eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceWymiana stolarki okiennej w zasobach mieszkaniowych administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. w Gliwicach - Rejony Obsługi Mieszkańców nr 4, nr 6 i nr 10.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-03-08

Ogłoszenie nr 510421389-N-2021 z dnia 2021-03-08 r.
Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.:

Wymiana stolarki okiennej w zasobach mieszkaniowych administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. w Gliwicach - Rejony Obsługi Mieszkańców nr 4, nr 6 i nr 10.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 772656-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 27659015700000, ul. Warszawska, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 032 3000033, 3000034, 2310395
faks: 322 310 395
e-mail: biuro@2tbszbm.gliwice.pl
www: www.tbs2.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana stolarki okiennej w zasobach mieszkaniowych administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. w Gliwicach - Rejony Obsługi Mieszkańców nr 4, nr 6 i nr 10.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 247/2020/TR

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej w zasobach mieszkaniowych administrowanych przez ZBM II TBS Sp. z o.o. w Rejonach Obsługi Mieszkańców nr 4,6 i 10 zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarami robót i załącznikiem „Zestawienie typów stolarki”. Wymiana okien obejmuje następujący zakres prac: a. Demontaż starego okna, parapetu wewnętrznego i zewnętrznego. b. Montaż nowego okna, parapetu wewnętrznego i zewnętrznego łącznie z ościeżnicą i osprzętem mocującym i zamykającym. Wszystkie elementy muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, posiadające wszelkie atesty i nieobciążone prawami na rzecz osób trzecich. c. Uszczelnienie termiczne pianką poliuretanową. d. W przypadku ościeży z węgarkiem należy wykonać domurówkę. Po montażu okna należy uzupełnić tynki zewnętrzne i wewnętrzne. Tynk zewnętrzny należy dostosować do faktury i koloru tynku istniejącego na elewacji. Na tynki wewnętrzne nanieść gładź, naroża wypukłe wykończyć kątownikiem metalowym 2 krotnie pomalować. e. Koszt wymiany stolarki okiennej uwzględnia wszystkie koszty – również koszt dostawy, a także wywozu demontowanej stolarki na wysypisko i opłatę za jej składowanie na wysypisku. f. Wykonawca zobowiązany jest, na wezwanie Zamawiającego, do konserwacji i regulacji okuć przez okres 12 miesięcy od końcowego odbioru robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Wymiana stolarki okiennej w zasobach mieszkaniowych administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. w Gliwicach – Rejon Obsługi Mieszkańców nr 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 99611.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe VITRO-MONT Dariusz Malczyk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Chrzanowska 60
Kod pocztowy: 32-067
Miejscowość: Tenczynek
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 102665.11

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 94889.26
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 116034.56
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Wymiana stolarki okiennej w zasobach mieszkaniowych administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. w Gliwicach – Rejon Obsługi Mieszkańców nr 6.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 100557.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe VITRO-MONT Dariusz Malczyk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Chrzanowska 60
Kod pocztowy: 32-067
Miejscowość: Tenczynek
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 104839.01

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 97785.95
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 126266.34
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Wymiana stolarki okiennej w zasobach mieszkaniowych administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. w Gliwicach – Rejon Obsługi Mieszkańców nr 10

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 45727.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe VITRO-MONT Dariusz Malczyk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Chrzanowska 60
Kod pocztowy: 32-067
Miejscowość: Tenczynek
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 43205.01

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 41483.99
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 53094.74
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.