To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-03-10
Przetarg nieograniczony o wartości poniżej5.350.000 euro na budowę zespołu dwóch budynków Centrum Sąsiedzkiego w dzielnicy Gdyni Witomino
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Nazwa projektu lub programu: Realizacja zamówienia będzie współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach RegionalnegoProgramu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, oś priorytetowa 08. Konwersja,Działanie 08.01. Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne - wsparcie dotacyjne, Poddziałanie 08.01.01.Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne w miastach Obszaru Metropolitalnego Trójmiasta -mechanizm ZIT. Umowa nr: RPPM.08.01.01-22-0005/17-00 o dofinansowanie Projektu: "Gdynia odNowa:Rewitalizacja zachodniej części dzielnicy Witomino-Radiostacja”
Numer ogłoszenia: 605750-N-2020
Numer ogłoszenia: 540405171-N-2021
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: +48(58)7273900, +48(58)7273907
faks: +48(58)7273914
e-mail: a.nadziejko@lis.gdynia.pl, m.warszakowski@lis.gdynia.pl
www: http://gdynia.pl/bip/lis
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony o wartości poniżej5.350.000 euro na budowę zespołu dwóch budynków Centrum Sąsiedzkiego w dzielnicy Gdyni Witomino
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.2500.6.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
3.1.Przedmiotem zamówienia jest budowa zespołu dwóch budynków Centrum Sąsiedzkiego w dzielnicy Gdyni Witomino zlokalizowanego przy ul. Widnej, na działkach nr 204/4, 204/6, 204/8 i 203/5, obręb0028 Witomino – Radiostacja. 3.2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 3.2.1. budowę budynku A - Centrum Sąsiedzkiego wraz z wyposażeniem, 3.2.2. budowę budynku B – Biblioteka bez wyposażenia w meble i sprzęty ruchome, 3.2.3. budowę dróg dojazdowych, 3.2.4. zagospodarowanie terenu wraz z budową miejsc postojowych, chodników, placu ze schodami terenowymi, tryskaczy chodnikowych, małej architektury oraz nasadzeniem zieleni, i innych elementów – zgodnie zdokumentacją projektową, 3.2.5. przebudowę, rozbiórkę i budowę elementów infrastruktury – zgodnie zdokumentacją projektową, 3.2.6. dostawę i montaż tablic informacyjnych i pamiątkowych zgodnie zzasadami promocji projektów unijnych określonych w aktualnych na czas realizacji robót Wytycznych wzakresie informacji i promocji projektów dofinansowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, 3.2.7. Zaprojektowanie i montaż neonu „Przystań Widna 2a” oraz szyldu Biblioteki zgodnie z systemem identyfikacji wizualnej obu instytucji.3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego w zakresie sposobu jego realizacji zawarte zostały w dokumentacji przetargowej w szczególności w załączniku nr 7 do SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia”. 3.4. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy został określony w dokumentacji przetargowej, w szczególności w załączniku nr 8 do SIWZ „Istotne postanowienia umowy” wraz z załącznikami. 3.6. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres zadeklarowany w ofercie, jednak nie krótszy niż 36 miesięcy, liczony od dnia ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, potwierdzonego podpisaniem ostatecznego protokołu odbioru końcowego. Z zastrzeżeniem iż gwarancja na nasadzoną zieleń wynosi 2lata od ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia. 3.7. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a uPzp wymaga, zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy. Osobami objętymi tym obowiązkiem są pracownicy fizyczni, wykonujący prace ogólnobudowlane, w tym wykonujący w szczególności następujący rodzaj czynności: 3.7.1. w zakresie robót z branży ogólnobudowlanej zgodnie z definicją robót budowlanych określoną w art. 3 ust. 7 i 7a ustawy z dnia 7lipca 1994r. Prawo budowlane, w szczególności: roboty rozbiórkowe, demontażowe, ziemne, drogowe, murarskie, tynkarskie, betoniarskie, zbrojarskie, dekarskie, montażowe, wykończeniowe; 3.7.2. w zakresie robót z branży elektrycznej i teletechnicznej, w szczególności takie jak: rozbiórka, budowa i przebudowa sieci, przyłączy i instalacji, montaż urządzeń, opraw, osprzętu; 3.7.3. w zakresie robót z branży sanitarnej, w szczególności takie jak rozbiórka, budowa i przebudowa sieci, przyłączy i instalacji wodociągowej, kanalizacji deszczowej, kanalizacji sanitarnej, gazowej, c.o., montaż urządzeń i przyborów. 3.8. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 3.7., uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w załączniku nr 8 do SIWZ „Istotne postanowienia umowy”. 3.9. W związku z realizacją zamówienia Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą jest zobowiązany do posiadania aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z Przedmiotem Umowy na sumę gwarancyjną nie niższą niż 4.000.000,00 zł (słownie: cztery miliony złotych). Wykonawca ma obowiązek utrzymywać ciągłość i podaną wysokość ubezpieczenia przez cały okres realizacji umowy. Nie później niż w terminie 3 dni roboczych od daty podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy ubezpieczenia OC lub kopię polisy ubezpieczeniowej, potwierdzającej powyższe. Wykonawca zobowiązany jest w całym okresie trwania umowy do przedkładania na żądanie Zamawiającego dokumentów potwierdzających aktualność posiadanego ubezpieczenia OC w terminie określonym w wezwaniu, nie krótszym niż 3 dni. 3.10. Realizacja zamówienia będzie współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, oś priorytetowa 08. Konwersja, Działanie 08.01. Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne - wsparcie dotacyjne, Poddziałanie 08.01.01. Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne w miastach Obszaru Metropolitalnego Trójmiasta - mechanizm ZIT. Umowa nr: RPPM.08.01.01-22-0005/17-00 o dofinansowanie Projektu: "Gdynia odNowa: Rewitalizacja zachodniej części dzielnicy Witomino-Radiostacja”. 3.11. Przedmiotowe przedsięwzięcie objęte jest Gminnym Programem Rewitalizacji Miasta Gdyni. 3.12. Wszelkie wskazania konkretnych producentów, poprzez podanie nazw firm, znaków towarowych, opisów, określone w dokumentacji przetargowej przekazanej Wykonawcom wraz z SIWZ, należy traktować jako przykład na określenie podstawowych, minimalnych wymagań i oczekiwań Zamawiającego, odnoszących się do przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3.13. Zaleca się przeprowadzenie wizji na terenie objętym inwestycją. 3.14. Jeżeli Wykonawca zamierza część zamówienia powierzyć podwykonawcom to jego zakres wskazuje w ofercie i podaje firmy podwykonawców. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za prace wykonane przez siebie, podwykonawców oraz inne podmioty.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.21.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 7912350.88 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: BUDREM-RYBAK sp. z o. o. sp. k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Krótka 1
Kod pocztowy: 84-242
Miejscowość: Luzino
Kraj/woj.: pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 7245000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 11562000.01
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Dostawa do siedziby zamawiającego samochodu przeznaczonego do przewozu towarów
- Dostawa punktów dostępu do sieci WiFi wraz z licencjami do zarządzania
- Dostawa czterech pneumatycznych namiotów ratunkowych wraz z osprzętem
- Dostawa specjalistycznej odzieży ochronnej do celów przeciw pożarowych
- SUKCESYWNE DOSTAWY AKCESORIÓW DO SSAKÓW NA POTRZEBY SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Świadczenie usług prania i czyszczenia chemicznego
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i przebudowa budynku garażowego w Suchej Beskidzkiej na działce ewidencyjnej nr 9810/2
- Budowa remizy strażackiej w miejscowości Bielawy
- Przebudowa istniejącego budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu położonego przy ul. Osadowej 5 w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Przebudowa instalacji elektrycznej na potrzeby podtrzymania zasilania rezerwowego urządzeń IT w pomieszczeniach serwerowni w Bibliotece Głównej UKW
- Przebudowa i remont hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 1 zlokalizowanej przy ul. Sądowej 9 w Lublińcu
- Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miasta Ryki
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





