eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Sukcesywna dostawa i transport na koszt Wykonawcy drobnego sprzętu laboratoryjnego i wyrobów jednorazowych do Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Katowicach na 2021r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-04-08

Ogłoszenie nr 510427385-N-2021 z dnia 2021-04-08 r.
Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Katowicach:

Sukcesywna dostawa i transport na koszt Wykonawcy drobnego sprzętu laboratoryjnego i wyrobów jednorazowych do Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Katowicach na 2021r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 770421-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Katowicach, krajowy numer identyfikacyjny 29688000000000, ul. Raciborska 39, 40-074 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 32 3512345
faks: 32 3512318
e-mail: wsse.katowice@pis.gov.pl
www: www.gov.pl/wsse-katowice
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Jednostka budżetowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa i transport na koszt Wykonawcy drobnego sprzętu laboratoryjnego i wyrobów jednorazowych do Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Katowicach na 2021r.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): OA.272.4.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa i transport na koszt Wykonawcy drobnego sprzętu laboratoryjnego i wyrobów jednorazowych do Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Katowicach w 2021 r. Zamówienie podzielone jest w sumie na 32 części: OPIS PAKIETÓW (części): Pakiet nr 1 – Drobny sprzęt – różny (9 pozycji) Pakiet nr 2 – Drobny sprzęt laboratoryjny Pakiet nr 3 – Materiały do filtracji Pakiet nr 4 – Akcesoria do chromatografii gazowej i generatora wodoru Pakiet nr 5 – Kolumny do chromatografii gazowej Pakiet nr 6 – Końcówki do pipet i dozowników strzykawkowych Pakiet nr 7 – Wyroby z tworzyw sztucznych Pakiet nr 8 – Szczotki laboratoryjne Pakiet nr 9 – Sprzęt ochronny Pakiet nr 10 – Ezy, głaszczki, pipety Pasteura, płytki reakcyjne, szablony i wymazówki Pakiet nr 11 – Sprzęt jednorazowy Pakiet nr 12 – Kolumienki powinowactwa immunologicznego Pakiet nr 13 – Kolumienki i akcesoria do chromatografii cieczowej Pakiet nr 14 – Rękawice diagnostyczne Pakiet nr 15 – Rurki sorpcyjne Pakiet nr 16 – Dozowniki, pipety automatyczne, statywy na pipety Pakiet nr 17 – Akcesoria do ICP Pakiet nr 18 – Akcesoria do chromatografii jonowej Pakiet nr 19 – Akcesoria do systemu Simplicity Pakiet nr 20 – Bibuły, sączki, wskaźniki Pakiet nr 21 – Drobny sprzęt z tworzyw sztucznych, sterylne i niesterylne. Pakiet nr 22 – Akcesoria do sterylizacji Pakiet nr 23 – Sprzęt pomiarowy Pakiet nr 24 – Końcówki i płytki reakcyjne do ekstrakcji RNA wirusa SARS-CoV-2 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych : a) w pakiecie nr 1– dopuszcza się składanie ofert częściowych do całego pakietu lub do poszczególnych pozycji, b) w pakietach nr 2-24– dopuszcza się składanie ofert częściowych do całego pakietu, pominięcie chociaż jednej pozycji z pakietu powodować będzie uznanie oferty jako nie spełniającej warunków SIWZ. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia nie przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 139 000 EURO z zachowaniem zasad określonych ustawą Prawo zamówień publicznych. W postępowaniu zastosowanie ma procedura uregulowana w art. 24 aa PZP „tzw. procedura odwrócona”.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 38.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Pakiet nr 1 – Drobny sprzęt - różny - pozycja 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 545.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 670.35

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 670.35
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 670.35
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Pakiet nr 1 – Drobny sprzęt - różny - pozycja 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 900.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 1107.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1107.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1107.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Pakiet nr 1 – Drobny sprzęt - różny - pozycja 9

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 536.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 659.28

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 659.28
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 659.28
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Pakiet nr 1 - Drobny sprzęt - różny - pozycja 6

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie dla tej części zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn.zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Pakiet nr 1 - - Drobny sprzęt - różny - pozycja 7

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie dla tej części zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn.zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Pakiet nr 1 – Drobny sprzęt - różny - pozycja 8

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie dla tej części zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn.zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Pakiet nr 1 - Drobny sprzęt - różny -pozycja 2

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie dla tej części zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn.zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Pakiet nr 1- Drobny sprzęt - różny - pozycja 3

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie dla tej części zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn.zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Pakiet nr 1 – Drobny sprzęt - różny - pozycja 4

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie dla tej części zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn.zm) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Pakiet nr 2 - Drobny sprzęt laboratoryjny

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie dla tej części zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn.zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Jedyna złożona oferta - oferta firmy BIONOVO Aneta Ludwig ul. Nowodworska 7 59-220 Legnica w zakresie pakietu nr 2 - odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp.
Uzasadnienie:Wykonawca w pakiecie 2, w pozycji 29 zaoferował produkt niezgodny z wymaganiami – zaproponowano dwa opakowania perełek szklanych o jednostce miary 1 op.= 1 kg natomiast w wymaganiach SIWZ określonych przez Zamawiającego wymagana jest ilość 2 opakowania o jednostce miary 1 op.= 0,5 kg. Tym samym cena jednostkowa podana jest dla opakowania 1 kg zatem wartość netto jest dwukrotnie większa. Treść oferty w zakresie tego produktu nie odpowiada zatem treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.Pakiet nr 2 określony został przez Zamawiającego jako pakiet całościowy,w związku z tym oferta Wykonawcy zostaje odrzucona w całym pakiecie.


CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Pakiet nr 3 - Materiały fo filtracji

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie dla tej części zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn.zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Pakiet nr 4 - Akcesoria do chromatografii gazowej i generatora wodoru

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 84250.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 103627.50

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 75375.63
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 103627.50
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Pakiet nr 5 – Kolumny do chromatografii gazowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 15843.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 6

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 19486.89

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 19217.52
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 30946.80
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: Pakiet nr 6 – Końcówki do pipet i dozowników strzykawkowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 8342.77 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 10261.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 10261.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 10261.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 7
NAZWA: Pakiet nr 7 – Wyroby z tworzyw sztucznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 4297.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 8285.32

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3261.63
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 8285.32
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 8
NAZWA: Pakiet nr 8 - Szczotki laboratoryjne

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie dla tej części zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn.zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Jedyna złożona oferta - oferta firmy Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe „Chemland” Zbigniew Bartczak ul. Usługowa 3 73-110 Stargard w zakresie pakietu nr 7, pakietu nr 8, pakietu nr 20 - odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp.
W pakiecie nr 8 w pozycjach 2-7 Wykonawca zaproponował produkty niezgodne z wymaganiami SIWZ Zamawiającego. Oferowane przez Wykonawcę szczotki laboratoryjne zakończone są pędzelkiem, podczas gdy Zamawiający w wymaganiach jakościowych wymagał szczotek laboratoryjnych zakończonych czubkiem. Pakiet nr 8 określony został przez Zamawiającego jako pakiet całościowy, w związku z tym oferta Wykonawcy zostaje odrzucona w całym pakiecie.

CZĘŚĆ NR: 9
NAZWA: Pakiet nr 9 - Sprzęt ochronny

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie dla tej części zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn.zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 10
NAZWA: Pakiet nr 10 - Ezy, głaszczki, pipety Pasteura, płytki reakcyjne, szablony i wymazówki

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie dla tej części zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn.zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 11
NAZWA: Pakiet nr 11 - Sprzęt jednorazowy

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie dla tej części zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn.zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
CZĘŚĆ NR: 12
NAZWA: Pakiet nr 12 – Kolumienki powinowactwa immunologicznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 32414.33 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 39869.63

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 39869.63
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 39869.63
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 13
NAZWA: Pakiet nr 13 - Kolumienki i akcesoria do chromatografi cieczowej

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie dla tej części zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn.zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Złożono 2 oferty . Oferta firmy Anchem Plus Mariusz Malczewski ul. Bora-Komorowskiego 56 03-982 Warszawa w zakresie pakietu nr 13 - odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp.
Uzasadnienie:Wykonawca w swojej ofercie złożonej w zakresie pakietu nr 13 pozycji 12 zaproponował produkt niezgodny z wymaganiami SIWZ Zamawiającego. Oferowany produkt - zawór powietrzny - zawiera zewnętrzny, celulozowy filtr, podczas gdy w opisie przedmiotu zamówienia wymagany był zawór powietrzny z wbudowanym filtrem teflonowym.
Pakiet nr 13 określony został przez Zamawiającego jako pakiet całościowy, w związku z tym oferta Wykonawcy zostaje odrzucona w całym pakiecie.
Oferta firmy POLYGEN sp. z o.o. ul. Górnych Wałów 46/1 44-100 Gliwice w zakresie pakietu nr 13 - odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp.Wykonawca w pakiecie 13 pozycji 10 zaproponował nakrętki z septą ULB RED PTFE/Silicone twardość 50A. Zamawiający wymagał natomiast nakrętek z septą silikon biały/PTFE niebieski wytrzymałość (A wg Shore’a) 55°. Oferowany produkt jest zatem niezgodny z wymaganiami jakościowymi określonymi w SIWZ przez Zamawiającego.Pakiet nr 13 określony został przez Zamawiającego jako pakiet całościowy, w związku z tym oferta Wykonawcy zostaje odrzucona w całym pakiecie.


CZĘŚĆ NR: 14
NAZWA: Pakiet nr 14 – Rękawice diagnostyczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 22081.68 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 20446.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 20446.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 20446.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 15
NAZWA: Pakiet nr 15 - Rurki sorpcyjne

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie dla tej części zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn.zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 16
NAZWA: Pakiet nr 16 – Dozowniki, pipety automatyczne, statywy na pipety

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 12541.28 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 15425.76

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 15425.76
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 15425.76
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 17
NAZWA: Pakiet nr 17 - Akcesoria do ICP

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie dla tej części zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn.zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
CZĘŚĆ NR: 18
NAZWA: Pakiet nr 18 – Akcesoria do chromatografii jonowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 20473.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 25181.79

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 25181.79
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 25181.79
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 19
NAZWA: Pakiet nr 19 - Akcesoria do systemu Simplicity

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie dla tej części zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn.zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
CZĘŚĆ NR: 20
NAZWA: Pakiet nr 20 - Bibuły, sączki, wskaźniki

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie dla tej części zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn.zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.


CZĘŚĆ NR: 21
NAZWA: Pakiet nr 21 – Drobny sprzęt z tworzyw sztucznych, sterylne i niesterylne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 61830.56 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 67438.40

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 67438.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 67438.40
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 22
NAZWA: Pakiet nr 22 - Akcesoria do sterylizacji

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie dla tej części zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn.zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
CZĘŚĆ NR: 23
NAZWA: Pakiet nr 23 - Sprzęt pomiarowy

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie dla tej części zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn.zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
CZĘŚĆ NR: 24
NAZWA: Pakiet nr 24 - Końcówki i płytki reakcyjne do ekstrakcji RNA wirusa SARS-CoV-2

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie dla tej części zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn.zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie 93 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.