To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-03-05
Utrzymanie w należytym stanie technicznym urządzeń elektrycznych oświetlenia w parkach i na zieleńcach Łodzi w latach 2021 - 2022
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 776258-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
telefon: 42 638 48 88
e-mail: m.jermolinska@uml.lodz.pl, w.seliga@uml.lodz.pl
www: http://bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Utrzymanie w należytym stanie technicznym urządzeń elektrycznych oświetlenia w parkach i na zieleńcach Łodzi w latach 2021 - 2022
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DSR-ZP-III.271.48.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest Utrzymanie w należytym stanie technicznym urządzeń elektrycznych oświetlenia w parkach i na zieleńcach Łodzi w latach 2021 – 2022.
Zakres zamówienia obejmuje konserwację oświetlenia.
Zamówienie podzielone jest na 6 n/w części:
1. Część 1 - Widzew;
2. Część 2 - Górna;
3. Część 3 - Bałuty (bez Parku Staromiejskiego);
4. Część 4 - Park Staromiejski;
5. Część 5 - Śródmieście;
6. Część 6 - Polesie.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną część lub części zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajdował się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymagał zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320), tj.:
- dokonywanie bieżących przeglądów instalacji i elementów oświetlenia,
- wymiana zużytych, uszkodzonych, skradzionych bądź wadliwych zabezpieczeń zwarciowych, różnicowoprądowych, ochronników przeciwprzepięciowych, bezpieczników, układów zapłonowych, stateczników w oprawach, pokryw słupowych, opraw, kloszy w oprawach, innych elementów opraw,
- wymiana zużytych, uszkodzonych, skradzionych bądź wadliwych źródeł światła,
- usuwanie awarii oświetlenia lub w wypadku zagrożenia zdrowia lub życia natychmiastowe odłączenie napięcia i naprawa urządzeń w możliwie najkrótszym terminie, zaakceptowanym przez Zamawiającego,
- okresowe ustawianie zegarów sterujących włączaniem i wyłączaniem oświetlenia w zależności od długości dnia i wskazań Zamawiającego.
Zakres prac osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności
w zakresie realizacji zamówienia oraz sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań oraz sankcji z tytułu ich niespełnienia zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ) oraz we wzorze umowy (Załącznik nr 9 do SIWZ).
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 50.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Część 1 - Widzew - Utrzymanie w należytym stanie technicznym urządzeń elektrycznych oświetlenia w parkach i na zieleńcach Łodzi w latach 2021 – 2022
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 44074.03 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Dariusz Gorzewski „TEN”
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wólczańska 41
Kod pocztowy: 90-608
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 46495.68
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 49665.84
Waluta: PLN
Z uwagi na późniejszy termin zawarcia umowy, tj. nie od dnia 1 stycznia 2021 r. a od 11 lutego 2021 r.(na podstawie § 5 ust. 2 umowy) koniecznym stało się zmniejszenie wartości umowy. Przedmiot umowy jest realizowany od dnia 8 lutego 2021 r.
Koszt wykonania miesięcznej usługi wynosi 1 937,32 zł brutto (23 247,84 zł : 12 miesięcy).
W związku z nieświadczeniem usługi w styczniu, wartość umowy na rok 2021 r. obniżono o koszt wykonania miesięcznej usługi tj.:
23 247,84 zł - 1 937,32 zł = 21 310,52 zł.
Ponadto w lutym 2021 r. Wykonawca nie świadczył usługi przez pierwsze siedem dni miesiąca, w związku z tym koszt wykonania usługi za luty 2021 r. wyniesie 1 452,99 zł, czyli o 484,33 zł mniej w stosunku do pełnego miesiąca.
21 310,52 zł – 484,33 zł = 20 826,19 zł.
Zgodnie z powyższym wyliczeniem, wartość zamówienia podstawowego w latach 2021- 2022 wyniesie – 44 074,03 zł brutto = netto (wartość umowy), w tym:
- wartość zamówienia podstawowego w 2021 r. wyniesie 20 826,19 zł,
- wartość zamówienia podstawowego w 2022 r. wyniesie 23 247,84 zł.
Wykonawca nie jest płatnikiem podatku VAT.
NAZWA: Część 2 - Górna - Utrzymanie w należytym stanie technicznym urządzeń elektrycznych oświetlenia w parkach i na zieleńcach Łodzi w latach 2021 – 2022
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 20250.23 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Dariusz Gorzewski „TEN”
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wólczańska 41
Kod pocztowy: 90-608
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 21362.88
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 22819.44
Waluta: PLN
przy ul. Wólczańskiej 41 – wartość zamówienia podstawowego w latach 2021 -2022 wynosi 21 362,88 zł.
Z uwagi na późniejszy termin zawarcia umowy, tj. nie od dnia 1 stycznia 2021 r. a od 11 lutego 2021 r., (na podstawie § 5 ust. 2 umowy) koniecznym stało się zmniejszenie wartości umowy. Przedmiot umowy będzie realizowany od dnia 8 lutego 2021 r.
Koszt wykonania miesięcznej usługi wynosi 890,12 zł brutto (10 681,44 zł : 12 miesięcy).
W związku z nieświadczeniem usługi w styczniu, wartość umowy na rok 2021 r. obniżono o koszt wykonania miesięcznej usługi tj.:
10 681,44 zł - 890,12 zł = 9 791,32 zł.
Ponadto w lutym 2021 r. Wykonawca nie świadczył usługi przez pierwsze siedem dni miesiąca, w związku z tym koszt wykonania usługi za luty 2021 r. wyniesie 667,59 zł, czyli o 222,53 zł mniej w stosunku do pełnego miesiąca.
9 791,32 zł - 222,53 zł = 9 568,79 zł.
Zgodnie z powyższym wyliczeniem, wartość zamówienia podstawowego w latach 2021- 2022 wyniesie –20 250,23 zł brutto = netto(wartość umowy), w tym:
- wartość zamówienia podstawowego w 2021 r. wyniesie 9 568,79 zł,
- wartość zamówienia podstawowego w 2022 r. wyniesie 10 681,44 zł.
Wykonawca nie jest płatnikiem podatku VAT.
NAZWA: Część 3 - Bałuty (bez Parku Staromiejskiego) - Utrzymanie w należytym stanie technicznym urządzeń elektrycznych oświetlenia w parkach i na zieleńcach Łodzi w latach 2021 – 2022
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 34959.06 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: PHU „ELTIC - IWANIUK”
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Żytnia 57
Kod pocztowy: 95-100
Miejscowość: Zgierz
Kraj/woj.: łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 44869.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 44869.20
Waluta: PLN
Z uwagi na późniejszy termin zawarcia umowy, tj. nie od dnia 1 stycznia 2021 r. a od 5 lutego 2021 r., ( przedmiot umowy będzie realizowany od dnia 1 lutego 2021 r.) koniecznym stało się zmniejszenie wartości umowy (na podstawie § 5 ust. 2 umowy).
Koszt wykonania miesięcznej usługi wynosi 1 869,55 zł brutto ( 22 434,60 zł : 12 miesięcy ).
W związku z nieświadczeniem usługi w styczniu, wartość umowy na rok 2021 r. obniżono o koszt wykonania miesięcznej usługi tj.:
22 434,60 zł - 1 869,55 zł = 20 565,05 zł
Zgodnie z powyższym wyliczeniem, wartość zamówienia podstawowego w latach 2021- 2022 wyniesie –42 999,65 zł brutto (wartość umowy),
w tym:
- wartość zamówienia podstawowego w 2021 r. wyniesie 20 565,05 zł
- wartość zamówienia podstawowego w 2022 r. wyniesie 22 434,60 zł
NAZWA: Część 4 - Park Staromiejski - Utrzymanie w należytym stanie technicznym urządzeń elektrycznych oświetlenia w parkach i na zieleńcach Łodzi w latach 2021 – 2022
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 9343.61 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: PHU „ELTIC - IWANIUK”
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Żytnia 57
Kod pocztowy: 95-100
Miejscowość: Zgierz
Kraj/woj.: łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 11992.32
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 11992.32
Waluta: PLN
Z uwagi na późniejszy termin zawarcia umowy, tj. nie od dnia 1 stycznia 2021 r. a od 5 lutego 2021 r., ( przedmiot umowy będzie realizowany od dnia 1 lutego 2021 r.) koniecznym stało się zmniejszenie wartości umowy (na podstawie § 5 ust. 2 umowy).
Koszt wykonania miesięcznej usługi wynosi 499,68 zł brutto (5 996,16 zł : 12 miesięcy).
W związku z nieświadczeniem usługi w styczniu, wartość umowy na rok 2021 r. obniżono o koszt wykonania miesięcznej usługi tj.:
5 996,16 zł – 499,68 zł = 5 496,48 zł.
Zgodnie z powyższym wyliczeniem, wartość zamówienia podstawowego w latach 2021- 2022 wyniesie –11 492,64 zł brutto (wartość umowy), w tym:
- wartość zamówienia podstawowego w 2021 r. wyniesie 5 496,48 zł.
- wartość zamówienia podstawowego w 2022 r. wyniesie 5 996,16 zł.
NAZWA: Część 5 - Śródmieście - Utrzymanie w należytym stanie technicznym urządzeń elektrycznych oświetlenia w parkach i na zieleńcach Łodzi w latach 2021 – 2022
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 52591.46 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: PHU „ELTIC - IWANIUK”
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Żytnia 57
Kod pocztowy: 95-100
Miejscowość: Zgierz
Kraj/woj.: łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 67500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 67500.00
Waluta: PLN
Z uwagi na późniejszy termin zawarcia umowy, tj. nie od dnia 1 stycznia 2021 r. a od 5 lutego 2021 r., ( przedmiot umowy będzie realizowany od dnia 1 lutego 2021 r.) koniecznym stało się zmniejszenie wartości umowy (na podstawie § 5 ust. 2 umowy).
Koszt wykonania miesięcznej usługi wynosi 2 812,50 zł brutto (33 750,00 zł : 12 miesięcy ).
W związku z nieświadczeniem usługi w styczniu, wartość umowy na rok 2021 r. obniżono o koszt wykonania miesięcznej usługi tj.:
33 750,00 zł – 2 812,50 zł = 30 937,50 zł.
Zgodnie z powyższym wyliczeniem, wartość zamówienia podstawowego w latach 2021- 2022 wyniesie –64 687,50 zł brutto (wartość umowy, w tym:
- wartość zamówienia podstawowego w 2021 r. wyniesie 30 937,50 zł.
- wartość zamówienia podstawowego w 2022 r. wyniesie 33 750,00 zł.
NAZWA: Część 6 - Polesie - Utrzymanie w należytym stanie technicznym urządzeń elektrycznych oświetlenia w parkach i na zieleńcach Łodzi w latach 2021 – 2022
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 65305.14 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: PHU „ELTIC - IWANIUK”
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Żytnia 57
Kod pocztowy: 95-100
Miejscowość: Zgierz
Kraj/woj.: łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 83807.28
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 83807.28
Waluta: PLN
Z uwagi na późniejszy termin zawarcia umowy, tj. nie od dnia 1 stycznia 2021 r. a od 5 lutego 2021 r., ( przedmiot umowy będzie realizowany od dnia 1 lutego 2021 r.) koniecznym stało się zmniejszenie wartości umowy (na podstawie § 5 ust. 2 umowy).
Koszt wykonania miesięcznej usługi w 2021 r. wynosi 3 481,95 zł brutto ( 41 783,40 zł : 12 miesięcy ).
W związku z nieświadczeniem usługi w styczniu, wartość umowy na rok 2021 r. obniżono o koszt wykonania miesięcznej usługi tj.:
41 783,40 zł – 3 481,95 zł = 38 301,45 zł
Zgodnie z powyższym wyliczeniem, wartość zamówienia podstawowego w latach 2021- 2022 wyniesie –80 325,33 zł brutto (wartość umowy), w tym:
- wartość zamówienia podstawowego w 2021 r. wyniesie 38 301,45 zł
- wartość zamówienia podstawowego w 2022 r. wyniesie 42 023,88 zł
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Utworzenie Dziennego Domu Opieki Medycznej w przychodni przy ul. Odrzańskiej 29 w Łodzi-prace inwestycyjne i modernizacyjne w ramach projektu pn. ,,Pogodna Jesień Życia'' w ramach programu FEŁ 2027.
- 27/D/25 "Dostawa sprzętu i materiałów jednorazowego użytku dla potrzeb Oddziału Urologii - dogrywka 2"
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych dla wszystkich lokalizacji Łukasiewicz - ŁIT
- ZP/2/2025 - dostawa wyrobów laboratoryjnych dla Katedry Biotechnologii Środowiskowej.
- Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej wraz z zapewnieniem sal wykładowo-warsztatowych podczas konferencji, która odbędzie się na terenie województwa łódzkiego.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie okresowych przeglądów obiektów budowlanych w budynku Wydziału Mechatroniki PW w okresie 24 miesięcy.
- Pełna obsługa serwisowa urządzenia gamma kamery
- Kompleksowe usługi polegające na przeglądzie i konserwacji dźwigów, prace remontowe oraz przeglądy specjalne dźwigów w obiektach Politechniki Białostockiej - ZK-DZP.262.28.2025
- Prace konserwacyjne instalacji wewn. hydrantowej w bud. 19 m. Ustka, wykonanie przyłącza wodociągowego w bud 103 oraz prace konserwacyjne instalacji wew. hydrantowej w bud. 6 i 16 w m. Lębork
- Zarządzanie targowiskiem miejskim przy ul. Bazarowej oraz targowiskiem wiejskim przy ul. Aleja Leśna w Brodnicy
- WYKONANIE ROCZNEGO PRZEGLĄDU I KONSERWACJI ORAZ OBSŁUGA SERWISOWA DWÓCH CHROMATOGRAFÓW CIECZOWYCH SPRZĘŻONYCH ZE SPEKTROMETREM MAS LC-MS/MS 6460
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.