To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-03-12
Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, opakowań farmaceutycznych i pojemników na odpady medyczne
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 775909-N-2020
Numer ogłoszenia: 540400123-N-2021;540395993-N-2021;
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 77 408 01 59
faks: 77 439 38 61
e-mail: przetargi@szpitalmsw-glucholazy.pl
www: www.bip.szpitalmsw-glucholazy.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, opakowań farmaceutycznych i pojemników na odpady medyczne
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DZP 2374/15/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, opakowań farmaceutycznych oraz pojemników na odpady medyczne dla SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Głuchołazach w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Przedmiot zamówienia podzielony został na 15 części (pakiety). Wykaz asortymentu wraz
z jego szczegółowym opisem zawarty został w załącznikach od nr 1.1 do 1.15, które stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 33.14.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Pakiet nr 1
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp postępowanie w tej części
Uzasadnienie faktyczne:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do 18.01.2021 do godziny 8:45 nie wpłynęła żadna oferta w ramach tej części.
Uzasadnienie prawne:
art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu (...).
NAZWA: Pakiet nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 42591.15 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: PHU Anmar Sp.zo.o. sp.k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Strefowa 22,
Kod pocztowy: 43-100
Miejscowość: Tychy
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 51571.35
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 51571.35
Waluta: pln
NAZWA: Pakiet nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 28612.60 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Mercator Medical SA
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Heleny Modrzejewskiej 30
Kod pocztowy: 31-327
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 67444
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 67444
Waluta: pln
NAZWA: Pakiet nr 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 7514 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Beryl Med Poland Sp.zo.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Złotej Jesieni 58
Kod pocztowy: 05-410
Miejscowość: Józefów
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 8180.30
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 8180.30
Waluta: pln
NAZWA: Pakiet nr 5
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp postępowanie w tej części
Uzasadnienie faktyczne:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do 18.01.2021 do godziny 8:45 nie wpłynęła żadna oferta w ramach tej części.
Uzasadnienie prawne:
art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu (...).
NAZWA: Pakiet nr 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 32548 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Olympus Sp.zo.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wynalazek 1
Kod pocztowy: 02-677
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 35614.83
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 35614.83
Waluta: pln
NAZWA: Pakiet nr 7
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp postępowanie w tej części
Uzasadnienie faktyczne:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do 18.01.2021 do godziny 8:45 nie wpłynęła żadna oferta w ramach tej części.
Uzasadnienie prawne:
art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu (...).
NAZWA: Pakiet nr 8
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 14000 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: ALPOL Adran Lenkiewicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Wierzbie 25
Kod pocztowy: 48-316
Miejscowość: Łambinowice
Kraj/woj.: opolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 15120
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 15120
Waluta: pln
NAZWA: Pakiet nr 9
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 42386.90 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: PHU Anmar Sp.zo.o. sp.k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Strefowa 22
Kod pocztowy: 43-100
Miejscowość: Tychy
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 52920.58
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 52920.58
Waluta: pln
NAZWA: Pakiet nr 10
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp postępowanie w tej części
Uzasadnienie faktyczne:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do 18.01.2021 do godziny 8:45 nie wpłynęła żadna oferta w ramach tej części.
Uzasadnienie prawne:
art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu (...).
NAZWA: Pakiet nr 11
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp postępowanie w tej części
Uzasadnienie faktyczne:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do 18.01.2021 do godziny 8:45 nie wpłynęła żadna oferta w ramach tej części.
Uzasadnienie prawne:
art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu (...).
NAZWA: Pakiet nr 12
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp postępowanie w tej części
Uzasadnienie faktyczne:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do 18.01.2021 do godziny 8:45 nie wpłynęła żadna oferta w ramach tej części.
Uzasadnienie prawne:
art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu (...).
NAZWA: Pakiet nr 13
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp postępowanie w tej części
Uzasadnienie faktyczne:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do 18.01.2021 do godziny 8:45 nie wpłynęła żadna oferta w ramach tej części.
Uzasadnienie prawne:
art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu (...).
NAZWA: Pakiet nr 14
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp postępowanie w tej części
Uzasadnienie faktyczne:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do 18.01.2021 do godziny 8:45 nie wpłynęła żadna oferta w ramach tej części.
Uzasadnienie prawne:
art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu (...).
NAZWA: Pakiet nr 15
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 4945 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Sun-MED s.c. Dominik Siekierski Sławomir Naparty
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Franciszkańska 104/112
Kod pocztowy: 91-845
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 6419.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 6419.80
Waluta: pln
INNE PRZETARGI Z GŁUCHOŁAZÓW
- Modernizacja podłogi i ogrzewania w świetlicy wiejskiej w Nowym Lesie
- Pełnienie funk.Inspekt.Nadzoru Inwestorsk.nad realizacją zad. "Przebudowa placu manewrowego przy ul. Wyszyńskiego w Gł-zach oraz budowa ścieżki pieszo- row. w m.Bodzanów, - w systemie "zapr. i wyb."
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Głuchołazach im. św. Jana Pawła II
- Przebudowa i rozbudowa placu zabaw przy ul. Koszyka w Głuchołazach
- Poprawa efektywności energetycznej Publicznego Przedszkola nr 2 w Głuchołazach oraz zapewnienie dostępności architektonicznej budynku w systemie zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi w Głuchołazach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa akcesoriów i materiałów pomocniczych do wykonywania oznaczeń laboratoryjnych
- "Doposażenie magazynów ochrony ludności i obrony cywilnej oraz szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy"
- Dostawy różnych materiałów medycznych w podziale na 3 części.
- "Zakup i dostawa sprzętu dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony i Obrony Ludności Cywilnej na lata 2025-2026"
- Zakup zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej.
- EOP.332.35.25 Dostawa materiałów medycznych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





