eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa warzyw i owoców świeżych, mrożonych, przetworzonych, kiszonek, mrożonych produktów garmażeryjnych i suchych nasion warzyw strączkowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-03-09

Ogłoszenie nr 510421712-N-2021 z dnia 2021-03-09 r.
Wojewódzki Szpital Psychiatryczny im. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku:

Dostawa warzyw i owoców świeżych, mrożonych, przetworzonych, kiszonek, mrożonych produktów garmażeryjnych i suchych nasion warzyw strączkowych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 772089-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Szpital Psychiatryczny im. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku, krajowy numer identyfikacyjny 29346200000000, ul. Srebrniki 17, 80-282 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska

telefon: 58 52 47 500
faks: 585 247 520
e-mail: dzpublicznych@wsp-bilikiewicz.pl
www: www.wsp-bilikiewicz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa warzyw i owoców świeżych, mrożonych, przetworzonych, kiszonek, mrożonych produktów garmażeryjnych i suchych nasion warzyw strączkowych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): Adm 20/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem
zamówienia jest dostawa warzyw i owoców świeżych, mrożonych, przetworzonych, kiszonek, mrożonychproduktów garmażeryjnych i suchych nasion warzyw strączkowych w asortymencie określonym w
Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. Towar dopuszczony do obrotu
na terenie RP, zgodny z Polską Normą i powinien spełniać odpowiednie wymogi jakościowe zgodnie z
warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów w szczególności ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o
bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j.Dz. U. z 2019 r., poz. 1252 ze zm.). Warzywa i owoce świeże,
mrożone, przetworzone, kiszonki, mrożone produkty garmażeryjne i suche nasiona warzyw strączkowych są
artykułami powszechnie dostępnymi o standardach jakościowych ustalonych w Polskich Normach.
Przedmiot zamówienia nie generuje żadnych kosztów na etapie realizacji zamówienia, ponieważ zamawiane
artykuły spożywcze w odpowiednich ilościach przeznaczone będą do bieżącej konsumpcji. Warzywa i owoce
powinny być świeże, jędrne bez uszkodzeń mechanicznych, wolne od szkodników i zanieczyszczeń ziemią,
wygląd, kształt i zapach właściwy dla danej odmiany. Opakowania powinny być szczelne, bez uszkodzeń,
oznakowane i zawierać informacje dotyczące min.: nazwy i adresu producenta, nazwy towaru, jego klasy
jakości, daty produkcji, terminu przydatności do spożycia. Dodatkowe wymagania dla produktów głęboko
mrożonych: bez oznak rozmrożenia, opakowanie szczelne bez uszkodzeń, z wyraźnym opisem produktu i
terminem ważności. Transport w temperaturze -18C. Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia i
projekcie umowy (Załącznik nr 5 do SIWZ) dokładnie określił standardy jakościowe odnoszące się do
wszystkich istotnych dla Zamawiającego cech przedmiotu zamówienia. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
kod główny 15.30.00.00-1: Owoce, warzywa i podobne produkty. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie,
zgodnie z zamówieniami częściowymi, składanymi telefonicznie określającymi każdorazowo asortyment i
ilość, w terminach: Część 1, 6, 7 – Warzywa świeże, kiszonki, jabłka – 1dzień Część 2 – Ziemniaki – 4 dni
Część 3 – Warzywa i owoce przetworzone i zakonserwowane – 3 dni Część 4 – Warzywa i owoce mrożone,
wyroby garmażeryjne mrożone – 3 dni Część 5 ––Warzywa strączkowe suche, łuskane – 3 dni Wykonawca
zabezpieczy należycie towar na czas przewozu. Opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego
asortymentu powinny być wykonane z materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością i spełniać
wymogi sanitarno-higieniczne tj. czyste, odpowiednio zabezpieczone przed deszczem i śniegiem.
Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość dostarczanego towaru. Przedmiot
zamówienia Wykonawca dostarczy na własny koszt i ryzyko do magazynu żywnościowego w siedzibie
Zamawiającego. Zjazd do magazynu żywnościowego na terenie Szpitala drogą przy nachyleniu 13% w
kierunku magazynu, zakończoną zakrętem o kącie ok. 90º. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować
zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców.
Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzypodwykonawcom. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Część 1 – Świeże warzywa, jabłka oraz
kiszonki. 1. Przedmiot zamówienia został opisany przy pomocy nazw i kodów określonych we Wspólnym
Słowniku Zamówień. Wspólny słownik zamówień kod główny CPV 15300000-1 owoce, warzywa i podobne
produkty CPV 15330000-0 przetworzone warzywa CPV 03222321-9 jabłka 2. Dostarczane produkty
(kiszonki) muszą być zapakowane w oryginalne opakowania producenta umożliwiające stwierdzenie terminu
przydatności do spożycia, zweryfikowanie ich składu oraz w gramaturze wskazanej w Formularzu cenowym.
Warzywa świeże i jabłka powinny być dostarczane w skrzynkach/ workach/ siatkach bez oznak zepsucia,
zaparzenia, nadmiernego zawilgocenia, widocznej pleśni. ZNAKOWANIE: zgodnie z rozporządzeniem
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1169/2011 z dnia 25 października 2011 r. w sprawie
przekazywania konsumentom informacji na temat żywności oraz ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o
bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. 2019 poz. 1252). ŚRODKI TRANSPORTU: zgodnie z
rozdziałem IV załącznika II do rozporządzenia (WE) 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29
kwietnia 2004 w sprawie higieny środków spożywczych powinny być utrzymywane w czystości i w dobrym
stanie technicznym, aby chronić żywność przed zanieczyszczeniem. Muszą być tak zaprojektowane i
skonstruowane, by możliwe było ich właściwe czyszczenie i/lub dezynfekcja. JAKOŚĆ, HIGIENA I
BEZPIECZEŃSTWO ŻYWNOSCI: Dostarczony towar powinien być pozbawiony zanieczyszczeń
fizycznych, chemicznych, bez oznak i obecności pleśni, szkodników, bez zanieczyszczeń mikrobiologicznych
i bakterii chorobotwórczych i spełniać wymagania następujących aktów prawnych:

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 15.30.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Świeże warzywa, jabłka oraz kiszonki.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 204741.60 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 5

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: FHU Stemar Srok Wiesław
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Portowa 3
Kod pocztowy: 84-120
Miejscowość: Władysławowo
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 191461.20

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 191461.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 29347185
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Ziemniaki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 127008.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 6

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Gospodarstwo Rolne Michał Stobba ,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Kobyle 47
Kod pocztowy: 83-236
Miejscowość: Pogódki
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 51744.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 51744.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 101220.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Warzywa i owoce przetworzone i zakonserwowane

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 55068.83 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Firma MARIT Julita Laga, ,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Jana Karwasza 19
Kod pocztowy: 84-107
Miejscowość: Starzyński Dwór
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 53383.59

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 53383.59
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 84945.05
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Warzywa i owoce mrożone, wyroby garmażeryjne mrożone

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 72602.25 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: KLAR Aleksandra, Andrzej Rybscy Sp. J.,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Nowotoruńska 12A
Kod pocztowy: 85-840
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 72446.65

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 72446.65
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 87132.15
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Warzywa strączkowe suche, łuskane

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 10194.98 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 5

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Firma MARIT Julita Laga
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Jana Karwasza 19
Kod pocztowy: 84-107
Miejscowość: Starzyński Dwór
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 11164.12

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 11164.12
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 17272.50
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: ŚWIEŻE OWOCE SEZONOWE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 835.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: FHU Stemar Srok Wiesław
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Portowa 3
Kod pocztowy: 84-120
Miejscowość: Władysławowo
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 850.50

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 714.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 973.35
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 7
NAZWA: OWOCE ŚWIEŻE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3255.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: FHU Stemar Srok Wiesław
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Portowa 3
Kod pocztowy: 84-120
Miejscowość: Władysławowo
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 3843.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3843.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 5355.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.