To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-04-08
Sukcesywna dostawa i transport na koszt Wykonawcy drobnego sprzętu laboratoryjnego i wyrobów jednorazowych do Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Katowicach na 2021r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 770421-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 32 3512345
faks: 32 3512318
e-mail: wsse.katowice@pis.gov.pl
www: www.gov.pl/wsse-katowice
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Sukcesywna dostawa i transport na koszt Wykonawcy drobnego sprzętu laboratoryjnego i wyrobów jednorazowych do Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Katowicach na 2021r.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): OA.272.4.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa i transport na koszt Wykonawcy drobnego sprzętu laboratoryjnego i wyrobów jednorazowych do Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Katowicach w 2021 r. Zamówienie podzielone jest w sumie na 32 części: OPIS PAKIETÓW (części): Pakiet nr 1 – Drobny sprzęt – różny (9 pozycji) Pakiet nr 2 – Drobny sprzęt laboratoryjny Pakiet nr 3 – Materiały do filtracji Pakiet nr 4 – Akcesoria do chromatografii gazowej i generatora wodoru Pakiet nr 5 – Kolumny do chromatografii gazowej Pakiet nr 6 – Końcówki do pipet i dozowników strzykawkowych Pakiet nr 7 – Wyroby z tworzyw sztucznych Pakiet nr 8 – Szczotki laboratoryjne Pakiet nr 9 – Sprzęt ochronny Pakiet nr 10 – Ezy, głaszczki, pipety Pasteura, płytki reakcyjne, szablony i wymazówki Pakiet nr 11 – Sprzęt jednorazowy Pakiet nr 12 – Kolumienki powinowactwa immunologicznego Pakiet nr 13 – Kolumienki i akcesoria do chromatografii cieczowej Pakiet nr 14 – Rękawice diagnostyczne Pakiet nr 15 – Rurki sorpcyjne Pakiet nr 16 – Dozowniki, pipety automatyczne, statywy na pipety Pakiet nr 17 – Akcesoria do ICP Pakiet nr 18 – Akcesoria do chromatografii jonowej Pakiet nr 19 – Akcesoria do systemu Simplicity Pakiet nr 20 – Bibuły, sączki, wskaźniki Pakiet nr 21 – Drobny sprzęt z tworzyw sztucznych, sterylne i niesterylne. Pakiet nr 22 – Akcesoria do sterylizacji Pakiet nr 23 – Sprzęt pomiarowy Pakiet nr 24 – Końcówki i płytki reakcyjne do ekstrakcji RNA wirusa SARS-CoV-2 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych : a) w pakiecie nr 1– dopuszcza się składanie ofert częściowych do całego pakietu lub do poszczególnych pozycji, b) w pakietach nr 2-24– dopuszcza się składanie ofert częściowych do całego pakietu, pominięcie chociaż jednej pozycji z pakietu powodować będzie uznanie oferty jako nie spełniającej warunków SIWZ. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia nie przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 139 000 EURO z zachowaniem zasad określonych ustawą Prawo zamówień publicznych. W postępowaniu zastosowanie ma procedura uregulowana w art. 24 aa PZP „tzw. procedura odwrócona”.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 38.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Pakiet nr 1 – Drobny sprzęt - różny - pozycja 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 545.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 670.35
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 670.35
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 1 – Drobny sprzęt - różny - pozycja 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 900.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1107.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1107.00
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 1 – Drobny sprzęt - różny - pozycja 9
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 536.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 659.28
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 659.28
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 1 - Drobny sprzęt - różny - pozycja 6
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie dla tej części zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn.zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Pakiet nr 1 - - Drobny sprzęt - różny - pozycja 7
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie dla tej części zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn.zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Pakiet nr 1 – Drobny sprzęt - różny - pozycja 8
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie dla tej części zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn.zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Pakiet nr 1 - Drobny sprzęt - różny -pozycja 2
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie dla tej części zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn.zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Pakiet nr 1- Drobny sprzęt - różny - pozycja 3
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie dla tej części zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn.zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Pakiet nr 1 – Drobny sprzęt - różny - pozycja 4
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie dla tej części zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn.zm) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Pakiet nr 2 - Drobny sprzęt laboratoryjny
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie dla tej części zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn.zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Jedyna złożona oferta - oferta firmy BIONOVO Aneta Ludwig ul. Nowodworska 7 59-220 Legnica w zakresie pakietu nr 2 - odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp.
Uzasadnienie:Wykonawca w pakiecie 2, w pozycji 29 zaoferował produkt niezgodny z wymaganiami – zaproponowano dwa opakowania perełek szklanych o jednostce miary 1 op.= 1 kg natomiast w wymaganiach SIWZ określonych przez Zamawiającego wymagana jest ilość 2 opakowania o jednostce miary 1 op.= 0,5 kg. Tym samym cena jednostkowa podana jest dla opakowania 1 kg zatem wartość netto jest dwukrotnie większa. Treść oferty w zakresie tego produktu nie odpowiada zatem treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.Pakiet nr 2 określony został przez Zamawiającego jako pakiet całościowy,w związku z tym oferta Wykonawcy zostaje odrzucona w całym pakiecie.
NAZWA: Pakiet nr 3 - Materiały fo filtracji
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie dla tej części zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn.zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Pakiet nr 4 - Akcesoria do chromatografii gazowej i generatora wodoru
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 84250.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 75375.63
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 103627.50
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 5 – Kolumny do chromatografii gazowej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 15843.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 19217.52
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 30946.80
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 6 – Końcówki do pipet i dozowników strzykawkowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 8342.77 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 10261.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 10261.00
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 7 – Wyroby z tworzyw sztucznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 4297.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3261.63
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 8285.32
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 8 - Szczotki laboratoryjne
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie dla tej części zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn.zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Jedyna złożona oferta - oferta firmy Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe „Chemland” Zbigniew Bartczak ul. Usługowa 3 73-110 Stargard w zakresie pakietu nr 7, pakietu nr 8, pakietu nr 20 - odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp.
W pakiecie nr 8 w pozycjach 2-7 Wykonawca zaproponował produkty niezgodne z wymaganiami SIWZ Zamawiającego. Oferowane przez Wykonawcę szczotki laboratoryjne zakończone są pędzelkiem, podczas gdy Zamawiający w wymaganiach jakościowych wymagał szczotek laboratoryjnych zakończonych czubkiem. Pakiet nr 8 określony został przez Zamawiającego jako pakiet całościowy, w związku z tym oferta Wykonawcy zostaje odrzucona w całym pakiecie.
NAZWA: Pakiet nr 9 - Sprzęt ochronny
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie dla tej części zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn.zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Pakiet nr 10 - Ezy, głaszczki, pipety Pasteura, płytki reakcyjne, szablony i wymazówki
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie dla tej części zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn.zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Pakiet nr 11 - Sprzęt jednorazowy
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie dla tej części zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn.zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Pakiet nr 12 – Kolumienki powinowactwa immunologicznego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 32414.33 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 39869.63
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 39869.63
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 13 - Kolumienki i akcesoria do chromatografi cieczowej
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie dla tej części zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn.zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Złożono 2 oferty . Oferta firmy Anchem Plus Mariusz Malczewski ul. Bora-Komorowskiego 56 03-982 Warszawa w zakresie pakietu nr 13 - odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp.
Uzasadnienie:Wykonawca w swojej ofercie złożonej w zakresie pakietu nr 13 pozycji 12 zaproponował produkt niezgodny z wymaganiami SIWZ Zamawiającego. Oferowany produkt - zawór powietrzny - zawiera zewnętrzny, celulozowy filtr, podczas gdy w opisie przedmiotu zamówienia wymagany był zawór powietrzny z wbudowanym filtrem teflonowym.
Pakiet nr 13 określony został przez Zamawiającego jako pakiet całościowy, w związku z tym oferta Wykonawcy zostaje odrzucona w całym pakiecie.
Oferta firmy POLYGEN sp. z o.o. ul. Górnych Wałów 46/1 44-100 Gliwice w zakresie pakietu nr 13 - odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp.Wykonawca w pakiecie 13 pozycji 10 zaproponował nakrętki z septą ULB RED PTFE/Silicone twardość 50A. Zamawiający wymagał natomiast nakrętek z septą silikon biały/PTFE niebieski wytrzymałość (A wg Shore’a) 55°. Oferowany produkt jest zatem niezgodny z wymaganiami jakościowymi określonymi w SIWZ przez Zamawiającego.Pakiet nr 13 określony został przez Zamawiającego jako pakiet całościowy, w związku z tym oferta Wykonawcy zostaje odrzucona w całym pakiecie.
NAZWA: Pakiet nr 14 – Rękawice diagnostyczne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 22081.68 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 20446.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 20446.00
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 15 - Rurki sorpcyjne
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie dla tej części zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn.zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Pakiet nr 16 – Dozowniki, pipety automatyczne, statywy na pipety
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 12541.28 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 15425.76
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 15425.76
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 17 - Akcesoria do ICP
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie dla tej części zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn.zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Pakiet nr 18 – Akcesoria do chromatografii jonowej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 20473.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 25181.79
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 25181.79
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 19 - Akcesoria do systemu Simplicity
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie dla tej części zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn.zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Pakiet nr 20 - Bibuły, sączki, wskaźniki
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie dla tej części zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn.zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Pakiet nr 21 – Drobny sprzęt z tworzyw sztucznych, sterylne i niesterylne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 61830.56 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 67438.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 67438.40
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 22 - Akcesoria do sterylizacji
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie dla tej części zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn.zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Pakiet nr 23 - Sprzęt pomiarowy
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie dla tej części zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn.zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Pakiet nr 24 - Końcówki i płytki reakcyjne do ekstrakcji RNA wirusa SARS-CoV-2
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie dla tej części zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn.zm.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie 93 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA 6 SZTUK ELEKTRYCZNYCH SAMOCHODÓW OSOBOWYCH
- Dostawa 1 szt. fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Katowicach w ramach projektu LIFE16 NAT/PL/000766 ...
- Opracowanie projektu planu ogólnego miasta Katowice oraz udział w czynnościach związanych z jego sporządzeniem.
- Nazwa zamówienia: Wykonanie remontu instalacji kanalizacji zewnętrznej w obiekcie przy ul. Czecha 2 w Katowicach
- ,,Organizacja i obsługa Ogólnopolskiej Konferencji Katedr Finansów, która odbędzie się w Katowicach w dniach 16-17 września 2024 r.''
- Świadczenie usług konserwacyjno-serwisowych infrastruktury systemu serwerowni biur Urzędu Metropolitalnego GZM i Zarządu Transportu Metropolitalnego.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostarczenie inkubatorów CO2
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do miernika stresu OS30p+ w ramach realizacji projektu pn. "Innowacyjna metoda stymulacji wegetatywnego rozmnażania roślin na przykładzie żurawiny wielkoowocowej...
- Dostawa materiałów laboratoryjnych dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Bydgoszczy
- Jednorazowa dostawa odczynników laboratoryjnych i materiałów pomocniczych
- Dostawa drobnego asortymentu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko -Mazurskiego w Olsztynie
- SZP/242-077/2024 Dostawa materiałów do budowy instalacji demonstracyjnej systemu CBC Wydziału Elektroniki, Fotoniki i Mikrosystemów Politechniki Wrocławskiej
więcej: Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.