To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-03-29
DOWÓZ DZIECI Z GMINY MUROWANA GOŚLINA DO SPECJALISTYCZNYCH PLACÓWEK OŚWIATOWYCH WEDŁUG VI (SZEŚCIU) CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 777588-N-2020
Numer ogłoszenia: 540396444-N-2021
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 61 8923600, 8923601, 8923602
faks: 618 122 140
e-mail: gmina@murowana-goslina.pl
www: http://bip.murowana-goslina.pl; https://przetargi.murowana-goslina.pl
adres profilu nabywcy: https://przetargi.murowana-goslina.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
DOWÓZ DZIECI Z GMINY MUROWANA GOŚLINA DO SPECJALISTYCZNYCH PLACÓWEK OŚWIATOWYCH WEDŁUG VI (SZEŚCIU) CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.271.14.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług transportowych w zakresie dowożenia uczniów szkół Podstawowych i Przedszkoli z terenu Gminy Murowana Goślina na trasie z domu do szkoły i z powrotem wraz z zapewnieniem tym uczniom opieki w czasie dowożenia – zgodnie z określonymi wymogami – we wszystkie dni realizacji zajęć szkolnych i przedszkolnych w latach szkolnych 2020/2021, 2021/2022, począwszy od dnia 18 stycznia 2021 r. do dnia 28 lutego 2022 r., zgodnie z kalendarzem roku szkolnego, wg VI części (zadań) przedmiotu umowy
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 60.10.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: TRASA 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 126420 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 90650
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 126420
Waluta: PLN
NAZWA: TRASA 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 77322 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 77322
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 180222
Waluta: PLN
NAZWA: TRASA 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 68600 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 68600
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 152635
Waluta: PLN
NAZWA: TRASA 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 131369 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 124166
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 155722
Waluta: PLN
NAZWA: TRASA 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 149891 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 130340
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 155036
Waluta: PLN
NAZWA: TRASA 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 29260 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 29260
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 39039
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI MUROWANA GOŚLINA
więcej: przetargi MUROWANA GOŚLINA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie wycieczek edukacyjnych dla dzieci uczęszczających do punktów przedszkolnych na terenie Gminy Klukowo w ramach Projektu "Mali Giganci wiedzy z Klukowa"
- Organizacja wycieczek dla uczniów szkół podstawowych w ramach projektu "Włączamy kształcenie w Gminie Wyryki" etap IV
- Sukcesywna dostawa kruszywa dolomitowego na drogi w gminie Abramów wraz z maszynowym rozłożeniem na drogi gminne.
- Organizacja szkolenia dla pracowników Wydziału Spraw Cudzoziemców Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie wraz z zapewnieniem noclegu / wyżywienia
- Zakup całorocznych kontenerowych lokali mieszkalnych przewidzianych pod zabudowę szeregową, z przeznaczeniem na mieszkania socjalne oraz sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej
- Dowóz dzieci i uczniów z niepełnosprawnościami do szkół i placówek w Mysłowicach w roku szkolnym 2025/2026.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.