To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-03-10
Zakup i dostawa środków ochrony osobistej dla pracowników Oddziału ZUS w Płocku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 762754-N-2020
Numer ogłoszenia: 540546137
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: +48242625271
faks: +48242625660
e-mail: ZAP_Plock@zus.pl
www: www.zus.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zakup i dostawa środków ochrony osobistej dla pracowników Oddziału ZUS w Płocku
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 280000/271/15/2020-ZAP
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków ochrony osobistej dla pracowników Oddziału ZUS w Płocku.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, według wyboru Wykonawcy, na dowolne części zamówienia:
Część nr 1: Zakup i dostawa płynu do dezynfekcji rąk.
Część nr 2: Zakup i dostawa rękawic jednorazowych.
Cześć nr 3: Zakup i dostawa maseczek jednorazowych.
Część nr 4: Zakup i dostawa fartuchów jednorazowych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla w/w części znajduje się w Części II SIWZ.
4. Warunki realizacji zamówienia zostały szczegółowo określone we Wzorze umowy - Części III SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 33.63.16.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Zakup i dostawa płynu do dezynfekcji rąk
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 20340.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 19
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Krynica Vitamin Spółka Akcyjna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Matyldy 35
Kod pocztowy: 03-606
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 8002.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 22934.34
Waluta: PLN
NAZWA: Zakup i dostawa rękawic jednorazowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 54070.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 12
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Fast Trade Łukasz Młudzik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bielska 67
Kod pocztowy: 09-400
Miejscowość: Płock
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 56160.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 81000.00
Waluta: PLN
NAZWA: Zakup i dostawa maseczek jednorazowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 25250.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 27
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: J.Chodacki, A. Misztal "Medica" spółka jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Przemysłowa 4a
Kod pocztowy: 59-300
Miejscowość: Lubin
Kraj/woj.: dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 5616.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 34560.00
Waluta: PLN
NAZWA: Zakup i dostawa fartuchów jednorazowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 25662.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 15
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: ZARYS International Group sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pod Borem 18
Kod pocztowy: 41-808
Miejscowość: Zabrze
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 16632.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 42213.60
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Rozwój i modernizacja infrastruktury onkologicznej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku - UTWORZENIE STREFY PACJENTA (3)
- Świadczenie usług przewozu i przechowywania zwłok i szczątków ludzkich na obszarze działania Prokuratury Rejonowej w Sochaczewie i poza jej obszarem
- Zakup sprzętu do baz magazynowych w ramach zadania OLiOC
- "Zakup wyposażenia stosowanego przy zagrożeniach powodziowych w ramach zadania OLiOC"
- Zakup zestawów ratowniczych R1 w ramach zadania OLiOC
- Zakup sprzętu i wyposażenia stosowanego przy zagrożeniach chemicznych w ramach zadania OLiOC.
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych i myjących dla SP WZOZ MSWiA w Bydgoszczy
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą środków do mycia i dezynfekcji maszynowej dla Centralnej Sterylizatorni Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa preparatów do dezynfekcji dla Milickiego Centrum Medycznego Sp. z o. o. w restrukturyzacji w Miliczu
- Dostawa środków czystości, gąbek, mopów, ścierek, papierów i ręczników, opakowań jednorazowych i gastronomicznych, worków oraz materiałów dezynfekcyjnych i ochrony osobistej podzielonych na ZADANIA.
- Dostawy środków myjących oraz dezynfekcyjnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





