eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚwiadczenie usług w zakresie administrowania budżetami wybranych projektów dla Instytutu Adama Mickiewicza.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-03-11

Ogłoszenie nr 510422432-N-2021 z dnia 2021-03-11 r.
Instytut Adama Mickiewicza:

Świadczenie usług w zakresie administrowania budżetami wybranych projektów dla Instytutu Adama Mickiewicza.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 774195-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Instytut Adama Mickiewicza, krajowy numer identyfikacyjny 14047007100000, ul. Mokotowska 25, 00-560 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 224 476 100
faks: 224 476 152
e-mail: iam@iam.pl
www: www.iam.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Państwowa Instytucja Kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług w zakresie administrowania budżetami wybranych projektów dla Instytutu Adama Mickiewicza.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 9/IAM/2020/12

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.
Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług w zakresie administrowania budżetami wybranych
projektów dla Instytutu Adama Mickiewicza, w tym, w szczególności: 1) tworzenie kosztorysów i
zarządzanie budżetami wskazanych projektów, Megaprojeków i/lub Wydziałów realizowanych w IAM; 2)
prowadzenie dokumentacji projektowej, nadzorowanie obiegu dokumentów projektowych i
rozliczeniowych; 3) monitorowanie stopnia realizacji budżetu we współpracy ze wskazanymi osobami; 4)
monitorowanie i inicjowanie obiegu wniosków, umów i rozliczeń w projektach, Megaprojektach i/lub
Wydziałach; 5) przygotowywanie i realizacja rozliczeń finansowych, weryfikacja umów i faktur oraz
innej dokumentacji projektowej pod kątem zgodności wydatków z obowiązującymi w IAM procedurami;
6) przygotowywanie i monitorowanie umów cywilnoprawnych zawieranych w ramach wskazanych
projektów; 7) prowadzenie wymaganej dokumentacji działań związanych z realizacją projektów,
Megaprojektów i/lub Wydziałów; 8) opracowywanie zakresu usług do planu zamówień publicznych dotyczących wskazanych projektów, Megaprojektów i/lub Wydziałów; 9) monitorowanie postępu
realizacji projektów i opracowywanie zestawień do ewaluacji (sprawozdania, raporty) w porozumieniu ze
wskazanymi osobami; 10) nadzór nad rozliczeniami delegacji i zaproszeń pokrywanych z kosztów
projektów projektów, Megaprojektów i/lub Wydziałów; 11) realizację obiegu dokumentacji zgodnie z
postanowieniami Instrukcji kancelaryjnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik
nr 1 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 79.50.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 102000 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: ENJO Joanna Wojtkowska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Filtrowa 67/20
Kod pocztowy: 02-055
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 90000

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 90000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 90000
Waluta:
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.