To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-03-10
Dostawy jednorazowych wyrobów do diagnostyki laboratoryjnej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 614034-N-2020
Numer ogłoszenia: 540532575-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: +48158643241
faks: +48158646876
e-mail: przetargi@szpitalstaszow.pl
www: www.szpitalstaszow.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawy jednorazowych wyrobów do diagnostyki laboratoryjnej
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DZPiZ-380-32/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy Jednorazowych wyrobów do diagnostyki laboratoryjnej szczegółowo przedstawionych w załącznikach do niniejszej siwz.
2. Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone.
3. Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do wszystkich części zamówienia.
4. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia na które Wykonawca może złożyć ofertę oraz nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy.
5. Liczba pakietów – 3.
6. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień: Kod CPV: 33124130-5; 33192500-7; 33141300-3.
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości przedmiotu zamówienia, co uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, wynikających z jego bieżącej działalności, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Oznacza to, że ilości przedmiotu zamówienia podane w załącznikach do SIWZ stanowią wartości szacunkowe i mogą podlegać zmianom
w trakcie realizacji umowy.
9. Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie ograniczenia możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyłącznie dla Wykonawców określonych w art. 22 ust 2 u.p.zp.
10. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
11. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.
12. Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, które mogą obejmować aspekty gospodarcze, środowiskowe, społeczne, związane z innowacyjnością lub zatrudnieniem, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
13. Zamawiający zgodnie z delegacją art. 24aa u.p.z.p. dokona w pierwszej kolejności oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli wykonawca ten będzie się uchylał od zawarcia umowy Zamawiający zbada, czy wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 33.12.41.30
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Pakiet nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 158850.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Eclipse Sp. z o.o. Sp. k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Prof. M. Życzkowskiego 16
Kod pocztowy: 31-864
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 171648.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 171648.00
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 24673.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Medlab Products Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Gałczyńskiego 8
Kod pocztowy: 05-090
Miejscowość: Raszyn
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 26775.84
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 26775.84
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 26992.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Medlab Products Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Gałczyńskiego 8
Kod pocztowy: 05-090
Miejscowość: Raszyn
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 29151.36
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 38281.03
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z STASZOWA
więcej: przetargi w Staszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego 2
- Dostawa odczynników, materiałów kontrolnych i zużywalnych do analizatora parametrów krytycznych ABL 90 FLEX wraz z dzierżawą analizatora parametrów krytycznych backup na okres 36 miesięcy
- Dostawa testów genetycznych PCR do własnego aparatu GenExpert
- Dostawa odczynników i drobnego sprzętu mikrobiologicznego.
- Kupno - powyżej 750 000 euro.
więcej: Wyroby diagnostyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.