To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-03-08
Dostawa artykułów nabiałowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 776986-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 338 752 446
faks: 338 754 559
e-mail: szpital@szpital.info.pl
www: http://szpital.info.pl/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa artykułów nabiałowych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): IZP/2500/08/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów spożywczych - nabiału do magazynu żywności Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Andrychowie. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3, 15.51.00.00-6, 15.54.00.00-5 2 Wielkość i struktura zamówienia. Asortyment oraz szacunkowa ilość zamawianego towaru w okresie 12 miesięcy określa - załącznik nr 1a do SIWZ (formularz asortymentowo-cenowy). Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostaw w wielkości podanej w formularzu asortymentowo-cenowym. Dostawy dokonywane w trakcie realizacji umowy mogą różnić się ilościowo od wartości podanej w formularzu asortymentowo-cenowym, jednak łączna wartość dostaw nie przekroczy całkowitej wartości oferty wybranego wykonawcy.. 3. Warunki dostawy 3.1 Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów nabiałowych do magazynu żywności Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Andrychowie. 3.2 Wielkość i struktura zamówienia. Asortyment oraz szacunkową ilość zamawianego towaru w okresie 12 miesięcy określa – załącznik nr 1a do SIWZ - formularz asortymentowo-cenowy. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w formularzu asortymentowo-cenowym. Dostawy dokonywane w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od wartości podanych w formularzu asortymentowo-cenowym, jednak łączna wartość dostaw nie przekroczy całkowitej wartości oferty wybranego wykonawcy. 3.3 Warunki dostawy 1 Wykonawca będzie dostarczał zamówiony towar na bieżąco – codziennie od poniedziałku do piątku (z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy) w godz. od 600 - 700 własnym transportem na swój koszt po uprzednim zamówieniu w formie telefonicznej, złożonym na dzień przed terminem dostawy. Ilości i rodzaj dostarczonego towaru ma być zgodny ze złożonym zamówieniem. 2 Dostarczony towar winien być świeży i posiadać ważną datę przydatności do spożycia a jego wartości smakowe i organoleptyczne powinny odpowiadać pierwszemu gatunkowi wyrobu. Każdy produkt ma być oznaczony w sposób czytelny, z datą produkcji oraz datą przydatności do spożycia. 3 Przy każdej dostawie Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu handlowy dokument identyfikacji na dostarczony towar. 4 Warunki produkcji i dostawy muszą być zgodne z obowiązującymi zasadami HACCP. 5 Termin przydatności do spożycia liczony od dnia dostawy: a) min. 5 dni na artykuły nabiałowe wyszczególnione w poz. 4, 8, 15, 16, 17. b) min. 20 dni na artykuły nabiałowe wyszczególnione w poz. 1, 2, 3, 5, 6, 7, 12, 13, 14. c) min. 30 dni na artykuły nabiałowe wyszczególnione w poz. 9, 10, 11. 6 Miejscem dostawy jest magazyn żywności Zamawiającego znajdujący się w Andrychowie przy ul. Dąbrowskiego 19. Wykonawca dokona również wniesienia zamówionego towaru do magazynu Zamawiającego. Osobą upoważnioną do kontroli jakości dostarczonego towaru jest magazynier lub kierownik działu żywienia. 7 Dostawa, rozładunek i wniesienie realizowane będą na koszt Wykonawcy wkalkulowany w cenę dostarczanego towaru. UWAGA! Mleko krowie pasteryzowane o zawartości tłuszczu 2,0% należy dostarczać w opakowaniu 5 l. Mleko krowie pasteryzowane o zawartości tłuszczu 3,2% należy dostarczać w opakowaniu nie większym niż 1 litr.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 15.50.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenia o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016r., str. 1, dalej „RODO” informuję że: • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Szpital Psychiatryczny z siedzibą ul. Dąbrowskiego 19, 34-120 Andrychów; • Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Psychiatrycznym w Andrychowie jest możliwy pod nr telefonu 33 875 75 75 oraz pod adresem e-mail: mguzdek@szpital.info.pl*; • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z w/w postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; • Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych; • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od daty zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; • Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; • Posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*, na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; • Nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit b, d, lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit c RODO.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 112884.20 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska "ROKITNIANKA"
Email wykonawcy: z.karelus@wadmlek.pl
Adres pocztowy: ul. Batorego 22
Kod pocztowy: 34-100
Miejscowość: Wadowice
Kraj/woj.: małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 100719.15
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 102023.15
Waluta: PLN
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie Przetarg nieograniczony na podstawie 10.1 ustawy Pzp
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Wybrana oferta spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego i uzyskała najwyższą łączną liczbę punktów według przyjętych w SIWZ kryteriach oceny ofert "Cena 100%" - uzyskała 100 pkt.
INNE PRZETARGI Z ANDRYCHOWA
- Dostawa leków dla Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Andrychowie
- Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola nr 3 w Andrychowie
- Dostosowanie budynku Warsztatu Terapii Zajęciowej "Promyczek", ul. Krakowska 35, 34-120 Andrychów i terenu przyległego do osób niepełnosprawnych z podziałem na dwa zadania.
- Wykonanie i naprawa szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Andrychów w 2024 r.
więcej: przetargi w Andrychowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2024
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 420 'Nasza Bajka' w Warszawie w 2024 r.
- SUKCESYWNE DOSTARCZANIE ARTYKUŁÓW NABIAŁOWYCH DO CENTRALNEJ SZKOŁY PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W CZĘSTOCHOWIE
- Sukcesywne dostawy nabiału do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu
- P-33/2024: Zakup i dostawa mleka i produktów mleczarskich dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH
więcej: Produkty mleczarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.