eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskUsługi utrzymania czystości pomieszczeń biurowych i pomocniczych Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Gdańsku, Oddziału w Wejherowie, Oddziału w Starogardzie Gdańskim, Oddziału w Gdyni, Sekcji Badań Środowiska Pracy, Oddziału w Słupsku oraz utrzymanie w czystości i należytym porządku terenu zewnętrznego należącego do terenu posesji Oddziału Gdynia

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-03-16

Ogłoszenie nr 510423120-N-2021 z dnia 2021-03-16 r.
Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Gdańsku:

Usługi utrzymania czystości pomieszczeń biurowych i pomocniczych Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Gdańsku, Oddziału w Wejherowie, Oddziału w Starogardzie Gdańskim, Oddziału w Gdyni, Sekcji Badań Środowiska Pracy, Oddziału w Słupsku oraz utrzymanie w czystości i należytym porządku terenu zewnętrznego należącego do terenu posesji Oddziału Gdynia

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 767451-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540395443-N-2021

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Gdańsku, krajowy numer identyfikacyjny 00087035600000, Okopowa 7, 80-819 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska

telefon: 583 400 910
faks: 585 201 824
e-mail: malgorzata.dobrowolska@gdansk.pip.gov.pl
www: www.bip.pip.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Nadzór nad przestrzeganiem Prawa pracy i bezpieczeństwa pracy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi utrzymania czystości pomieszczeń biurowych i pomocniczych Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Gdańsku, Oddziału w Wejherowie, Oddziału w Starogardzie Gdańskim, Oddziału w Gdyni, Sekcji Badań Środowiska Pracy, Oddziału w Słupsku oraz utrzymanie w czystości i należytym porządku terenu zewnętrznego należącego do terenu posesji Oddziału Gdynia

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): GD-POR-A.213.14.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania czystości w obiekcie Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Gdańsku, Oddziału w Wejherowie, Oddziału w Starogardzie Gdańskim, Oddziału w Gdyni, Sekcji Badań Środowiska Pracy w Gdyni, Oddziału w Słupsku oraz utrzymanie w czystości i należytym porządku terenu zewnętrznego należącego do terenu posesji Oddziału Gdynia
1.1.1. W odniesieniu do powierzchni biurowej i pomocniczej Wykonawca zobowiązany będzie do codziennego (każdego dnia roboczego Zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku) wykonywania następujących czynności:
1) odkurzanie powierzchni pokrytej wykładziną dywanową oraz usuwanie z wykładzin plam i innych zabrudzeń;
2) wycieranie kurzu z mebli, parapetów, lampek oświetleniowych, półek, telefonów, sprzętu komputerowego, obrazów, zegarów, grzejników itp.;
3) zbieranie i wynoszenie śmieci z koszy na odpady i papieru z koszy od niszczarek z zachowaniem zasad segregacji odpadów oraz wkładanie do koszy worków z tworzywa np. folii;
4) czyszczenie klamek oraz odkażanie płynem dezynfekującym,
5) czyszczenie drzwi oraz szyldów oraz napisów na drzwiach;
6) zamykanie otwartych okien;
7) usuwanie plam i zabrudzeń ze wszystkich mebli oraz urządzeń;
8) utrzymanie czystości i konserwacja podłóg drewnianych, paneli podłogowych, gresu;
9) codzienne mycie szklanych ścian i drzwi
10) czyszczenie luster
11) czyszczenie pojemników na mydło, papier toaletowy i ręczniki papierowe;
12) mycie i dezynfekowanie muszli klozetowych, pisuarów, umywalek, baterii łazienkowych i kuchennych, desek klozetowych oraz płytek ściennych;
13) mycie pomieszczeń kuchni, łazienek;
14) zakładanie kostek zapachowych w sanitariatach i rozkładanie odświeżaczy powietrza w toaletach;
15) zakładanie ręczników papierowych i uzupełnianie mydła w pojemnikach w kuchni i toaletach;
16) zakładanie papieru toaletowego w toaletach;
17) odkurzanie i czyszczenie mat wejściowych (wycieraczek);
Uwaga 1: Papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie, kostki toaletowe (do WC do muszli), odświeżacze powietrza będzie Wykonawcy zapewniał Zamawiający.
1.1.2. Ponadto, wykonawca zobowiązany będzie do:
a) umycia okien od wewnątrz i otwieranych części od zewnątrz w dowolny dzień roboczy wskazany przez zamawiającego w II i IV kwartale 2021 r i 2022 r.;
1.1.3. Przez sprzątanie okresowe 4 razy w miesiącu rozumieć należy sprzątanie 1 raz w tygodniu - ostatni dzień roboczy każdego tygodnia
1.1.4. Pozostałe wymagania dotyczące sprzątania
1) Usługę należy wykonać w godzinach urzędowych (od poniedziałku do piątku) od 8.00 do 15.30. z zastrzeżeniem - utrzymanie czystości i porządku na terenie zewnętrznym. Godziny należy uzgodnić z kierownikiem biura.
2) Do wykonania zamówienia należy stosować, atestowane, ekologiczne wysokiej jakości środki do sprzątania.
3) Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić osoby, które będą sprzątały powierzchnię biurową i pomocniczą oraz co najmniej 1 osobę (koordynatora) sprawującą nadzór nad osobami sprzątającymi. Osoba (osoby) nadzorująca ma być dostępna pod telefonem od godz. 8.00 do 15.00 we wszystkie dni, w które świadczona jest usługa.
4) Pracownicy świadczący usługi będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni u Wykonawcy na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 917, ze zm.).
Zamawiający dopuszcza aby osoby wykonujące prace zapewniające utrzymanie w czystości i należytym porządku terenu zewnętrznego należącego do posesji Zamawiającego w Gdyni przy ul. Witomińskiej 19 zatrudnione były w oparciu o umowę zlecenie
5) Dane osób, o których mowa w pkt 6.3 oraz numer telefonu osoby nadzorującej zostaną wpisane do umowy. Jeżeli osoby te nie będą mogły świadczyć usługi (np. zwolnienie lekarskie, urlop) lub nastąpi trwała niemożność świadczenia usługi, Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia innej osoby, która będzie mogła świadczyć tę usługę. Osoba ta będzie musiała spełnić wymogi określone w pkt 4.
6) O zmianie osoby Wykonawca będzie informował pisemnie Zamawiającego, z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem.
7) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia wszystkich koniecznych środków: myjących, czyszczących, dezynfekujących, pielęgnacyjnych, konserwujących i innych używanych do utrzymania czystości wewnątrz budynku jak i niezbędnych do realizacji usługi na terenie zewnętrznym (z wyjątkiem wskazanych w zapisie – uwaga 1). Koszt dostarczenia w/w środków należy wliczyć do ceny oferty. Do wykonania zamówienia należy używać dopuszczone do stosowania atestowane, ekologiczne wysokiej jakości środki gwarantujące zachowanie właściwej higieny sanitarnej. Na każde żądanie zamawiającego wykonawca będzie zobowiązany okazać produkty, które używa do wykonania usługi oraz atesty dopuszczające do stosowania i gwarantujące zachowanie właściwej higieny sanitarnej.
8) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wszystkie niezbędne oprzyrządowanie (w tym gąbki, ścierki, rękawiczki, worki na śmieci, wiadra i itp., z wyjątkiem wskazanych w zapisie – uwaga 1) oraz narzędzia i urządzenia techniczne (takie jak: odkurzacze, narzędzia ogrodnicze, narzędzia do odśnieżania, kosiarka do trawy) konieczne do wykonania zamówienia.
9) Wszystkie osoby sprzątające mają być wyposażone w odzież ochronną (zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa) i mają być przeszkolone w zakresie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów przeciwpożarowych oraz z zakresu ochrony informacji niejawnych i ochrony danych osobowych. Koszt powyższego należy wliczyć w cenę oferty.
10) Wykonawca musi posiadać przez cały okres obowiązywania umowy ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, z sumą ubezpieczenia nie mniejszą niż 250 000 zł dla jednej i wszystkich szkód.
11) Ponadto, zamawiający informuje, że:
a) przez cotygodniowe usuwanie plam należy rozumieć ich zapieranie, a nie czyszczenie całej wykładziny;
b) o terminie dni wolnych od pracy (innych niż ustawowo określonych) Zamawiający będzie Wykonawcę informował, z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem;
c) meble biurowe wykonane są z płyt wiórowych laminowanych i okleiny naturalnej;
12) Jeżeli w trakcie świadczenia usługi ulegnie zniszczeniu lub uszkodzeniu mienie Zamawiającego (w tym w wyniku użycia niewłaściwych środków stosowanych do utrzymania czystości) Wykonawca zobowiązany będzie do naprawienia szkody poprzez przywrócenie stanu poprzedniego lub do zwrotu wartości zniszczonego lub uszkodzonego minia.
13) Koszty dojazdów osób sprzątających oraz osoby nadzorującej do siedziby Zamawiającego pokrywa Wykonawca.
14) Zamawiający oświadcza, że zapewni miejsce do przechowywania ubrań i środków czystości.
15) Osoba nadzorująca i osoby sprzątające zostaną zapoznane z rozmieszczeniem pomieszczeń i zakresem obowiązków poszczególnych osób.
1.1.5. W odniesieniu do utrzymania w czystości i należytym porządku terenu zewnętrznego należącego do terenu posesji Zamawiającego w Gdyni przy ul. Witomińskiej 19 (zadanie siódme) Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania następujących czynności:
1) utrzymanie na bieżąco w czystości schodów zewnętrznych, terenu parkingu i chodnika,
2) po wystąpieniu opadów śniegu/gradu - bezzwłoczne odśnieżanie i odladzanie schodów zewnętrznych, terenu parkingu i chodnika. W przypadku wystąpienia opadów śniegu/gradu zarówno w dni robocze jak i w dni wolne od pracy wymagane jest bieżące odśnieżanie i odladzanie tak aby nie dopuścić do powstania dużej okrywy śnieżnej oraz śliskiej nawierzchni grożącej poślizgnięciem przechodniów. W przypadku wystąpienia opadów śniegu/gradu nocą wymagane jest odśnieżenie i odladzanie do godziny 7.00 rano.
3) zagospodarowanie terenu zielonego w tym: koszenie trawnika, grabienie i uprzątnięcie liści, igliwia i skoszonej trawy.
4) sprzątanie liści i igliwia ze studzienek przyokiennych (przy oknach suteryny).
1.2. Przedmiot zamówienia został podzielony przez Zamawiającego na następujących siedem zadań:
1.2.1. Zadanie pierwsze – usługa utrzymania czystości w Okręgowym Inspektoracie Pracy w Gdańsku (adres: ul. Okopowa 7, 80-819 Gdańsk). Powierzchnia biurowa i pomocnicza do sprzątania codziennie 1060 m2 znajdująca się na 1,2 i 3 piętrze, w tym 7 korytarzy, 33 pokoje biurowe, 11 toalet. Powierzchnia pomocnicza sprzątana okresowo 4 razy w miesiącu: - sala konferencyjna (75 m2)
1.2.2. Zadanie drugie – usługa utrzymania czystości w Okręgowym Inspektoracie Pracy w Gdańsku Oddział w Wejherowie (adres: ul. Obrońców Helu 1, 84-200 Wejherowo). Powierzchnia biurowa i pomocnicza do sprzątania codziennie: 135 m2, w tym 2 korytarze, 7 pokoi biurowych, 1 toaleta,
1.2.3. Zadanie trzecie – usługa utrzymania czystości w Okręgowym Inspektoracie Pracy w Gdańsku Oddział w Starogardzie Gdańskim (adres: 83-200 Starogard Gdański, ul. Sikorskiego 18). Powierzchnia biurowa i pomocnicza znajdująca się na parterze i I piętrze do sprzątania codziennie: 408 m2, w tym 15 pokoi biurowych, 2 toalety, 2 pomieszczenia socjalne, 2 korytarze, schody (17 m2), powierzchnia pomocnicza sprzątana okresowo 4 razy w miesiącu: - sala konferencyjna (33 m2)
1.2.4. Zadanie czwarte – usługa utrzymania czystości w Okręgowym Inspektoracie Pracy w Gdańsku Oddział w Gdyni (adres: 81-311 Gdynia, ul. Witomińska 19) - powierzchnia biurowa i pomocnicza znajdująca się na parterze i I piętrze do sprzątania codziennie: 354 m2, w tym 12 pokoi biurowych, 3 łazienki, wiatrołap, 2 korytarze typu hall, schody wewnętrzne drewniane pokryte farbą ognioodporną, pomieszczenie gospodarcze oraz pomieszczenie socjalne, które znajduje się w przyziemiu oraz powierzchnia pomocnicza sprzątana okresowo 4 razy w miesiącu: 84 m2, w tym znajdujące się w przyziemiu: sala konferencyjna, toaleta, korytarz oraz schody z piwnicy na parter i schody na poddasze,
1.2.5.Zadnie piąte - usługa utrzymania czystości w Okręgowym Inspektoracie Pracy w Gdańsku Sekcja Badań Środowiska Pracy w Gdyni (adres: Gdynia, ul. Śląska 53) – powierzchnia biurowa i pomocnicza sprzątana codziennie: 131 m2, w tym 4 pokoje biurowe, 2 pokoje laboratoryjno - biurowe, 1 pokój laboratorium, 1 pomieszczenie przygotowawcze, 1 korytarz,
1.2.6. Zadanie szóste – usługa utrzymania czystości w Okręgowym Inspektoracie Pracy w Gdańsku Oddział w Słupsku (adres: 76-200 Słupsk, ul. 11 Listopada 2) - powierzchnia biurowa i pomocnicza do sprzątania codziennie: 500 m2 w tym 18 pokoi biurowych, 2 łazienki, korytarz, pokój techniczny, pokój pomocniczy oraz powierzchnia pomocnicza sprzątana okresowo - 4 razy w miesiącu – 40 m2 sala konferencyjna
1.2.7. Zadanie siódme - utrzymanie w czystości i należytym porządku terenu zewnętrznego należącego do terenu posesji Oddziału Gdynia (adres: 81-311 Gdynia, ul. Witomińska 19.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 90.91.92.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Zadanie 1 – usługa utrzymania czystości w Okręgowym Inspektoracie Pracy w Gdańsku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 152689.80 zł

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 12

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 12
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 81576

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 81576
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 189600
Waluta: zł
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Zadanie 2 – usługa utrzym. czystości w Okręgowym Inspektoracie Pracy w Gdańsku Oddział w Wejherowie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 18161.34 zł

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 8

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 14036.76

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 14036.76
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 52800.06
Waluta: zł
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Zad. 3 – usł. utrzym. czystości w Okręgowym Inspektoracie Pracy w Gdańsku Oddział w Starogardzie Gd.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 59327.05 zł

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 8

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 49664.40

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 49664.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 108000
Waluta: zł
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Zadanie 4 – usługa utrzymania czystości w Okręgowym Inspektoracie Pracy w Gdańsku Oddział w Gdyni

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 58923.46 zł

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 10

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 10
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 44404.08

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 44404.08
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 93600.54
Waluta: zł
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Zad. 5 - usługa utrzym. czystości w OIP w Gdańsku Sekcja Badań Środowiska Pracy w Gdyni

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 17623.23 zł

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 10

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 10
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 13620.72

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 13620.72
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 57600.01
Waluta: zł
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: Zadanie 6 – usługa utrzymania czystości w Okręgowym Inspektoracie Pracy w Gdańsku Oddział w Słupsku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 72645.37 zł

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 7

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 62405.28

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 62405.28
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 108000
Waluta: zł
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 7
NAZWA: Zadanie 7 - utrzymanie w czystości i porządku terenu zewnętrznego Oddziału Gdynia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 17560.78 zł

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 9

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 9
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 9119.95

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 9119.95
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 57620.16
Waluta: zł
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.