eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa zestawu urządzeń do pomiarów optycznych nieniszczących metodą cyfrowej korelacji obrazu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-03-30

Ogłoszenie nr 510425168-N-2021 z dnia 2021-03-30 r.
Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie:

Dostawa zestawu urządzeń do pomiarów optycznych nieniszczących metodą cyfrowej korelacji obrazu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 639449-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie, krajowy numer identyfikacyjny 32058816100000, Al. Piastów 17, 70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska

telefon: 91 449 4916
e-mail: dzp@zut.edu.pl
www: www.zut.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa zestawu urządzeń do pomiarów optycznych nieniszczących metodą cyfrowej korelacji obrazu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP/WBiA/KKŻiTB/860/2019

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego (nieużywanego) zestawu urządzeń
do pomiarów optycznych nieniszczących metodą cyfrowej korelacji obrazu z wyposażeniem (całość
zwana łącznie „Sprzętem”). 2. Szczegółowy opis ze wskazaniem parametrów czy innego rodzaju
minimalnych wymagań technicznych, funkcjonalnych czy innego rodzaju oczekiwanych przez
Zamawiającego właściwości dla Sprzętu (tzw. Opis techniczno-zakresowy przedmiotu zamówienia) -
podaje załącznik nr 2 SIWZ. 3. Ilekroć w dalszych postanowieniach niniejszej SIWZ mowa będzie o
Sprzęcie bez bliższego określenia rozumieć należy zarówno zestaw urządzeń wskazanych w ust. 1
powyżej, jak też urządzenia składowe i inne elementy jego wyposażenia wskazane w załączniku nr 2
SIWZ. 4. W zakres dostawy, o której mowa w postanowieniach powyższych wchodzi minimum: sprzedaż i dostarczenie Zamawiającemu zaoferowanego Sprzętu w miejsce (zwane dalej „Miejscem Dostarczenia
Sprzętu”), którym będzie wskazane przez Zamawiającego pomieszczenie znajdujące się w budynku
zlokalizowanym przy al. Piastów 50 pok. 217 (I piętro) w Szczecinie na Wydziale Budownictwa i
Architektury. 1) Przygotowanie do eksploatacji przez Zamawiającego dostarczonego mu w wykonaniu
niniejszego zamówienia Sprzętu, polegające minimum na wykonaniu jego stosownej instalacji
(spasowanie, zestawienie, podłączenie) w Miejscu Dostarczenia Sprzętu; 2) Przeprowadzenie u
Zamawiającego (w Miejscu Dostarczenia Sprzętu) stosownego szkolenia instruktażowego, mającego na
celu przygotowanie osób Zamawiającego (przyszłych użytkowników Sprzętu) do poprawnej jego obsługi
i eksploatacji (szkolenie u zamawiającego z obsługi systemu CKO – minimum 4 dni); 3) Udzielenie
Zamawiającemu gwarancji na zaoferowany Sprzęt, przy czym wymagane jest udzielenie gwarancji na
okres nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od daty wydania Sprzętu Zamawiającemu, natomiast na
komputer stanowiący jednostkę sterującą minimum 5 lat gwarancji producenta. 4) Wydanie
Zamawiającemu: a) Dokumentu gwarancyjnego na okoliczność udzielenia Zamawiającemu gwarancji, o
której mowa powyżej (w zakresie wynikającym ze złożonej oferty), b) Instrukcję korzystania i poprawnej
eksploatacji (w tym ewentualnie serwisowania i konserwacji) Sprzętu c) Inne dokumenty, jeżeli są
niezbędne do korzystania ze Sprzętu lub zostały wymienione w załączniku nr 2 SIWZ lub Wzorze
Umowy jako dokumenty do wydania Zamawiającemu na etapie odbioru Sprzętu 5) Zapewnienie
Zamawiającemu stosownej licencji uprawniającej Zamawiającego do legalnego korzystania z
oprogramowania lub innego rodzaju programów komputerowych, które – jako części składowe lub
przynależności - wchodzą w zakres dostawy stanowiącej przedmiot niniejszego postępowania lub zostaną
zaoferowane. Wymagana jest licencja pełna, bezterminowa, minimum jednostanowiskowa, przy czym,
jeżeli postanowienia załącznika nr 2 SIWZ lub Wzoru Umowy przewidują inne lub dodatkowe
postanowienia w zakresie wymaganej licencji mają one zastosowanie w pierwszej kolejności. 5. W zakres
niniejszego zamówienia (dostawy) wchodzą również świadczenia wykonywane w ramach wykonywania
Umowy o zamówienie na etapie po wydaniu Zamawiającemu Sprzętu, związane z udzieloną gwarancją
oraz odpowiedzialnością z tytułu rękojmi za wady. 6. Szczegółowo świadczenia składające się na
wskazany w ust. 4 i 5 zakres dostawy stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, jak też inne
warunki ich realizacji zawierają postanowienia Wzoru Umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 38.54.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/02/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 530000 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Lenso Sp. z o.o.
Email wykonawcy: info@lenso.com.pl
Adres pocztowy: ul. Antoniego Madalińskiego 3
Kod pocztowy: 61-509
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 634680

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 634680
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 634680
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.