eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Druk materiałów promocyjno-informacyjnych dla Muzeum Śląskiego w Katowicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-03-05

Ogłoszenie nr 510421224-N-2021 z dnia 2021-03-05 r.
Muzeum Śląskie:

Druk materiałów promocyjno-informacyjnych dla Muzeum Śląskiego w Katowicach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Program „Kultura”, Działanie 1 „Poprawa zarządzania dziedzictwem kulturowym” ze środków Mechanizmu Finansowego EOG na lata 2014-2021
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 777198-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540400805-N-2021

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Muzeum Śląskie, krajowy numer identyfikacyjny 00109412100000, ul. Tadeusza Dobrowolskiego 1, 40-205 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 32 7799300-1, 32 2130866
e-mail: zamowienia.publiczne@muzeumslaskie.pl
www: http://www.muzeumslaskie.pl/

adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/muzeumslaskie
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Instytucja kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Druk materiałów promocyjno-informacyjnych dla Muzeum Śląskiego w Katowicach

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): MŚ-ZP-DKB-261-9/20

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie dla Muzeum Śląskiego w Katowicach przy ul. T. Dobrowolskiego 1 w Katowicach, usług w zakresie druku wraz z dostawą materiałów promocyjno-informacyjnych. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: 1) Część A - Druk materiałów promocyjno–informacyjnych w technikach offsetowej i cyfrowej, 2) Część B - Druk wielkoformatowych materiałów promocyjno-informacyjnych. 2. Miejsce dostawy: Muzeum Śląskie w Katowicach, ul. Tadeusza Dobrowolskiego 1, 40-205 Katowice 3. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób: 1) Dla Części A i B zamówienia - zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób pracujących na stanowisku pracy przy obsłudze maszyn drukarskich i introligatorskich, wykonujących czynności objęte przedmiotem zamówienia. Wykonawca lub podwykonawca zobowiązuje się, że osoby wykonujące czynności w zakresie obsługi maszyn drukarskich i introligatorskich (dalej „Personel”) będą przez cały okres realizacji umowy zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2020 poz. 1320), dalej KP. Powyższe zobowiązanie dotyczy także osób zatrudnionych przez podwykonawcę/-ów. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem zamówienia. Wymóg nie dotyczy między innymi dostawców materiałów. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy sytuacji, w której Wykonawca, podwykonawca osobiście wykonuje powyższe czynności (np. osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, wspólnicy spółki cywilnej). 2) Sposób dokumentowania zatrudnienia personelu, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań - regulują zapisy umów odpowiednio dla Części A i B zamówienia. 4. Termin świadczenia przedmiotu zamówienia: A. dla Części A: 1) Wykonawca zobowiązuje się wykonywać umowę sukcesywnie w okresie: od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2021 roku, lub do momentu wykorzystania całkowitej wartości umowy określonej w § 6 ust. 1 umowy, w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej. Jeżeli maksymalna kwota stanowiąca cenę za wykonanie przedmiotu umowy przed dniem 31 grudnia 2021 r. osiągnie kwotę, o której mowa w § 6 ust. 1 umowy, umowa wygasa bez konieczności złożenia dodatkowych oświadczeń przez Strony; 2) termin dostarczenia wykonanych przez Wykonawcę druków, w związku ze złożonym przez Zamawiającego zamówieniem realizacyjnym wynosi dla pozycji OPZ od nr 1 do 11 - do 5 dni roboczych oraz dla pozycji OPZ nr 12 pn.: „Bilety” - do 5 tygodni, licząc od następnego dnia po przesłaniu Wykonawcy zamówienia realizacyjnego na wykonanie danego druku lub druków. B. dla Części B: 1) Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2021 r. (dalej „zamówienie podstawowe”), z zastrzeżeniem, że jeżeli maksymalna kwota stanowiąca cenę za wykonanie usługi druku w ww. terminie, osiągnie kwotę, o której mowa w § 6 ust. 1 pkt 1) umowy, umowa wygasa bez konieczności złożenia dodatkowych oświadczeń przez Strony; 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo wznowienia niniejszego zamówienia, tj. zobowiązania Wykonawcy do jednokrotnego powtórzeniu wykonywania przedmiotu zamówienia w terminie od dnia 01.01.2022 r. do dnia 31.12.2022 r. Jeżeli w ww. terminie maksymalna kwota stanowiąca cenę za wykonanie usługi druku osiągnie kwotę, o której mowa w § 6 ust. 1 pkt 2) umowy, umowa wygasa bez konieczności złożenia dodatkowych oświadczeń przez Strony. 3) przedmiot zamówienia w ramach wznowienia jest tożsamy z przedmiotem zamówienia wykonywanym w terminie wskazanym w rozdz. IV ust. 2 lit. B pkt 1) SIWZ; 4) Wykonawca będzie zobowiązany do wznowienia wykonywania zamówienia wyłącznie po przekazaniu przez Zamawiającego oświadczenia w tym zakresie, w terminie najpóźniej do dnia 17.12.2021 r. Oświadczenie zostanie złożone w formie pisemnej zgodnie z zasadami reprezentacji Zamawiającego. 5) W przypadku nieprzekazania przez Zamawiającego oświadczenia o wznowieniu zgodnie z zasadami określonymi powyżej, Wykonawca nie będzie zobowiązany ani uprawniony do wykonywania wznowienia zamówienia. 6) W przypadku kiedy pomimo złożonego przez Zleceniodawcę oświadczenia, o którym mowa powyżej Wykonawca nie przystąpi do realizacji wznowienia wykonywania zamówienia, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłaty na rzecz Zamawiającego kary umownej w wysokości 50% wartości wynagrodzenia brutto, o którym mowa § 6 ust. 1 pkt 2) umowy, na pierwsze pisemne wezwanie Zamawiającego. 7) Zamawiający zastrzega, iż Wykonawcy nie będzie przysługiwało wynagrodzenie w przypadku rezygnacji przez Zamawiającego ze wznowienia zamówienia, jak również żadna rekompensata z tego tytułu, na co Wykonawca wyraża zgodę. 8) Termin dostarczenia wykonanych przez Wykonawcę druków, w związku ze złożonym przez Zamawiającego zamówieniem realizacyjnym wynosi do 5 dni roboczych licząc od następnego dnia po przesłaniu Wykonawcy zamówienia realizacyjnego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 79.82.30.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Część A zamówienia - Druk materiałów promocyjno–informacyjnych w technikach offsetowej i cyfrowej”

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 220447.23 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Małgorzata Kowalcze, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą: Zakład Poligraficzny SINDRUK
Email wykonawcy: biuro@sindruk.pl
Adres pocztowy: ul. Firmowa 12
Kod pocztowy: 45-594
Miejscowość: Opole
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 97477.50

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 96229.05
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 121130.40
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.8) Informacje dodatkowe: W sekcji IV.2) Całkowita wartość zamówienia, podano wartość Części A zamówienia razem z zamówieniami o których w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp (zamówienia podobne). Wartość zamówienia dla Części A bez zamówień podobnych wynosi: 146964,82 złotych.
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Część B zamówienia - Druk wielkoformatowych materiałów promocyjno-informacyjnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 102345.39 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: DEKOR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K.
Email wykonawcy: kontakt@dekor-polska.pl
Adres pocztowy: ul. Komorowicka 110
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 87648.32

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 87648.32
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 87648.32
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.8) Informacje dodatkowe: W sekcji IV.2) Całkowita wartość zamówienia, podano wartość Części B zamówienia razem z zamówieniami o których w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp (zamówienia podobne). Wartość zamówienia dla Części B bez zamówień podobnych wynosi: 68230,26 złotych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.