eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynŚwiadczenie usług holowania i parkowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do i powyżej 3,5 t oraz ich części składowych na rzecz 13 jednostek Policji województwa warmińsko - mazurskiego (17 zadań częściowych)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-03-24

Ogłoszenie nr 510424369-N-2021 z dnia 2021-03-24 r.
Komenda Wojewódzka Policji:

Świadczenie usług holowania i parkowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do i powyżej 3,5 t oraz ich części składowych na rzecz 13 jednostek Policji województwa warmińsko - mazurskiego (17 zadań częściowych)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 612938-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Wojewódzka Policji, krajowy numer identyfikacyjny 51006478400000, ul. Partyzantów 42529, 10-521 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska

telefon: 089 5225200, 5225760
faks: 895 225 205
e-mail: zamowienia@ol.policja.gov.pl
www: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług holowania i parkowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do i powyżej 3,5 t oraz ich części składowych na rzecz 13 jednostek Policji województwa warmińsko - mazurskiego (17 zadań częściowych)

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): Z-t-P/32/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na zlecenie Policji kompleksowych usług całodobowego przemieszczania (holowania, przewozu) i parkowania na parkingach strzeżonych pojazdów zabezpieczanych dla celów dochodzeniowo-śledczych (często uszkodzonych) o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) do 3,5 t (w tym pojazdów jednośladowych i innych pojazdów małogabarytowych) i DMC powyżej 3,5 t, jak również pojazdów służbowych Policji oraz części składowych pojazdów (części), urządzeń lub rzeczy na potrzeby wymienionych w pkt. 2 jednostek Policji województwa warmińsko-mazurskiego.
2. Dla przejrzystości postępowania przedmiot zamówienia został podzielony na dwie grupy zadań:
1) Grupa A (zadania częściowe nr 1 – nr 6) - holowanie i parkowanie pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej (DCM) do 3,5 tony na terenie działania:
a) Zadanie nr 1 – KPP Działdowo,
b) Zadanie nr 2 – KPP Ełk,
c) Zadanie nr 3 – KPP Gołdap,
d) Zadanie nr 4 – KPP Iława,
e) Zadanie nr 5 – KPP Kętrzyn,
f) Zadanie nr 6 – KPP Nowe Miasto Lubawskie.
2) Grupa B (zadania częściowe nr 7 – nr 17) - holowanie i parkowanie pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej (DCM) powyżej 3,5 tony na terenie działania:
a) Zadanie nr 7 – KPP Braniewo,
b) Zadanie nr 8 – KPP Działdowo,
c) Zadanie nr 9 – KMP Elbląg,
d) Zadanie nr 10 – KPP Ełk,
e) Zadanie nr 11 – KPP Gołdap,
f) Zadanie nr 12 – KPP Giżycko,
g) Zadanie nr 13 – KPP Kętrzyn,
h) Zadanie nr 14 – KPP Lidzbark Warmiński + KP Orneta,
i) Zadanie nr 15 – KPP Olecko,
j) Zadanie nr 16 – KPP Ostróda + KP Morąg,
k) Zadanie nr 17 – KPP Pisz.
3. Usługi holowania (przewożenia) muszą być realizowane specjalistycznym sprzętem transportowym, przystosowanym do transportu pojazdów (często uszkodzonych ) oraz ich części, urządzeń lub rzeczy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa o transporcie drogowym pojazdów i prawa ruchu drogowego.
4. Do realizacji usługi holowania/przewozu Wykonawca musi zaoferować w ofercie i dysponować na dzień podpisania umowy sprzętem umożliwiającym załadunek, transport i rozładunek wszystkich rodzajów pojazdów objętych przedmiotem zamówienia dla zadania, na które składana jest oferta (jednoślady, samochody osobowe, samochody ciężarowe, pojazdy członowe, autobusy oraz części składowe tych pojazdów), w tym co najmniej jednym holownikiem niezbędnym do transportu pojazdów odpowiednio dla zadania grupy „A” lub zadania grupy „B”, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 2022 ze zm.). Jeden pojazd holujący może być wskazany do realizacji zamówienia tylko w jednym zadaniu częściowym. Zamawiający nie dopuszcza i uzna za niezgodne z SIWZ, aby Wykonawca wskazywał jeden holownik do realizacji więcej, niż jednego zadania częściowego, jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej zadań. Zamawiający
nie dopuszcza realizacji usługi holowania/przewozu innym pojazdem, niż wskazany w ofercie dla zadania, bez wcześniejszego poinformowania o zmianie Zamawiającego.
5. Do realizacji usługi parkowania pojazdów, ich części składowych, urządzeń lub rzeczy w zadaniu częściowym Wykonawca musi zaoferować w ofercie i dysponować na dzień podpisania umowy parkingiem spełniającym wszystkie wymagania opisane w załączniku nr 8 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia) i zlokalizowanym w promieniu do 60 km od siedziby jednostki Policji, dla której realizowane będzie zamówienie.
6. Zamawiający będzie realizował usługi, stanowiące przedmiot zamówienia, w formie zamówień cząstkowych, zgodnie z bieżącymi potrzebami jednostek Policji wymienionych w pkt. 2.
7. Przewidywany zakres usług z podziałem na części zamówienia (zadania) określony został w załącznikach nr 2 i nr 8 do SIWZ (Formularze cenowe, Opis przedmiotu zamówienia). Określenie przez Zamawiającego ilości przewidywanych usług ma charakter szacunkowy (zdarzenie przyszłe niepewne) i nie może być podstawą roszczeń ze strony Wykonawcy w razie mniejszej liczby zleceń w trakcie realizacji umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 50.11.81.10

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Zadanie nr 1 - KPP Działdowo

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 28455.28 złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: AUTO TRANS Dominik Czarnowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul Gizewiusza 31H
Kod pocztowy: 14-100
Miejscowość: Ostróda
Kraj/woj.: warmińsko-mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 58840.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 58840.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 58840.00
Waluta: złoty
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Zadanie nr 2 - KPP Ełk

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zakresie zadania nr 2 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Zadanie nr 3 - KPP Gołdap

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zakresie zadania nr 3 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Zadanie nr 4 - KPP Iława

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 36585.37 złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: AUTO-KOMIS.HANDEL.KUPNO-SPRZEDAŻ POŚREDNICTWO FINANSOWE Jacek Krzyżewski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bałtycka 3
Kod pocztowy: 11-400
Miejscowość: Kętrzyn
Kraj/woj.: warmińsko-mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 31432.50

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 31432.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 31432.50
Waluta: złoty
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Zadanie nr 5 - KPP Kętrzyn

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 20325.20 złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: AUTO-KOMIS.HANDEL.KUPNO-SPRZEDAŻ POŚREDNICTWO FINANSOWE Jacek Krzyżewski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bałtycka 3
Kod pocztowy: 11-400
Miejscowość: Kętrzyn
Kraj/woj.: warmińsko-mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 21390.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 21390.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 43390.50
Waluta: złoty
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: Zadanie nr 6 - KPP Nowe Miasto Lubawskie

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zakresie zadania nr 6 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
CZĘŚĆ NR: 7
NAZWA: Zadanie nr 7 - KPP Braniewo

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zakresie zadania nr 7 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
CZĘŚĆ NR: 8
NAZWA: Zadanie nr 8 - KPP Działdowo

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 24390.24 złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: "SDK" Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Składowa 5
Kod pocztowy: 14-100
Miejscowość: Ostróda
Kraj/woj.: warmińsko-mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 18560.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 18560.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 18560.00
Waluta: złoty
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 9
NAZWA: Zadanie nr 9 - KMP Elbląg

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zakresie zadania nr 9 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
CZĘŚĆ NR: 10
NAZWA: Zadanie nr 10 - KPP Ełk

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zakresie zadania nr 10 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
CZĘŚĆ NR: 11
NAZWA: Zadanie nr 11 - KPP Gołdap

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zakresie zadania nr 11 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
CZĘŚĆ NR: 12
NAZWA: Zadanie nr 12 - KPP Giżycko

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zakresie zadania nr 12 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
CZĘŚĆ NR: 13
NAZWA: Zadanie nr 13 - KPP Kętrzyn

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 24390.24 złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: AUTO CENTRUM Adam Gwiaździński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wiosenna 6
Kod pocztowy: 13-100
Miejscowość: Nidzica
Kraj/woj.: warmińsko-mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 24118.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 24118.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 42408.00
Waluta: złoty
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 14
NAZWA: Zadanie nr 14 - KPP Lidzbark Warmiński + KP Orneta

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zakresie zadania nr 14 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
CZĘŚĆ NR: 15
NAZWA: Zadanie nr 15 - KPP Olecko

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zakresie zadania nr 15 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
CZĘŚĆ NR: 16
NAZWA: Zadanie nr 16 - KPP Ostróda + KP Morąg

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 40650.41 złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: AUTO CENTRUM Adam Gwiaździński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Wiosenna 6
Kod pocztowy: 13-100
Miejscowość: Nidzica
Kraj/woj.: warmińsko-mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 10195.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 10195.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 15768.00
Waluta: złoty
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 17
NAZWA: Zadanie nr 17 - KPP Pisz

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zakresie zadania nr 17 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.