eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Materiały dydaktyczne dla szkoleń zawodowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-03-18

Ogłoszenie nr 510423456-N-2021 z dnia 2021-03-18 r.
Centrum Nauczania Matematyki i Fizyki Politechniki Łódzkiej:

Materiały dydaktyczne dla szkoleń zawodowych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Projekt „Opracowanie programów nauczania do umiejętności dodatkowych dla zawodów (DUZ) - dla branży elektronicznomechatronicznej” POWR.02.15.00-00-4008/19;„Opracowanie modelowych programów kwalifikacyjnych kursów zawodowych - obszar I” POWR.02.14.00-00-3003/19; „Nowoczesny model współpracy uczelni wyższej ze szkołą zawodową w zakresie kształcenia w zawodach z grupy branżowej poligraficzno-fotograficzno-reklamowej dla zawodu technik organizacji reklamy POWR.02.15.00-00-2013/18; „Współpraca szkoły z uczelnią- branża mechaniczna, technik mechanik” POWR.02.15.00-00-1003/20; „Współpraca szkoły z uczelnią- branża elektroenergetyczna-technik elektryk-grupa I, technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej-grupa II” POWR.02.15.00-00-1004/20;„Współpraca szkoły z uczelnią- branża teleinformatyczna-monter sieci i urządzeń telekomunikacyjnych” POWR.02.15.00-00-1005/20
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 609156-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 609156-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Nauczania Matematyki i Fizyki Politechniki Łódzkiej, krajowy numer identyfikacyjny 15830000000000, Al. Politechniki 11, 90-924 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska

telefon: 042 6313614, 6313619
faks: 426 313 614
e-mail: cmf@adm.p.lodz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Materiały dydaktyczne dla szkoleń zawodowych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): CMF/04/Dyd/2020/11/01

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Określenie przedmiotu oraz wielkości i zakresu zamówienia:
Zadania przeznaczone do realizacji usług dla każdego projektu POWR z osobna pogrupowano w Działy.
Przedmiot zamówienia jest realizowany w formie oddzielnie sukcesywnie realizowanych Zadań będących częściami zamówienia. Każde Zadanie jest osobną częścią zamówienia. Czas realizacji każdej części zamówienia będącej Zadaniem przypisanym do określonego Działu wynika z harmonogramu realizacji

Dział I, Projekt: Opracowanie programów nauczania do umiejętności dodatkowych dla zawodów (DUZ) dla zawodów branży elektroniczno-mechatronicznej (projekt POWR.02.15.00-00-4008/19)
podzielono na 2 Zadania (dla 2 zawodów konsultacje eksperta branżowego (przy realizacji 6 programów nauczania)).
Uwaga: Opracowane w ramach zamówienia programy nauczania dla dodatkowych umiejętności zawodowych (DUZ) nie mogą obejmować umiejętności już określonych w przepisach prawa oświatowego.

Dział II, Projekt „Opracowanie modelowych programów kwalifikacyjnych kursów zawodowych - obszar I” POWR.02.14.00-00-3003/19
obejmuje wykonanie recenzji dla programów nauczania kkz dla kursów dla branży opieki zdrowotnej oraz pomocy społecznej)) podzielono na 8 Zadań obejmujących wykonanie recenzji programu nauczania w tym 4 recenzje wykonywane przez nauczyciela i 4 recenzje wykonywane przez pracodawcę

Dział III, (projekt POWR.02.15.00-00-2013/18 „Nowoczesny model współpracy uczelni wyższej ze szkołą zawodową w zakresie kształcenia w zawodach z grupy branżowej poligraficzno-fotograficzno-reklamowej dla zawodu technik organizacji reklamy”) obejmuje 2 Zadania. Zadanie 1 Wykonanie przez recenzenta organizacji branżowej recenzji w zakresie oceny modelu współpracy pod kątem zapotrzebowania rynku pracy. Zadanie 2 Opracowanie przewodnika dla szkół zawodowych w zakresie opracowywanego modelu (Zadanie 2: - musi być wykonywane przez dwuosobowy zespół wykonawczy).

Dział IV, (projekt POWR.02.15.00-00-1003/20 „Współpraca szkoły z uczelnią- branża mechaniczna, technik mechanik”) obejmuje cztery Zadania. Zadanie 1 "Opracowanie analizy potrzeb uczniów i nauczycieli z zawodu pod kątem wykorzystania potencjału uczelni do rozszerzenia oferty edukacyjno-dydaktycznej”. Zadanie 2 Przeprowadzenie szkolenia 40 godz.. Zadanie 3 Recenzja opracowanego programu doskonalenia nauczycieli. Zadanie 4 "Realizacja webinarów z pracownikami uczelni lub pracodawcą dla uczniów (realizacja techniczna wykładów i merytoryczna) 10 szt (faktura) (obsługa techniczną wydarzenia, platforma zamknięta do webinarów, nagranie webinaru do dalszego rozpowszechniania montaż po zakończeniu webinaru, administrowanie i moderowanie całego wydarzenia, branding wydarzenia, system umożliwiający interakcję z uczestnikami, analiza skuteczności po wydarzeniu, pomoc w dostosowaniu prezentowanych treści do formy webinaru, szkolenie dla prelegentów w zakresie prowadzenia webinarów.)
"
Dział V, (projekt POWR.02.15.00-00-1004/20 „Współpraca szkoły z uczelnią- branża elektroenergetyczna-technik elektryk-grupa I, technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej-grupa II”) obejmuje trzy Zadania. Zadanie 1 "Opracowanie analizy potrzeb uczniów i nauczycieli z zawodu pod kątem wykorzystania potencjału uczelni do rozszerzenia oferty edukacyjno-dydaktycznej”. Zadanie 2 Przeprowadzenie szkolenia 40 godz.. Zadanie 3 Recenzja opracowanego programu doskonalenia nauczycieli. Zadanie 4 "Realizacja webinarów z pracownikami uczelni lub pracodawcą dla uczniów (realizacja techniczna wykładów i merytoryczna) 10 szt (faktura) (obsługa techniczną wydarzenia, platforma zamknięta do webinarów, nagranie webinaru do dalszego rozpowszechniania montaż po zakończeniu webinaru, administrowanie i moderowanie całego wydarzenia, branding wydarzenia, system umożliwiający interakcję z uczestnikami, analiza skuteczności po wydarzeniu, pomoc w dostosowaniu prezentowanych treści do formy webinaru, szkolenie dla prelegentów w zakresie prowadzenia webinarów.)
"
Dział VI, (projekt POWR.02.15.00-00-1005/20 „Współpraca szkoły z uczelnią- branża teleinformatyczna-monter sieci i urządzeń telekomunikacyjnych”) obejmuje trzy Zadania. Zadanie 1 "Opracowanie analizy potrzeb uczniów i nauczycieli z zawodu pod kątem wykorzystania potencjału uczelni do rozszerzenia oferty edukacyjno-dydaktycznej”. Zadanie 2 Przeprowadzenie szkolenia 40 godz.. Zadanie 3 Recenzja opracowanego programu doskonalenia nauczycieli. Zadanie 4 "Realizacja webinarów z pracownikami uczelni lub pracodawcą dla uczniów (realizacja techniczna wykładów i merytoryczna) 10 szt (faktura) (obsługa techniczną wydarzenia, platforma zamknięta do webinarów, nagranie webinaru do dalszego rozpowszechniania montaż po zakończeniu webinaru, administrowanie i moderowanie całego wydarzenia, branding wydarzenia, system umożliwiający interakcję z uczestnikami, analiza skuteczności po wydarzeniu, pomoc w dostosowaniu prezentowanych treści do formy webinaru, szkolenie dla prelegentów w zakresie prowadzenia webinarów.)
"

Wykaz realizowanych Części zamówienia ......................................................................................................................................................................................
Część 1 Dział I Zadanie 1 Konsultacje eksperta branżowego 3 programów nauczania dla umiejętności dodatkowych (DUZ) dla zawodu Technik automatyk
Część 2 Dział I Zadanie 2 Konsultacje eksperta branżowego 3 programów nauczania dla umiejętności dodatkowych (DUZ) dla zawodu Technik elektronik
Część 3 Dział II Zadanie 1 Wykonanie recenzji w zakresie kwalifikacji SPO.01. Udzielanie pomocy i organizacja wsparcia osobie niepełnosprawnej (nauczyciel)
Część 4 Dział II Zadanie 2 Wykonanie recenzji w zakresie kwalifikacji SPO.01. Udzielanie pomocy i organizacja wsparcia osobie niepełnosprawnej (pracodawca)
Część 5 Dział II Zadanie 3 Wykonanie recenzji w zakresie kwalifikacji SPO.02. Świadczenie usług opiekuńczo-wspierających osobie starszej (nauczyciel)
Część 6 Dział II Zadanie 4 Wykonanie recenzji w zakresie kwalifikacji SPO.02. Świadczenie usług opiekuńczo-wspierających osobie starszej (pracodawca)
Część 7 Dział II Zadanie 5 Wykonanie recenzji w zakresie kwalifikacji SPO.03. Świadczenie usług opiekuńczo-wspierających osobie podopiecznej (nauczyciel)
Część 8 Dział II Zadanie 6 Wykonanie recenzji w zakresie kwalifikacji SPO.03. Świadczenie usług opiekuńczo-wspierających osobie podopiecznej (pracodawca)
Część 9 Dział II Zadanie 7 Wykonanie recenzji w zakresie kwalifikacji MED.03. Świadczenie usług pielęgnacyjno-opiekuńczych osobie chorej i niesamodzielnej (nauczyciel)
Część 10 Dział II Zadanie 8 Wykonanie recenzji w zakresie kwalifikacji MED.03. Świadczenie usług pielęgnacyjno-opiekuńczych osobie chorej i niesamodzielnej (pracodawca)

Część 11 Dział III Zadanie 1 Wykonanie recenzji w zakresie oceny modelu współpracy pod kątem zapotrzebowania rynku pracy (recenzent organizacji branżowej)
Część 12 Dział III Zadanie 2 Opracowanie przewodnika dla szkół zawodowych w zakresie wdrażania opracowanego modelu (zespół dwu-osobowy)

Część 13 Dział IV Zadanie 1 Opracowanie analizy potrzeb uczniów i nauczycieli z zawodu pod kątem wykorzystania potencjału uczelni do rozszerzenia oferty edukacyjno-dydaktycznej
Część 14 Dział IV Zadanie 2 Przeprowadzenie szkolenia 40 godz.
Część 15 Dział IV Zadanie 3 Recenzja opracowanego programu doskonalenia nauczycieli
Część 16 Dział IV Zadanie 4 Realizacja webinarów z pracownikami uczelni lub pracodawcą dla uczniów (realizacja
techniczna wykładów i merytoryczna (sztuk 8+2)

Część 17 Dział V Zadanie 1 Opracowanie analizy potrzeb uczniów i nauczycieli z zawodu pod kątem wykorzystania potencjału uczelni do rozszerzenia oferty edukacyjno-dydaktycznej
Część 18 Dział V Zadanie 2 Przeprowadzenie szkolenia 40 godz.
Część 19 Dział V Zadanie 3 Recenzja opracowanego programu doskonalenia nauczycieli
Część 20 Dział V Zadanie 4 Realizacja webinarów z pracownikami uczelni lub pracodawcą dla uczniów (realizacja
techniczna wykładów i merytoryczna (sztuk 16+4)

. Część 21 Dział VI Zadanie 1 Opracowanie analizy potrzeb uczniów i nauczycieli z zawodu pod kątem wykorzystania potencjału uczelni do rozszerzenia oferty edukacyjno-dydaktycznej.
Część 22 Dział VI Zadanie 2 Przeprowadzenie szkolenia 40 godz.
Część 23 Dział VI Zadanie 3 Recenzja opracowanego programu doskonalenia nauczycieli.
Część 24 Dział VI Zadanie 4 Realizacja webinarów z pracownikami uczelni lub pracodawcą dla uczniów (realizacja
techniczna wykładów i merytoryczna (sztuk 8+2).
.................................................................................

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 92.31.22.10

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Część 1 Dział I Zadanie 1 Konsultacje eksperta branżowego 3 programów nauczania dla umiejętności dodatkowych (DUZ) dla zawodu Technik automatyk

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 004878.05 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Classic Manufaktura Robert Rybak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 97-200 Tomaszów Mazowiecki al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 69
Kod pocztowy: 97-200
Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 6000

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 6000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 6000
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Część 2 Dział I Zadanie 2 Konsultacje eksperta branżowego 3 programów nauczania dla umiejętności dodatkowych (DUZ) dla zawodu Technik elektronik

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 4878.05 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Classic Manufaktura Robert Rybak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 97-200 Tomaszów Mazowiecki, al. Marszałka Piłsudskiego 69
Kod pocztowy: 97-200
Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 6000.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 6000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 6000.00
Waluta: P LN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 12
NAZWA: Część 12 Dział III Zadanie 2 Opracowanie przewodnika dla szkół zawodowych w zakresie wdrażania opracowanego modelu (zespół dwu-osobowy)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 16000.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Tak

Nazwa wykonawcy: Pfeiffer Agnieszka
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wojewódzkiego 6 m. 14
Kod pocztowy: 92-466
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

Nazwa wykonawcy: Tyl Anna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Rocha Kowalskiego 2 m. 8
Kod pocztowy: 92-427
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 16000.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 16000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 16000.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 13
NAZWA: Część 13 Dział IV Zadanie 1 Opracowanie analizy potrzeb uczniów i nauczycieli z zawodu pod kątem wykorzystania potencjału uczelni do rozszerzenia oferty edukacyjno-dydaktycznej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 17866.18 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Mariusz Bąberski Integracja Psychologiczna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Podcienie 2
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 22000.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 22000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 22000.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 16
NAZWA: Część 16 Dział IV Zadanie 4 Realizacja webinarów z pracownikami uczelni lub pracodawcą dla uczniów (realizacja techniczna wykładów i merytoryczna (sztuk 8+2)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 32520.33 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Chavis Piotr Ostaszewski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Dantego5/41
Kod pocztowy: 01-914
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 40000.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 40000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 40000.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 17
NAZWA: Część 17 Dział V Zadanie 1 Opracowanie analizy potrzeb uczniów i nauczycieli z zawodu pod kątem wykorzystania potencjału uczelni do rozszerzenia oferty edukacyjno-dydaktycznej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 17886.18 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Mariusz Bąberski Integracja Psychologiczna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 43-300 Bielsko-Biała,Podcienie 2
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 22000.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 22000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 22000.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 20
NAZWA: Część 20 Dział V Zadanie 4 Realizacja webinarów z pracownikami uczelni lub pracodawcą dla uczniów (realizacja techniczna wykładów i merytoryczna (sztuk 16+4)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 65040.65 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Chavis Piotr Ostaszewski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 01-914 Warszawa ul. Dantego 5/41
Kod pocztowy: 01-914
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 80000.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 80000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 80000.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 21
NAZWA: Część 21 Dział VI Zadanie 1 Opracowanie analizy potrzeb uczniów i nauczycieli z zawodu pod kątem wykorzystania potencjału uczelni do rozszerzenia oferty edukacyjno-dydaktycznej.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 17886.18 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Mariusz Bąberski Integracja Psychologiczna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 43-300 Bielsko –Biała, ul. Podcienie 2
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 22000.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 22000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 22000.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 24
NAZWA: Część 24 Dział VI Zadanie 4 Realizacja webinarów z pracownikami uczelni lub pracodawcą dla uczniów (realizacja techniczna wykładów i merytoryczna (sztuk 8+2).

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 32520.33 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Chavis Piotr Ostaszewski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 01-914 Warszawa ul. Dantego 5/41
Kod pocztowy: 01-914
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 40000.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 40000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 40000.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.