eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Tarnowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-03-12

Ogłoszenie nr 510422664-N-2021 z dnia 2021-03-12 r.
Starostwo Powiatowe w Tarnowie:

Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Tarnowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 768857-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Starostwo Powiatowe w Tarnowie, krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. Narutowicza 38, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, państwo Polska

telefon: 14 688 33 47
faks: 14 688 33 67
e-mail: zamowienia@powiat.tarnow.pl
www: www.bip.malopolska.pl/sptarnow
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Tarnowie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.272.24.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem postępowania przetargowego jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Tarnowie w podziale na następujące zadania: 1) Zadanie I: Komputer- 4 szt. 2) Zadanie II: Monitor 24’’- 4 szt. 3) Zadanie III: Urządzenie wielofunkcyjne- 2 szt. 4) Zadanie IV: Oprogramowanie- 4 szt. 5) Zadanie V: Akcesoria- 4 szt. + 1 szt. 2. Specyfikacja techniczna sprzętu, o którym mowa w pkt 2 stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 30.21.33.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Zadanie I: Komputer- 4 szt

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zakresie zadania I nie zostało unieważnione. Wykonawca po wyborze oferty najkorzystniejszej uchylił się od zawarcia umowy
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Zadanie II: Monitor 24’’- 4 szt

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu w zakresie zadania II nie złożono żadnej oferty przetargowej
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Zadanie III: Urządzenie wielofunkcyjne- 2 szt

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
w Postępowaniu w zakresie zadania III nie złożono żadnej oferty przetargowej.
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Zadanie IV: Oprogramowanie- 4 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 4065.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: PRIME Computers Dariusz Leszczyński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Józefa Ignacego Kraszewskiego 15A
Kod pocztowy: 50-229
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 4132.80

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 4132.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 4132.80
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Zadanie V: Akcesoria- 4 szt. + 1 szt

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu w zakresie zadania V nie złożono żadnej oferty przetargowej

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.