Ogłoszenie z dnia 2021-04-07
Usługa subskrypcji w oparciu o rozwiązanie Citrix ADC VPX 3000 Mbps Premium CSP HA, dla co najmniej 2 000 użytkowników
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 22 694 41 42
faks: 48 367 36 73
e-mail: anna.jaworska9@mf.gov.pl
www: www.cirf.gov.pl
adres profilu nabywcy: www.cirf.gov.pl/ogloszenia/zamowienia-publiczne/profil-nabywcy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Usługa subskrypcji w oparciu o rozwiązanie Citrix ADC VPX 3000 Mbps Premium CSP HA, dla co najmniej 2 000 użytkowników
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): CIRF.DZ1.271.7.2021.HOJL.1
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi subskrypcji w oparciu o rozwiązanie Citrix ADC VPX 3000 Mbps Premium CSP (dalej: „Usługi”), dla co najmniej 2 000 użytkowników.Przedmiot zamówienia obejmuje zamówienie podstawowe realizowane w terminie 4 miesięcy od daty podpisania Umowy, oraz zamówienie z tytułu prawa opcji realizowane jako dodatkowe maksymalnie 4 miesiące od zakończenia realizacji zamówienia podstawowego na warunkach jak w zamówieniu podstawowym.
W celu uruchomienia prawa opcji, Zamawiający złoży Wykonawcy zawiadomienie o uruchomieniu prawa opcji w formie elektronicznej w rozumieniu art. 78 (1) k.c. (przekazane za pośrednictwem poczty elektronicznej), nie później 30 dni przed zakończeniem realizacji zamówienia podstawowego. Prawo opcji może obejmować od 1 do 4 miesięcy świadczenia usługi.
W ramach Usługi Wykonawca zobowiązany będzie do:
1) świadczenia wsparcia w siedzibie Zamawiającego w Warszawie oraz zdalnie;
2) obsługi zainstalowanej Usługi poprzez dokonywanie dodatkowej instalacji, konfiguracji, parametryzacji;
3) zagwarantowania świadczenia wsparcia przez osoby przeszkolone i posiadające wiedzę na temat Usługi;
4) obsługi zgłoszeń dotyczących braku dostępu do Usługi poprzez pocztę e-mail lub telefonicznie,;
5) w przypadku uzyskania wiedzy przez Wykonawcę o wystąpieniu awarii/błędu Usługi, Wykonawca zobowiązany jest, niezwłocznie, do podjęcia działań zmierzających do usunięcia awarii/błędu;
6) naprawy awarii/błędu Usługi do 4 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego awarii/błędu do Wykonawcy, potwierdzone protokołem Odbioru Usunięcia awarii/błędu.
Szczegółowo przedmiot zamówienia, warunki płatności zostały określone w zaproszeniu oraz wzorze Umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 48.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Zamówienie realizowane w trybie art 6a ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o
szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i
zwalczaniem COVID – 19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji
kryzysowych (Dz.U.2020.1842 t.j.),- „ustawa o COVID-19.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 104576.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Wingu Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Broniewskiego 3
Kod pocztowy: 01-785
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 128628.48
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 172200.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawa wyposażenia laboratorium druku przyrostowego oraz pozostałego wyposażenia laboratorium
- Zakup i dostawa aktualizacji licencji oprogramowania dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego - dla zadania nr 1, 2 i 3
- Sukcesywne przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków osobom uprawnionym na podstawie decyzji Prezydenta Miasta Radomia.
- zakup i dostawę sprzętu i wyposażenia w zakresie OLiOC w powiecie radomskim - ETAP I -2025"
- Usługa prania i czyszczenia chemicznego oraz usługę dezynfekcji obuwia dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Radomiu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu w 2026 r.
- Usługi społeczne - Świadczenie usług w zakresie całodziennego wyżywienia osób zatrzymanych i osadzonych w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) garnizonu mazowieckiego
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Cyberbezpieczna Gmina Kołbiel
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Statystycznego w Białymstoku
- Gmina Osieczna cyberbezpiecznym samorządem
- Dostawa i wdrożenie systemu do zarządzania oświatą i jednostkami nieoświatowymi w Gminie Miejskiej Mielec - II postępowanie
- Migracja środowiska Microsoft Exchange Server 2016 do wersji Exchange Server Subscription Edition (SE)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





