To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-03-05
Dostawa materiałów opatrunkowych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 772222-N-2020
Numer ogłoszenia: 540239868-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 627 827 300
faks: 627 827 401
e-mail: szpital@sz.kepno.pl
www: http://www.szpital.kepno.pl/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa materiałów opatrunkowych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): SPZOZ-ZP/14D/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie.
Przedmiot zamówienia został podzielony na części nazwane przez Zamawiającego pakietami:
Pakiet nr 1 - opatrunki jałowe, kompresy, opaski elastyczne
Pakiet nr 2 - zestaw do podciśnieniowego leczenia ran
Pakiet nr 3 - opatrunek do wkłuć obwodowych i centralnych
Pakiet nr 4 - przylepce i opatrunki do zaopatrywania ran
Pakiet nr 5 - serwety , osłony na kończynę
Pakiet nr 6 - ściereczki sterylne
Pakiet nr 7 - zestaw do dializ
Pakiet nr 8 - zestaw do wkłucia centralnego
Pakiet nr 9 - opatrunki specjalne
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1A (Arkusz asortymentowo – cenowy) do niniejszej SIWZ.Dostawy będą poprzedzone zamówieniem ilościowo – asortymentowym ze strony Zamawiającego w formie pisemnej drogą elektroniczną lub faksem.Zamawiający wymaga, aby dostawy były realizowane w terminie oznaczonym w ofercie przetargowej.
Wykonawca dostarczał będzie zamówiony asortyment transportem własnym, na własny koszt i ryzyko.Przyjęcie dostaw przez Zamawiającego będzie odbywać się w Aptece Szpitalnej w dni robocze w godzinach od 8:00 do 14:00.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 33.14.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Pakiet nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 365200.65 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 398310.88
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 398310.88
Waluta: pln
NAZWA: Pakiet nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 15526.80 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 15970.61
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 15970.61
Waluta: pln
NAZWA: Pakiet nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 88740.00 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 96184.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 96184.80
Waluta: pln
NAZWA: Pakiet nr 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 61569.50 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 69370.02
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 69370.02
Waluta: pln
NAZWA: Pakiet nr 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 8815.20 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 11047.97
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 19261.15
Waluta: pln
NAZWA: Pakiet nr 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 5950 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 7160.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 15789.60
Waluta: pln
NAZWA: Pakiet nr 7
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 62640 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 32076
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 53848.80
Waluta: pln
NAZWA: Pakiet nr 8
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 9040 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 9961.92
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 16636.32
Waluta: pln
NAZWA: Pakiet nr 9
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 21944.00 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 23700.38
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 23700.38
Waluta:
NAZWA: Pakiet wydzielony - 1A
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 22499.00 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 23142.24
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 23142.24
Waluta:
INNE PRZETARGI Z KEPNA
- Zakup samochodu 9-osobowego
- Wymiana wyposażenia w ramach projektu "Zakup projektora laserowego do Kina Sokolnia w Kępnie."
- Budowa zadaszonego lodowiska przy al. Marcinkowskiego w Kępnie
więcej: przetargi w Kepnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa akcesoriów i materiałów pomocniczych do wykonywania oznaczeń laboratoryjnych
- "Doposażenie magazynów ochrony ludności i obrony cywilnej oraz szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy"
- Dostawy różnych materiałów medycznych w podziale na 3 części.
- "Zakup i dostawa sprzętu dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony i Obrony Ludności Cywilnej na lata 2025-2026"
- Zakup zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej.
- EOP.332.35.25 Dostawa materiałów medycznych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





