia obejmuje: 1) Załącznik nr 1a – Formularz cenowy, 2) Załącznik nr 9 – Wzór umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 77.31.40.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

III.3) Informacje dodatkowe:
1. W związku z rozpoczęciem obowiązywania od dnia 25 maja 2018 r. rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. L 119 z
04.05.2016), Burmistrz Miasta Rumi uprzejmie informuję, iż: 1) Administratorem Pani/ Pana danych
osobowych jest Burmistrz Miasta Rumi z siedzibą w Rumi przy ul. Sobieskiego 7. Z administratorem
danych można się skontaktować poprzez adres mailowy urzad@um.rumia.pl, telefonicznie pod
numerem 58 679 66 00 lub pisemnie na adres siedziby administratora. 2) Administrator wyznaczył
inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/ Pan skontaktować poprzez email
iod@um.rumia.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora. Z inspektorem ochrony danych
można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane
będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego pn. „Obsługa eksploatacyjna i bieżąca konserwacja urządzeń melioracji
wodnych na terenie miasta Rumi w 2021 r.” 4) Pani/Pana dane mogą zostać przekazane osobom lub
podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania, dostawcom usługi IT w
zakresie obsługi systemu informatycznego, podmiotom świadczącym usługi pocztowe, kurierom,
osobom występującym z zapytaniem o udzielenie informacji publicznej, instytucjom prowadzącym
postępowania kontrolne. 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do momentu wygaśnięcia
obowiązku ich przechowywania wynikającego z przepisów prawa. 6) Przysługuje Pani/Panu prawo do
dostępu do swoich danych osobowych, prawo żądania ich sprostowania i ograniczenia przetwarzania z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. 7) Przysługuje Pani/Panu prawo
do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. 8) W odniesieniu
do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,
stosowanie do art. 22 RODO. 9) Nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e
RODO prawo usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o których
mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawa prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
RODO. Informuję ponadto iż na podstawie przepisów Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz
Ustawy o dostępie do informacji publicznej postępowanie o udzielenie zamówienia jest jawne, a dane
podane w złożonej ofercie mogą zostać upublicznione na stronie internetowej: − Urzędu Miasta Rumi:
rumia.eu − Biuletynu Informacji Publicznej: bip.rumia.pl − Biuletynu zamówień publicznych:
https://bzp.uzp.gov.pl/ Dla podmiotów, których dane zostaną umieszczone w Biuletynie Zamówień
Publicznych administratorem jest Urząd Zamówień Publicznych, ul. Postępu 17a, 02-676 Warszawa.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/04/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 231707.32 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Specjalistycznych REWERS Agnieszka Wojciech Formela Spółka jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Długa 45
Kod pocztowy: 84-214
Miejscowość: Bożepole Wielkie
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 133688.70

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 114882.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 139383.60
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.8) Informacje dodatkowe: Maksymalna kwota jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację niniejszego zamówienia wynosi 150 000,00 zł brutto, (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.