eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk WielkopolskiUSŁUGI ODBIORU, TRANSPORTU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW MEDYCZNYCH



Ogłoszenie z dnia 2021-03-12

Ogłoszenie nr 510422671-N-2021 z dnia 2021-03-12 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej:

USŁUGI ODBIORU, TRANSPORTU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW MEDYCZNYCH

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny 31776000000000, ul. Mossego 17, 62-065 Grodzisk Wielkopolski, woj. wielkopolskie, państwo Polska

telefon: 061 4445523 w. 220
faks: 614 445 720
e-mail: szpital@spzoz-grodzisk.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGI ODBIORU, TRANSPORTU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW MEDYCZNYCH

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): SPZOZ.ZP/2300/1/21

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi odbioru, transportu i zagospodarowania (unieszkodliwiania) odpadów MEDYCZNYCH powstających w SPZOZ w Grodzisku Wielkopolskim – ul. Mossego 3 w okresie 12 miesięcy od podpisania umowy z możliwością przedłużenia w razie nie wykorzystania kwoty - wartości umowy, kody odpadów: 180102, 180103, 180106, 180101, 180104, 180107, 180109. Tak opisany przedmiot zamówienia w dalszej części będzie nazywany przedmiotem zamówienia, przedmiotem umowy lub odbiorem odpadów.
2) Szacunkowa ilość odpadów do odbioru i zagospodarowania w okresie 12 miesięcy wynosi 60.000 kg w okresie umowy. Ilość odpadów uzależniona jest od ilości pacjentów.
3) Częstotliwość odbioru: dwa – trzy razy w tygodniu.
4) Lokalizacja miejsca odbioru: ul. Mossego 3.
5) Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługę zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, w tym zgodnie z regulacjami przywołanej ustawy w myśl jej art. 20.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 90.50.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 354000 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Promarol-Plus Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ciepielówek 2
Kod pocztowy: 67-410
Miejscowość: Sława
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 354000

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 354000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 354000
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.