To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-03-30
DOSTAWA PREPARATÓW DO DEZYNFEKCJI
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 775411-N-2020
Numer ogłoszenia: 540395842-N-2021
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 81 740 86 14
faks: 81 740 39 34
e-mail: zamowienia@spszw.lublin.pl
www: www.janbozy.lublin.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
DOSTAWA PREPARATÓW DO DEZYNFEKCJI
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DZP.3311-35/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
3.1.2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatów do dezynfekcji spełniających parametry jakościowe dla środków myjących i dezynfekcyjnych, określone normami krajowymi i europejskimi, do Apteki Szpitalnej/ Magazynu Medycznego, przy ul. Biernackiego 9, w Lublinie. Zakres zamówienia obejmuje 27 nw. zadań: Zadanie nr 1 - dostawa preparatów do mycia i dezynfekcji rąk w systemie otwartym, Zadanie nr 2 - dostawa preparatów do mycia i dezynfekcji rąk w systemie zamkniętym, Zadanie nr 3 - dostawa preparatu do mycia rąk, ciała i włosów, Zadanie nr 4 - dostawa preparatu barwionego do dezynfekcji skóry i pola operacyjnego, Zadanie nr 5 - dostawa preparatu bezbarwnego do dezynfekcji skóry, Zadanie nr 6 - dostawa preparatu do odkażania błon śluzowych, Zadanie nr 7 - dostawa preparatu do odkażania ran na bazie chloru, Zadanie nr 8 - dostawa preparatu do leczenia ran przewlekłych, Zadanie nr 9 - dostawa preparatu do mycia i dezynfekcji powierzchni i wyrobów medycznych, Zadanie nr 10 - dostawa preparatu do dezynfekcji powierzchni trudnodostępnych, Zadanie nr 11 - dostawa preparatu chlorowego do dezynfekcji sprzętu medycznego, Zadanie nr 12 - dostawa preparatu do mycia i dezynfekcji inkubatorów, głowic i powierzchni delikatnych, wrażliwych na działanie alkoholi, Zadanie nr 13 - dostawa preparatu do dezynfekcji i mycia narzędzi chirurgicznych z możliwością zastosowania do endoskopów i inkubatorów, Zadanie nr 14 - dostawa preparatu o szybkim działaniu sporobójczym do dezynfekcji wyrobów z tworzyw sztucznych, Zadanie nr 15 - dostawa preparatu do mycia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych z możliwością zastosowania do inkubatorów, Zadanie nr 16 - dostawa preparatu do manualnej konserwacji narzędzi chirurgicznych, Zadanie nr 17 - dostawa preparatu do zwilżania i wstępnej dezynfekcji narzędzi, instrumentariów, Zadanie nr 18 - dostawa preparatu do dezynfekcji jaj przeznaczonych do spożycia, Zadanie nr 19 - dostawa preparatu do maszynowej dekontaminacji utensylii szpitalnych w myjniach- dezynfektorach typu KEN, Zadanie nr 20 - dostawa preparatów do maszynowej dekontaminacji utensylii szpitalnych w myjniach- dezynfektorach GETINGE, Zadanie nr 21 - dostawa preparatu do maszynowej dekontaminacji utensylii szpitalnych w myjniach- dezynfektorach DEKO 190, Zadanie nr 22 - dostawa preparatu do maszynowej dekontaminacji utensylii szpitalnych w myjniach- dezynfektorach ERLEN 1.45, Zadanie nr 23 - dostawa preparatów do maszynowej dekontaminacji endoskopów elastycznych w myjniach BHT INNOVA E 3. Zadanie nr 24 - dostawa preparatów do maszynowej dekontaminacji endoskopów elastycznych w myjniach ETD, Zadanie nr 25 - dostawa preparatów do maszynowej dekontaminacji sprzętu medycznego oraz obuwia w myjniach- dezynfektorach GETINGE, Zadanie nr 26 - dostawa preparatu myjącego do gruntownego usuwania resztek cementu, kleju z wyposażenia i narzędzi, Zadanie nr 27 - dostawa preparatu do mycia i dezynfekcji powierzchni i przedmiotów o działaniu sporobójczym. 3.1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia i zakres w minimalnej konfiguracji, zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 3.1.4. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. 3.2. Wymagania dodatkowe w odniesieniu do przedmiotu zamówienia: 3.2.1. Oferowane produkty muszą być dopuszczone do obrotu i oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 r., poz. 186), Ustawy o produktach biobójczych z dnia 9 października 2015 r. (Dz. U. U. z 2020 r. poz. 322) lub Ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 944, ze zm.), z etykietą w każdym opakowaniu, w języku polskim. 3.2.2. Przedmiot zamówienia musi być pakowany w opakowania, z terminem ważności oferowanych produktów minimum 1 rok, liczony od daty dostawy do Zamawiającego. 3.2.3. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 3.3. Zamawiający informuje, iż posiada wdrożony system zarządzania środowiskowego, zgodnie z normą ISO 14001.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 33.63.16.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
III.3) Informacje dodatkowe:
4.1. Termin wykonania: 4.1.1. Dostawy przedmiotu zamówienia, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego przez okres 12 miesięcy, licząc od dnia zawarcia umowy, według przekazywanych na bieżąco potrzeb staraniem i na koszt Wykonawcy. 4.1.2. Zagwarantowanie dostaw cząstkowych (sukcesywnych), w terminie nie później niż w ciągu 7 dni, na koszt Wykonawcy, licząc od dnia otrzymania zamówienia. 4.2. Miejsce dostawy: SPSzW im. Jana Bożego w Lublinie – loco ul. Biernackiego 9. Wykonawca dostarczał będzie przedmiot umowy, do Apteki Szpitalnej (zad. nr 1-18), Magazynu Medycznego (zad. nr 19-27) w godzinach od 8.00 do 14.30 w dni robocze (od poniedziałku do piątku). 4.3. Warunki realizacji zamówienia: 4.3.1. Podana w załączniku ilość asortymentu ma charakter orientacyjny i z tego względu Wykonawcy nie będzie przysługiwało roszczenie o realizację ilości zapotrzebowanego, jeżeli potrzeby Zamawiającego w tym zakresie będą mniejsze. 4.3.2. Strony dopuszczają możliwość zamian ilościowych poszczególnych pozycji asortymentowych, będących przedmiotem umowy w obrębie zadania 1, 2 ,5, 9, 10, 15, 20, 23-25, pod warunkiem, że wartość dostarczonego przedmiotu zamówienia nie może przekroczyć ogólnej wartości zadania. 4.3.3. Przedmiot zamówienia, dostarczany będzie sukcesywnie, zgodnie z potrzebami Zamawiającego zgłaszanymi u Wykonawcy w formie pisemnej, elektronicznej, w terminie określonym w pkt. 4.1.2. SIWZ. 4.3.4. Wykonawca winien zagwarantować dostawę (transport) przedmiotu zamówienia, zgodnie z warunkami przewidywanymi przez producenta asortymentu oraz transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie jakościowe przed czynnikami pogodowymi i innymi uszkodzeniami. 4.3.5. Do każdej dostawy Wykonawca dołączy fakturę, na której umieszczane będą w miarę możliwości, informacje: nazwa przedmiotu dostawy, ilość, cena netto i brutto, podatek VAT, data dostawy, seria, termin ważności, kod EAN. 4.4. Warunki płatności: 4.4.1. Forma i termin płatności: przelew 60 dni. 4.4.2. Zamawiający nie dopuszcza się formy przedpłat. 4.4.3. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Zadanie nr 1 - dostawa preparatów do mycia i dezynfekcji rąk w systemie otwartym,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 369006.10 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 237870.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 417088.80
Waluta: pln
NAZWA: Zadanie nr 2 - dostawa preparatów do mycia i dezynfekcji rąk w systemie zamkniętym,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 36223.35 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 46448.16
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 55518.84
Waluta: pln
NAZWA: Zadanie nr 3 - dostawa preparatu do mycia rąk, ciała i włosów,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 5833.05 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 6826.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 16605.00
Waluta: pln
NAZWA: Zadanie nr 4 - dostawa preparatu barwionego do dezynfekcji skóry i pola operacyjnego,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 10667.65 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 11610.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 11610.00
Waluta: pln
NAZWA: Zadanie nr 5 - dostawa preparatu bezbarwnego do dezynfekcji skóry,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 26143.63 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 30753.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 30753.00
Waluta: pln
NAZWA: Zadanie nr 6 - dostawa preparatu do odkażania błon śluzowych,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 8386.98 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 16740.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 18268.20
Waluta: pln
NAZWA: Zadanie nr 7 - dostawa preparatu do odkażania ran na bazie chloru,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2648.52 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2462.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2721.60
Waluta: pln
NAZWA: Zadanie nr 8 - dostawa preparatu do leczenia ran przewlekłych,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 9038.60 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 9525.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 9879.41
Waluta: pln
NAZWA: Zadanie nr 9 - dostawa preparatu do mycia i dezynfekcji powierzchni i wyrobów medycznych,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 46117.88 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 51408.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 97286.40
Waluta: pln
NAZWA: Zadanie nr 10 - dostawa preparatu do dezynfekcji powierzchni trudnodostępnych,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 63396.32 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 35553.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 62316.00
Waluta: pln
NAZWA: Zadanie nr 11 - dostawa preparatu chlorowego do dezynfekcji sprzętu medycznego,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 38887.00 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 12528.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 44280.00
Waluta: pln
NAZWA: Zadanie nr 12 - dostawa preparatu do mycia i dezynfekcji inkubatorów, głowic i powierzchni delikatnych, wrażliwych na działanie alkoholi,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 28868.87 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 18280.08
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 27293.76
Waluta: pln
NAZWA: Zadanie nr 13 - dostawa preparatu do dezynfekcji i mycia narzędzi chirurgicznych z możliwością zastosowania do endoskopów i inkubatorów,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 63060.00 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 51300.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 86616.00
Waluta: pln
NAZWA: Zadanie nr 14 - dostawa preparatu o szybkim działaniu sporobójczym do dezynfekcji wyrobów z tworzyw sztucznych,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1944.35 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2997.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2997.00
Waluta: pln
NAZWA: Zadanie nr 15 - dostawa preparatu do mycia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych z możliwością zastosowania do inkubatorów,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3010.23 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3406.32
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 3112.56
Waluta: pln
NAZWA: Zadanie nr 16 - dostawa preparatu do manualnej konserwacji narzędzi chirurgicznych,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 504.48 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 310.91
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 622.08
Waluta: pln
NAZWA: Zadanie nr 17 - dostawa preparatu do zwilżania i wstępnej dezynfekcji narzędzi, instrumentariów,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 17341.50 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 4058.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 22728.60
Waluta: pln
NAZWA: Zadanie nr 18 - dostawa preparatu do dezynfekcji jaj przeznaczonych do spożycia,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 583.31 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 581.58
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 615.60
Waluta: pln
NAZWA: Zadanie nr 19 - dostawa preparatu do maszynowej dekontaminacji utensylii szpitalnych w myjniach- dezynfektorach typu KEN,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3507.40 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 01
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3402.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 3402.00
Waluta: pln
NAZWA: Zadanie nr 20 - dostawa preparatów do maszynowej dekontaminacji utensylii szpitalnych w myjniach- dezynfektorach GETINGE,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 7294.99 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 7692.30
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 17820.00
Waluta: pln
NAZWA: Zadanie nr 21 - dostawa preparatu do maszynowej dekontaminacji utensylii szpitalnych w myjniach- dezynfektorach DEKO 190,
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843, ze zm.), Zamawiający unieważnił postępowanie, bowiem w niniejszym postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Zadanie nr 22 - dostawa preparatu do maszynowej dekontaminacji utensylii szpitalnych w myjniach- dezynfektorach ERLEN 1.45,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1494.40 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1421.88
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1421.88
Waluta: pln
NAZWA: Zadanie nr 23 - dostawa preparatów do maszynowej dekontaminacji endoskopów elastycznych w myjniach BHT INNOVA E 3.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 37836.00 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 47088.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 47088.00
Waluta: pln
NAZWA: Zadanie nr 24 - dostawa preparatów do maszynowej dekontaminacji endoskopów elastycznych w myjniach ETD,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 8113.72 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3785.94
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 8872.41
Waluta: pln
NAZWA: Zadanie nr 25 - dostawa preparatów do maszynowej dekontaminacji sprzętu medycznego oraz obuwia w myjniach- dezynfektorach GETINGE,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 12858.99 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 15768.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 15768.00
Waluta: pln
NAZWA: Zadanie nr 26 - dostawa preparatu myjącego do gruntownego usuwania resztek cementu, kleju z wyposażenia i narzędzi,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 449.49 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 466.56
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 466.56
Waluta: pln
NAZWA: Zadanie nr 27 - dostawa preparatu do mycia i dezynfekcji powierzchni i przedmiotów o działaniu sporobójczym.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3199.75 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 11404.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 12727.78
Waluta: pln
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa środków kontrastowych.
- Dostawa bielizny pościelowej do Pralni Szpitalnej
- Zakup fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Wydziału ds. Wojskowych Prokuratury Okręgowej w Lublinie
- Usługa organizacji szkoleń dla opiekunów faktycznych z terenu województwa lubelskiego w ramach projektu "Polityka Senioralna EFS+"
- Remont schodów wejściowych oraz podjazdu dla osób niepełnosprawnych przy budynku Lubelskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Zamościu przy ul. Strefowej 5.
- Przebudowa ul. Podwale - drogi gminnej nr 106554L w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PREPARATY DO MYCIA I DEZYNFEKCJI SKÓRY ORAZ BŁON ŚLUZOWYCH W P. I ORAZ PREPARAT DO MYCIA I DEZYNFEKCJI MAŁYCH POWIERZCHNI ZANIECZYSZCZONYCH ORGANICZNIE W P. II DLA APTEKI SZPITALNEJ W ZOZ W DĘBICY
- Sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych i kosmetyków do Działu Farmacji Szpitalnej.
- Dostawa preparatów do mycia w myjniach oraz środków do dezynfekcji
- Dostawy środków dezynfekcyjnych
- Dostawa sprzętu medycznego, materiałów medycznych, materiałów opatrunkowych, środków do dezynfekcji, fantomów oraz baterii- sprawa nr 47/2025
- SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH W OKRESIE 12 MIESIĘCY
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.