To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-03-31
Dostawa sprzętu komputerowego, drukarek 3D oraz oprogramowania komputerowego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: "#StaszicTeam - program wsparcia kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących z Oddziałami Integracyjnymi im. Stanisława Staszica w Białymstoku” o nr RPO.03.03.01-20-0222/19 Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego, Oś Priorytetowa III KOMPETENCJE I KWALIFIKACJE Działanie 3.3 Kształcenie zawodowe młodzieży na rzecz konkurencyjności podlaskiej gospodarki Poddziałanie 3.3.1 Kształcenie zawodowe młodzieży na rzecz konkurencyjności podlaskiej gospodarki
Numer ogłoszenia: 760466-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 0-85 6750077
faks: 0-85 6750215
e-mail: sekretariat@zstio.net.pl
www: www.zstio.net.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa sprzętu komputerowego, drukarek 3D oraz oprogramowania komputerowego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 272.3.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, drukarek 3D oraz oprogramowania komputerowego na potrzeby Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących z Oddziałami Integracyjnymi im. Stanisława Staszica w Białymstoku. 2. Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych w zakresie sześciu niżej określonych części zamówienia: 1) Część II: Dostawa sprzętu komputerowego: Zamówienie obejmuje dostawę różnego rodzaju komputerów z akcesoriami do nich, urządzeń wielofunkcyjnych wraz z materiałami eksploatacyjnymi, projektorów, dysków zewnętrznych, tabletów, itp. 2) Część II: Dostawa drukarek 3 D wraz z materiałami do drukowania w technologii 3D: 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym minimalne parametry jakie musi spełniać sprzęt komputerowy Zamawiający określił w specyfikacji technicznej sprzętu w kolumnie nr III „specyfikacja techniczna sprzętu”, stanowiąca Załącznik nr 2A, 2B oraz 2C do SIWZ – Formularz cenowy – sprzęt komputerowy
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 30.20.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 240040.23 zł
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wolność 8 lok 4
Kod pocztowy: 26-600
Miejscowość: Radom
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 316168.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 316168.00
Waluta: zł
NAZWA: Dostawa drukarek 3 D wraz z materiałami do drukowania w technologii 3D
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 95147.15 zł
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Global 3D s.c.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kościuszki 10
Kod pocztowy: 48-300
Miejscowość: Nysa
Kraj/woj.: opolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 128887.78
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 128887.78
Waluta: zł
NAZWA: Dostawa oprogramowania do komputerów
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie Ili części zamówienia w związku z wystąpieniem przesłanki określonej w art. 93 ust. 1 pkt 1 Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli w postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodiegającej odrzuceniu. W przedmiotowym postępowaniu przesłanką jest okoliczność, iż w przedmiotowym postępowaniu w zakresie III części w wyznaczonym terminie składania ofert, tj. do godz. 11:00 w dniu 17 grudnia 2020 r., nie wpłynęła żadna oferta.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Zakup usługi obsługi księgowej oraz kadrowo-płacowej przedsiębiorstw typu startup w ramach realizacji projektu pn.: Platforma startowa nowych pomysłów - Hub of Talents 3
- Modernizacja boiska wielofunkcyjnego wraz z budową zadaszenia przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 4, ul. Porzeczkowa 11
- Budowa ulicy Niewodnickiej w Białymstoku
- "Remont pokrycia dachowego oraz uszkodzonego parapetu wraz z pracami towarzyszącymi w budynku położonym w Białymstoku przy ul. Klepackiej 18"
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia zajęć wyrównawczych z przedmiotów szkolnych w projekcie "WYstartujMY RAZEM" - klasy I i II
- Wymiana i rozbudowa systemu CCTV z wymianą kamer analogowych na kamery IP, okablowania, serwerów i macierzy, w budynku Sądu Rejonowego w Białymstoku
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu informatycznego
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i akcesoriami na potrzeby PODR w Lubaniu
- Dostawa części komputerowych i urządzeń peryferyjnych dla jednostek AGH
- "Mobilne laboratorium wraz z pełnym wyposażeniem: samochód z napędem elektrycznym wraz z dodatkowym specjalistycznym wyposażeniem na potrzeby Straży Miejskiej w Płocku."
- Dostawa komputerów stacjonarnych, monitorów, serwera urządzeń USB oraz pakietów biurowych
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.