eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniezno › "Podniesienie kwalifikacji zawodowych uczniów - szkolenia zawodowe"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-03-19

Ogłoszenie nr 510423829-N-2021 z dnia 2021-03-19 r.
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Gnieźnie:

"Podniesienie kwalifikacji zawodowych uczniów - szkolenia zawodowe"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: projekt WRPO nr RPWP.08.03.01-30-0027/18 „Zawodowy sukces – nowa jakość w zawodzie”
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 777462-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540402409-N-2021

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Gnieźnie, krajowy numer identyfikacyjny 384091947, Słowackiego 45/47, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, państwo Polska

telefon: 061 4265341
e-mail: finanse@ckp.gniezno.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Podniesienie kwalifikacji zawodowych uczniów - szkolenia zawodowe"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): CKP.272.5.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń w celu podniesienia kwalifikacji zawodowych uczniów Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Gnieźnie.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia usługa przeprowadzenia szkoleń w celu podniesienia kwalifikacji zawodowych CKZiU - projekt WRPO nr RPWP.08.03.01-30-0027/18 „Zawodowy sukces – nowa jakość w zawodzie” szczegółowo opisanych w specyfikacji wyposażenia (załącznik nr 1 do SIWZ).
Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części:
Część I - Podniesienie kwalifikacji zawodowych uczniów – szkolenia zawodowe - monter instalacji PV. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zakres szkoleń zawodowych) znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
Część II - Podniesienie kwalifikacji zawodowych uczniów – szkolenia zawodowe – technolog robót wykończeniowych w budownictwie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zakres szkoleń zawodowych) znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
Część III - Podniesienie kwalifikacji zawodowych uczniów – szkolenia zawodowe – spawanie gazowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zakres szkoleń zawodowych) znajduje się
w załączniku nr 1 do SIWZ.
Część IV - Podniesienie kwalifikacji zawodowych uczniów – szkolenia zawodowe – kurs montażu rusztowań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zakres szkoleń zawodowych) znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
Część V - Podniesienie kwalifikacji zawodowych uczniów – szkolenia zawodowe – wózki jezdniowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zakres szkoleń zawodowych) znajduje się
w załączniku nr 1 do SIWZ.
Każdemu z Wykonawców przysługuje możliwość złożenia oferty na wybraną część lub na wszystkie części zamówienia.
2. Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Gnieźnie – jednostka organizacyjna Powiatu Gnieźnieńskiego realizując projekt WRPO nr RPWP.08.03.01-30-0027/18 „Zawodowy sukces – nowa jakość w zawodzie” przeprowadza niniejsze zamówienie.
Celem projektu jest zwiększenie dostępu do wysokiej jakości szkolnictwa zawodowego dostosowanego do potrzeb rynku pracy oraz ułatwienie uczniom i uczennicom uczestniczącym/ którzy uczestniczyli w zajęciach kształcenia praktycznego w Centrum Kształcenia Zawodowego
i Ustawicznego w Gnieźnie, przechodzenie z etapu kształcenia do etapu zatrudnienia.
3. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia szkoleń zgodnie z wymaganiami Zamawiającego oraz z obowiązującymi aktami prawnymi (Rozporządzenia oraz Ustawy).
4. Wskazana w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - (załącznik nr 1 do Ogłoszenia) liczba uczestników szkolenia nie jest gwarantowana. W przypadku zmniejszenia ilości uczestników na szkoleniu, Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia z tego tytułu wobec Zamawiającego.
5. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia, określa Projekt umowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ .
Dodatkowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia.
1. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w PLN. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
2. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi na podstawie faktury płatnej
w terminie do 30 dni od dnia udokumentowanego wpływu faktury wraz z dokumentami o których mowa w załączniku nr 9 do SIWZ, do Sekretariatu CKZiU w Gnieźnie, ul. Juliusza Słowackiego 45/47,
62-200 Gniezno.
3. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
4. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby osoby zaangażowane do wykonywania usług zatrudnione były przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040) wykonujące czynności: szkolenie uczniów w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia.
5. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów
i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
Wykonawca każdorazowo w terminie 5 dni roboczych przedstawi zamawiającemu, na każde jego żądanie, wskazane poniżej dokumenty potwierdzające sposób zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.3.7. czynności w trakcie realizacji zamówienia:
oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę
i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;
poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników) Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;
poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie
z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.

1) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.3.7. czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.3.7. czynności.
2) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 80.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: monter instalacji PV

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
UZASADNIENIE:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w części I zamówienia zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp ponieważ cena najkorzystniejszej oferty/oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: technolog robót wykończeniowych w budownictwie

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
UZASADNIENIE:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w części II zamówienia zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp ponieważ nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: spawanie gazowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 61535.50 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 41600

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 41600
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 70200
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: kurs montażu rusztowań

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 13600 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 12000

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 12000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 22400
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: wózki jezdniowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 19009.64 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 20540

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 20540
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 23270
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.