To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-04-02
druk i dostawa: gazety, ulotek, schematów sieci komunikacyjnej, plakatów, wyklejek, wizytówek, piktogramów, materiałów na wychowanie komunikacyjne do Metropolitalnego Związku Komunikacyjnego Zatoki Gdańskiej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 774864-N-2020 z dnia 31.12.2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 0-58 342-25-00
faks: 0-58 342-24-99
e-mail: sekretariat@mzkzg.org
www: http://bip.mzkzg.pl/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
druk i dostawa: gazety, ulotek, schematów sieci komunikacyjnej, plakatów, wyklejek, wizytówek, piktogramów, materiałów na wychowanie komunikacyjne do Metropolitalnego Związku Komunikacyjnego Zatoki Gdańskiej
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): MZKZG/ZP/N/9/20
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1) Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest druk i dostawa: gazety (60 000 egzemplarzy), ulotek (15 000 sztuk) , schematów sieci komunikacyjnej (10 000 sztuk) , plakatów (3 500 sztuk), wyklejek (4 390 sztuk) , wizytówek (600 sztuk), piktogramów ( 1 800 sztuk) , materiałów na wychowanie komunikacyjne (32 000 sztuk) do Metropolitalnego Związku Komunikacyjnego Zatoki Gdańskiej. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik numer 1 do SIWZ- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 3) Zamawiający wymaga (w każdej z grup) zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę, jeżeli osoby te wykonują czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy Kodeks pracy. Zamawiający wymaga, aby następujące czynności niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, tj. prace drukarskie wykonane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały w §7 każdego ze wzorów umów (załącznik numer 2 do SIWZ) .
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 79.82.30.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: druk i dostawa gazety
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 21000 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: DRUKARNIA WL sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Elbląska 68C
Kod pocztowy: 80-761
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 19440
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 34344
Waluta: PLN
NAZWA: druk i dostawa ulotek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3000 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Janusz Pawelak (pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), Dariusz Pełka, Dariusz Śmich wspólnicy spółki cywilnej DRUKARNIA „SIL-VEG-DRUK” s.c. z siedzibą w Lublińcu, pod adresem: ul.Niegolewskich 12, 42-700 Lubliniec
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Niegolewskich 12
Kod pocztowy: 42-700
Miejscowość: Lubliniec
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2398.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 3136.50
Waluta: PLN
NAZWA: DRUK I DOSTAWA SCHEMATÓW SIECI KOMUNIKACYJNEJ WKLEJONYCH W OSOBNĄ OKŁADKĘ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 11000 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: DRUKARNIA WL sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Elbląska 68C
Kod pocztowy: 80-761
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 12054
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 17958
Waluta: PLN
NAZWA: druk i dostawa plakatów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3975 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Janusz Pawelak (pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) , Dariusz Pełka, Dariusz Śmich wspólnicy spółki cywilnej DRUKARNIA „SIL-VEG-DRUK” s.c. z siedzibą w Lublińcu, pod adresem: ul.Niegolewskich 12, 42-700 Lubliniec
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Niegolewskich 12
Kod pocztowy: 42-700
Miejscowość: Lubliniec
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1918.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 3075
Waluta: PLN
NAZWA: druk i dostawa wyklejek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 14640 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Janusz Pawelak (pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) , Dariusz Pełka, Dariusz Śmich wspólnicy spółki cywilnej DRUKARNIA „SIL-VEG-DRUK” s.c. z siedzibą w Lublińcu, pod adresem: ul.Niegolewskich 12, 42-700 Lubliniec
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Niegolewskich 12
Kod pocztowy: 42-700
Miejscowość: Lubliniec
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 10275.89
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 24352.65
Waluta: PLN
NAZWA: druk i dostawa wizytówek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2600 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Janusz Pawelak (pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) , Dariusz Pełka, Dariusz Śmich wspólnicy spółki cywilnej DRUKARNIA „SIL-VEG-DRUK” s.c. z siedzibą w Lublińcu, pod adresem: ul.Niegolewskich 12, 42-700 Lubliniec
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Niegolewskich 12
Kod pocztowy: 42-700
Miejscowość: Lubliniec
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 309.96
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2287.80
Waluta: PLN
NAZWA: druk i dostawa piktogramów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 6280 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Janusz Pawelak (pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) , Dariusz Pełka, Dariusz Śmich wspólnicy spółki cywilnej DRUKARNIA „SIL-VEG-DRUK” s.c. z siedzibą w Lublińcu, pod adresem: ul.Niegolewskich 12, 42-700 Lubliniec
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Niegolewskich 1
Kod pocztowy: 42-700
Miejscowość: Lubliniec
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1881.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 26297.40
Waluta: PLN
NAZWA: DRUK I DOSTAWA MATERIAŁÓW NA WYCHOWANIE KOMUNIKACYJNE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2940 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Janusz Pawelak (pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) , Dariusz Pełka, Dariusz Śmich wspólnicy spółki cywilnej DRUKARNIA „SIL-VEG-DRUK” s.c. z siedzibą w Lublińcu, pod adresem: ul.Niegolewskich 12, 42-700 Lubliniec
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Niegolewskich 12
Kod pocztowy: 42-700
Miejscowość: Lubliniec
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3345.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 9052.80
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Wymiana elementów modułu uniwersalnego urządzenia elektroanalitycznego z analizatorem częstotliwości
- Dostawa insulin dla UCK
- Usługa utrzymania i rozwoju platformy wspierającej wielokanałową, dwustronną komunikację pomiędzy mieszkańcami i innymi podmiotami zewnętrznymi z jednostkami w ramach Gminy Miasta Gdańska.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego
- Nabycie subskrypcji na kompleksową usługę w celu utrzymania ciągłości pracy urządzeń zainstalowanych w serwerowni Centrum Usług Informatycznych Politechniki Gdańskiej
- Realizacja nagłośnienia w ramach 3. Edycji Bałtyckiego Festiwalu Operowego - Baltic Opera Festival.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Promocja projektu" w związku z realizacją projektu pn. "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce"
- "Usługa polegająca na wydrukowaniu publikacji książkowych/albumów w oprawie twardej dla Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina - 5 części"
- Druk i dostawa książki Zamek Malbork w czasach wielkich mistrzów oraz zarys jego dalszych dziejów Vademecum dla zwiedzających PL, EN, DE dla Muzeum Zamkowego w Malborku
- Skład, korekta tekstu, projekt graficzny okładki, druk oraz dostawa broszury i e-broszury na potrzeby realizacji operacji: "Gospodarstwa edukacyjne województwa opolskiego" w ramach KSOW+
- DZP.261.22.2025 - świadczenie usługi druku offsetowego i dostawy materiałów promocyjnych na potrzeby FRSE.
- Produkcja i dostawa materiałów promocyjnych i drukowanych dla Instytutu Adama Mickiewicza.
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.