Ogłoszenie nr 510427368-N-2021 z dnia 2021-04-08 r.
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej:
Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
Tak
Numer ogłoszenia: 759973-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
Tak
Numer ogłoszenia: 540556021-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego: Tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Katowice, krajowy numer identyfikacyjny 276255387, Młyńska 4, 40-098 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska
telefon: +48 32 2593302
faks: 48 327 054 949
e-mail: bzp@katowice.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Modernizacja Boiska na Wulcu".
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): BZP.271.1.112.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
I. Przedmiotem zamówienia jest: „Modernizacja Boiska na Wulcu" w Katowicach przy ul. Ścigały
1) W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do wykonania:
a) demontaż/rozbiórka istniejącego boiska, piłkochwytów oraz urządzeń sportowych
b) demontaż istniejącego chodnika z kostki betonowej
c) budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni syntetycznej, przepuszczalnej dla wody - poliuretan
d) wykonanie odwodnienia boiska,
e) budowa piłkochwytów
f) budowa nowych ciągów komunikacyjnych z betonowej kostki brukowej bezfazowej szarej typu Holland
g) elementy małej architektury: ławki, stojaki na rowery, kosze na śmieci tablica regulaminowa itp.
d) humusowania i obsiania trawą terenu przyległego,
e) projektu czasowej organizacji ruchu z wdrożeniem.
Szczegółowy zakres prac określa: wzór umowy (załącznik nr 5 do SIWZ),przedmiar robót (załącznik nr 6 do SIWZ), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 7 do SIWZ), dokumentacja projektowa (załącznik nr 8 do SIWZ), warunki realizacji przedmiotu zamówienia (załącznik nr 10 do SIWZ).
II. Wymagania wynikające z art. 29 ust. 3a ustawy pzp:
1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia tj.: - czynności związane z robotami drogowymi w zakresie: budowy konstrukcji nawierzchni boisk sportowych o nawierzchni syntetycznej.
Sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób:
1. Na etapie postępowania Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, iż do realizacji zamówienia skieruje osoby wykonujące czynności wskazane powyżej, zatrudnione na umowę o pracę, z co najmniej minimalnym miesięcznym wynagrodzeniem. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży takiego oświadczenia jego oferta zostanie odrzucona, gdyż nie będzie zgodna z SIWZ
2. Na etapie realizacji zamówienia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedkładał oświadczenia i dokumenty w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogu zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane w pkt powyżej na umowę o pracę z co najmniej minimalnym miesięcznym wynagrodzeniem. Wykaz oświadczeń i dokumentów oraz sankcje za niespełnienie ww. wymogu na etapie wykonywania zamówienia znajdują się we wzorze umowy, zgodnie z art. 143 e ustawy pzp .
3. Zamówienie jest przeznaczone dla użytku osób fizycznych w tym dla pracowników zamawiającego.
Dostępność dla osób niepełnosprawnych została zagwarantowana w sposób niżej opisany :
a) projektowane spadki podłużne chodników będą wynosiły max 5,5 %
b) projektowane spadki poprzeczne chodników będą wynosiły 2 %
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części:
Nie
II.5) Główny kod CPV:
45.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 662359.75 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 8
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie
Nazwa wykonawcy: ALPA CONSULTING Krystyna Gawlik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wiśniowa 21
Kod pocztowy: 32-626
Miejscowość: Jawiszowice
Kraj/woj.: małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 458780.42
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 458780.42
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 699775.60
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: tak
IV.8) Informacje dodatkowe: Wykonawca osobiście zrealizuje zamówienie z wyjątkiem wykonania nawierzchni poliuretanowej.