eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowogród Bobrzański › Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Pierzwin

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-03-24

Ogłoszenie nr 510424476-N-2021 z dnia 2021-03-24 r.
Gmina Nowogród Bobrzański:

Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Pierzwin

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Inwestycja realizowana w ramach operacji pn.: „Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenieGminy Nowogród Bobrzański oraz bu-dowa sieci wodociągowej w miejscowości Pierzwin”współfinansowanej ze środków Unii Europejskiej – „Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju ObszarówWiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie”, Operacja typu „Gospodarka wodno-ściekowa” wramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudowąwszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i oszczędzanie energii”, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 777610-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Nowogród Bobrzański, krajowy numer identyfikacyjny 97077075980001, ul. Słowackiego 11, 66-010 Nowogród Bobrzański, woj. lubuskie, państwo Polska

telefon: 683 290 962
faks: 683 276 663
e-mail: now.bobrz.um@post.pl
www: http://bip.nowogrodbobrz.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Pierzwin

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): GKZ.271.1.16.2020.MK

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Opis przedmiotu zamówienia 1) Przedmiot zamówienia • Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie wodociągu wraz z przyłączeniami w miejscowości Pierzwin wzdłuż ul. Zielonogórskiej, ul. Nowogrodzkiej, ul. Kościelnej. • Teren inwestycji przebiega przez działki nr 41/10;74/4; 184; 246/3 – obręb 0014 • Opis obiektu i robót budowlanych: - sieć wodociągowa o średnicy110mm wraz z przyłączami wodociągowymi. Włączenie do istn. sieci wodociągowej AC DN80 zostanie wykonane na działce nr 184 (ul. Zielonogórska). Za węzłem przyłączeniowym zaprojektowano studnię wodomierzową betonową o średnicy 2000mm wraz z całą armaturą (zasuwy, wodomierz sprzężony, zawór antyskażeniowy). - Odcinek głównej sieci wodociągowej będzie wykonywany z rur o średnicy Φ110mm PE100 SDR11 PN16 RC i Φ 90mm PE100 SDR11 PN16 natomiast wszystkie przyłącza z rur PE100 SDR 11 PN 16 o średnicy Φ 32mm i Φ 63mm. Wszystkie przyłącza wodociągowe należyzakończyć przy granicy działki i zaślepić. Sieć wodociągową przewiduje się uzbroić w zasuwy odci-nające oraz hydranty p.poż. nadziemne DN80. Wszystkie rury będą łączone poprzez zgrzewaniedoczołowe lub elektrooporowe. - Cała sieć wodociągowa zostanie wykonana metodą przewiertusterowanego. Jedyne wykopy punktowe będą wykonane w miejscach: montażu węzłów połączeniowych,montażu hydrantów nadziemnych, budowy studni wo-domierzowej, wykonania łuków. • Charakterystykarobót : - Wykonanie sieci wodociągowej Φ110mm i Φ90mm o długości 400,45 m oraz przy-łączy Φ63mm i Φ 32mm – 8,20 m - Roboty przygotowawcze - Wyznaczenie trasy i punktów wysokościowychprzy li-niowych robotach ziemnych - 0,41 km - Sieć wodociągowa Wykonanie sieci wodociągowej z rurPE100 SDR11 PN16 RC o średnicy 110mm metodą bezwykopową wraz z próbą szczelności, płukaniem idezynfekcją - 395,20m Wykonanie sieci wodociągowej z rur PE100 SDR11 PN16 o średnicy 90mm napodsypce grub.15cm z materiałów sypkich wraz z obsypką, zasypką grub 30cm w wykopach linio-wych ościanach pionowych umocnionych wraz z próbą szczelności, płukaniem i dezynfek-cją, - 5,25 mWykonanie sieci wodociągowej - przyłącza z rur PE100 SDR11 PN16 o średnicy 63mm na podsypcegrub.15cm z materiałów sypkich wraz z obsypką, zasypką grub 30cm w wyko-pach liniowych o ścianachpionowych umocnionych wraz z próbą szczelności, płukaniem i dezynfekcją,- 1,30 m Wykonanie sieciwodociągowej – przyłącza z rur PE100 SDR11 PN16 o średnicy 32mm na podsypce grub.15cm zmateriałów sypkich wraz z obsypką, zasypką grub 30cm w wyko-pach liniowych o ścianach pionowychumocnionych wraz z próbą szczelności, płukaniem i dezynfekcją, - 6,90 m Obejma do nawiercania 32mmwraz z zasuwą DN32, trzpieniem i skrzynką uliczną- 8,00 szt. Trójnik redukcyjny PE 110/63mm wraz zzasuwą DN63, trzpieniem i skrzynką uliczną - 1,00 szt. Hydrant nadziemny z podwójnym zamknięciemzabezpieczony przed złamaniem DN80 - 4,00 szt. Zasuwa kołnierzowa DN80, trzpieniem i skrzynkąuliczną - 5,00 szt. Zasuwa kołnierzowa DN100, trzpieniem i skrzynką uliczną - 1,00 szt. Studniawodomierzowa betonowa o średnicy 2000mm wraz z całą armaturą (kompletna) - 1,00 szt. Obsługageodezyjna, dokumentacja powykonawcza - 1,00 szt. DANE CHARAKTERYZUJĄCE OBIEKTBUDOWLANY - Sieć Wodociągowa : PE 100 SDR 11 PN 16 Φ110mm RC L = 395,20m PE 100 SDR 11PN 16 Φ 90mm L = 5,25m - Przyłącza wodociągowe PE 100 SDR 11 PN 16 Φ 63mm L = 1,30m PE 100SDR 11 PN 16 Φ 32mm L = 6,90m Hydrant nadziemny DN80 szt. 4 Zasuwa kołnierzowa DN100 szt. 1Zasuwa kołnierzowa DN80 szt. 5 Zasuwa do przyłącza domowego Φ 32 szt. 8 Zasuwa do przyłącza domowego Φ 63 szt. 1 Studnia wodomierzowa betonowa 2000mm szt. 1 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowo - kosztorysowa, będąca załącznikiem do SIWZ. Zamówienie ma charakter ryczałtowy. Załączone do SIWZ przedmiary mają jedynie charakter poglądowy. Wycenę należy przeprowadzić na podstawie załączonej dokumentacji technicznej. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych do określonych przez projektanta po uprzednim zaakceptowaniu ich przez zamawiającego. 3) Zakres zamówienia obejmuje zakup wszystkich materiałów przewidzianych do realizacji za-mówienia. 4) Po zakończeniu robót ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu, jaki był przed rozpoczęciem robót. 5) W celu prawidłowego sporządzenia oferty, Wykonawca powinien zapoznać się z przedmiotem zamówienia oraz pozyskać wszelkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. W cenie oferty Wykonawca przedstawi wszystkie koszty za dostawy, roboty i inne elementy niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia zgodnie z przyjętą technologią wy-konania robót określoną Polską Normą oraz Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót. 6) Uwaga: jeśli w projekcie lub pozostałej dokumentacji przetargowej wskazano nazwę normy, należy przez to rozumieć tą normę lub równoważną. 7) Ponadto zakres zadania obejmuje: a) wszystkie zastosowane elementy mają być dopuszczone do obrotu w handlu i posiadać wszelkie atesty dopuszczenia do użytkowania. Dodatkowo zastosowane elementy powinny spełniać określone prawem normy bezpieczeństwa. b) W przypadku zajęcia pasa drogowego poniesienie wszelkich kosztów z tego tytułu, c) Zapewnienie kierownika budowy d) przeprowadzenie wymaganych badań i sprawdzeń potwierdzających właściwe wykonanie przedmiotu zamówienia, e) opracowanie dokumentacji powykonawczej, f) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. g) Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. h) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dziennika budowy przez kierownika budowy posiadającego odpowiednie uprawnienia. i) opinia technologiczna lub operat kolaudacyjny opracowany przez kierownika budowy i potwierdzony przez inspektora nadzoru inwestorskiego zawierający m.in. wnioski uwzględniające wyniki badań oraz potwierdzenie o zgodności wykonania robót z projektem budowlanym i programem zapewnienia jakości. j) Wykonawca ma obowiązek utylizacji odpadów powstałych w wyniku prowadzonych robót budowlanych. k) Wykonawca dokonuje wszelkie formalności i ponosi wszelkie koszty związane z dopuszczeniem do prac na instalacji oświetlenia drogowego na 1 zasięgu (obejmuje przygotowanie i likwidacje miejsca pracy wraz z odłączeniem i ponownym załączeniem zasięgu w SO). l) Informacja dotycząca robót zamiennych lub zaniechanych. i Informacja dotycząca robót zamiennych: - Zamawiający dopuszcza wprowadzenie do niniejszego zamówienia robót zamiennych. - Roboty zamienne możliwe do wykonania w ramach umowy, o czym mowa we wzorze umowy, zawsze będą robotami dotyczącymi robót budowlanych objętych zakresem określonym w dokumentacji projektowej, ale o innym charakterze niż pierwotnie planowano. -Roboty zamienne możliwe do wykonania zawsze będą dotyczyły robót budowlanych niewykraczających poza opis przedmiotu zamówienia. - Roboty zamienne muszą odpowiadać co najmniej warunkom opisanym w dokumentach przetargowych. Warunki dotyczą w szczególności poziomu standaryzacji, odpowiedniej funkcjonalności, jakości czy parametrów dotyczących danego elementu robót. - Roboty zamienne mogą polegać m.in. na zmianie sposobu wykonywania jakiegoś elementu robót lub zastosowaniu innych, równoważnych w stosunku do dokumentacji projektowej, urządzeń i / lub materiałów budowlanych. - Roboty zamienne mogą wynikać: - ze zmian zaproponowanych przez Wykonawcę, Nadzór Inwestorski lub przez Zamawiającego po spełnieniu warunków określonych przepisami prawa, - z wad dokumentacji projektowej jeśli zmiany te będą konieczne i niezależne od woli stron lub w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu zamówienia. ii Ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia: 7. na skutek zmian zaproponowanych przez Wykonawcę, Nadzór Inwestorski lub przez Zamawiającego po spełnieniu warunków określonych przepisami prawa i zgodnie z zapisami zawartymi w niniejszych dokumentach przetargowych, 8. z wad dokumentacji projektowej, jeśli zmiany te będą konieczne i niezależne od woli stron lub w sytuacji gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu zamówienia. Zgodnie z SIWZ przedmiar robót został załączony pomocniczo, a wycenę należy sporządzić na podstawie dołączonej dokumentacji projektowej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.23.13.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 68825.21 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Firma Wielobranżowa Projektowo Wykonawcza Mirosław Frątczak
Email wykonawcy: fwpwkrosno@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Srebrna Góra 1F
Kod pocztowy: 66-600
Miejscowość: Krosno Odrzańskie
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 98000.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 98000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 175870.32
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.