eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Zakup i dostawa 47 zestawów sprzętu do prac na wysokości w ramach projektu "Rozpoznanie i neutralizacja zagrożeń CBRN-E na terenie obiektów IK" dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach, Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi, Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-04-12

Ogłoszenie nr 510427878-N-2021 z dnia 2021-04-12 r.
Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach:

Zakup i dostawa 47 zestawów sprzętu do prac na wysokości w ramach projektu "Rozpoznanie i neutralizacja zagrożeń CBRN-E na terenie obiektów IK" dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach, Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi, Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: PL/2020/PR/0085
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 617047-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



Informacje dodatkowe:
Informujemy, że: 1. Administratorem
Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji
w Katowicach z siedzibą przy ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice
2. Inspektor Ochrony Danych wykonuje swoje obowiązki w
siedzibie Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach,
zlokalizowanej w Katowicach przy ul. Lompy 19, tel.
32-200-24-03, e-mail iod.kwp@ka.policja.gov.pl; 3. Pani/Pana
dane osobowe będą przetwarzane w celu/ celach przygotowania i
przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego oraz realizacji tego zamówienia; 4. Podstawą prawną
przetwarzania dotyczących Pani/Pana danych osobowych jest
ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
zwana w dalszej części „ustawą Pzp”; 5. Odbiorcą Pani/Pana
danych osobowych może być Urząd Zamówień Publicznych, ponadto w zakresie określonym w ustawie Pzp, dane mogą być
publikowane na stronie internetowej
http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl oraz innym podmiotom
uprawnionym na podstawie odrębnych przepisów; 6. Pani/Pana
dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego, organizacji
międzynarodowej; 7. Okres przechowywania Pani/Pana danych
osobowych wynika z przepisów dotyczących okresów
przechowywania akt w Policji. 8. Posiada Pani/Pan prawo żądania
od Administratora dostępu do danych dotyczących Pani/Pana
osoby, sprostowania, ograniczenia przetwarzania i wniesienia
sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w zakresie
określonym przepisami prawa; 9. Ma Pani/Pan prawo wniesienia
skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu
Ochrony Danych Osobowych; 10. Podanie danych jest wymogiem
ustawowym; 11. W przypadku niepodania danych nie będzie
możliwy udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego; 12. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają
zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
13. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych
osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych
i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO).
Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów
trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych
osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy
o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14
RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe
bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się
o niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SIWZ –
formularz ofertowy. 14.W przypadku gdy wykonanie
obowiązków, o których mowa wart. 15 ust.
1-3rozporządzenia2016/679,wymagałoby niewspółmiernie
dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane
dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu
sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
15.Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa wart. 18 ust.
1rozporządzenia2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych
osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursu. 16.W przypadku gdy
wykonanie obowiązków, o których mowa wart. 15 ust.
1-3rozporządzenia2016/679,wymagałoby niewspółmiernie
dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane
dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty
zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających: Tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, krajowy numer identyfikacyjny 27020829200000, ul. J. Lompy 18, 40-038 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 322 002 050
faks: 322 002 060
e-mail: zamowienia@ka.policja.gov.pl
www: https://slaskapolicja. eb2b.com.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę)
Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach działa w imieniu
własnym, a także, zgodnie z art. 16 ust. 1 Ustawy Pzp na
podstawie zawartego porozumienia i pełnomocnictw, w imieniu
Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi i Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa 47 zestawów sprzętu do prac na wysokości w ramach projektu "Rozpoznanie i neutralizacja zagrożeń CBRN-E na terenie obiektów IK" dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach, Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi, Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP-2380-429/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 47 zestawów sprzętu do prac na wysokości dla Komendy Wojewódzkiej
Policji w Katowicach, Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi, Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu (dalej
„odbiorcy”) w ramach projektu „Rozpoznanie i neutralizacja zagrożeń CBRN-E na terenie obiektów IK”.
2. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 35112000-2 – sprzęt ratunkowy i awaryjny.
3. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:
3.1 załączniku nr 1 do SIWZ – formularz ofertowy,
3.2 załączniku nr 2 do SIWZ – wzór umowy,
3.2.1 załącznik nr 3 do umowy – protokół odbioru ilościowego,
3.2.2 załącznik nr 4 do umowy – protokół odbioru jakościowego,
3.2.3 załącznik nr 5 do umowy – rozdzielnik,
3.2.4 załącznik nr 6 do umowy – zasady i terminy kontroli SOI,
3.3 załączniku nr 3 do SIWZ – formularz cenowy,
3.8 załączniku nr 4 do SIWZ – oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej,
3.5 załączniku nr 5 do SIWZ – oświadczenia Wykonawcy,
3.6. załączniku nr 6 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia (OPZ).
4. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę w załączniku nr 3 do SIWZ producenta i/lub modelu. Brak wpisania
producenta i/lub modelu będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp jako
niezgodnej z SIWZ.
4.1. Zamawiający wymaga wskazania w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ następujących terminów,
będących kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej:
- czas reakcji serwisowej wynikającej z gwarancji, o której mowa w § 2 ust. 5 wzoru umowy – załącznik nr 2 do SIWZ;
- okres naprawy od dnia zgłoszenia.
W przypadku:
- braku wpisania czasu reakcji serwisowej wynikającej z gwarancji lub czasu reakcji serwisowej dłuższego niż 72 godziny
robocze,
- braku wpisania okresu naprawy od dnia zgłoszenia lub okresu naprawy od dnia zgłoszenia dłuższego niż 30 dni
kalendarzowych, Zamawiający uzna, iż Wykonawca oferuje:
- czas reakcji serwisowej w terminie maksymalnym tj. 72 godziny robocze i przyzna 0 pkt w kryterium „czas reakcji
serwisowej”, zgodnie z rozdziałem XI SIWZ,
- okres naprawy od dnia zgłoszenia w terminie maksymalnym tj. 30 dni kalendarzowych i przyzna 0 pkt w kryterium „okres
naprawy”, zgodnie z rozdziałem XI SIWZ.
5. Do czasu odbioru zamówienia przez Zamawiającego, ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym
uszkodzeniem lub utratą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Zamawiający wymaga aby wszystkie 47 zestawów
sprzętu wysokościowego było jednakowych tj. tego samego producenta i modelu poszczególnych elementów zestawu.
6. Miejsce dostaw w ramach zamówienia zawiera załącznik nr 5 do umowy – rozdzielnik. Wykonawca w ramach dostawy
zapewnia wniesienie sprzętu do pomieszczeń wskazanych przez pracowników Zamawiającego.
7. Dostarczony sprzęt podlega ocenie zgodności i jest oznaczony znakiem CE, jest produkowany jako fabrycznie nowy,
wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu oraz gatunku I-go, wyprodukowany w 2019r. i/lub w 2020
r.
8. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załącznikach) pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż
Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Za równoważny Zamawiający uzna asortyment o takim samym
przeznaczeniu i parametrach nie gorszych jak wskazany w załącznikach do SIWZ, co najmniej o takim samym zakresie
użytkowania lub wyższym. Udowodnienie równoważności asortymentu spoczywa na Wykonawcy.9. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
10. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców
Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców,
jeśli są już znane (załącznik nr 1 do SIWZ). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale XVII SIWZ i we
wzorze umowy (załącznik nr 2 do SIWZ).
11. Zamawiający wymaga aby sprzęt objęty był gwarancją 36 miesięcy a w przypadku gdy gwarancja producenta jest
dłuższa obowiązuje gwarancja producenta. Warunki gwarancji i napraw gwarancyjnych zostały określone w załączniku nr 2
do SIWZ – wzór umowy.
11.1. Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z dostawą sprzętu dokumentów gwarancyjnych w języku polskim.
11.2. Zamawiający wymaga aby okres użytkowania ww. sprzętu określony przez producenta wynosił nie mniej niż 10 lat.
12. Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z dostawą sprzętu instrukcji użytkowania w języku polskim.
13. Zamawiający wymaga aby sprzęt podlegał kontrolom SOI na koszt Wykonawcy w okresie co najmniej 60 miesięcy
z częstotliwością co najmniej raz na 12 miesięcy. Wykonawca winien uwzględnić w swojej kalkulacji cenowej kontrole SOI.
Szczegóły dotyczące przebiegu kontroli SOI i jej wyniku zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ – wzór umowy oraz w
załączniku nr 6 do umowy – zasady i terminy kontroli SOI.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 35.11.20.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 111460.50 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: JMP International Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Czyżykowa 9
Kod pocztowy: 85-449
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 137096.42

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 137096.42
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 168965.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.