To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-03-05
Dostawa mebli na potrzeby realizacji projektu pn. "Rozbudowa, przebudowa i remont Centrum Spotkań Europejskich "Światowid" w Elblągu"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: Rozbudowa, przebudowa i remont Centrum Spotkań Europejskich "Światowid" w Elblągu
Numer ogłoszenia: 772721-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 055 6112050, 6112082
faks: 556 112 060
e-mail: monika.denisiuk@swiatowid.elblag.pl
www: www.swiatowid.elblag.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa mebli na potrzeby realizacji projektu pn. "Rozbudowa, przebudowa i remont Centrum Spotkań Europejskich "Światowid" w Elblągu"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): NP.261.7.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
W zakres zamówienia wchodzą meble biurowe, meble tapicerowane oraz pozostałe meble (w tym m.in. stoliki, krzesła, absorber z blatem).
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych wg poniższego podziału:
1) część I – dostawa mebli biurowych, zgodnie ze specyfikacją określoną w pkt. II załącznika nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia,
2) Część II – dostawa mebli tapicerowanych i pozostałych mebli, zgodnie ze specyfikacją określoną w pkt. III załącznika nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia.
UWAGA: w zakres zamówienia oprócz dostawy wchodzą wszelkie elementy składające się na poprawną realizację zamówienia, w szczególności: transport zamówienia do siedziby Zamawiającego, wypakowanie, montaż, ustawienie we wskazanej przez Zamawiającego lokalizacji docelowej, świadczenie serwisu gwarancyjnego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części, w tym rodzaje asortymentowe, parametry techniczne, dane ilościowe zawiera ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ. Wymagania wobec wybranych elementów przedmiotu zamówienia, których spełnienie Wykonawcy zobowiązani są potwierdzić dokumentami, o których mowa w pkt. XI ppkt 9 lit. e) SIWZ, określone zostały w ZAŁĄCZNIKU NR 1A do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 39.13.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Dostawa mebli biurowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 158936 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: ABSOLUT INVEST Sp. z o.o.
Email wykonawcy: elblag@absolut.com.pl
Adres pocztowy: ul. Lustrzana 30A
Kod pocztowy: 01-342
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 141954.30
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 168229.55
Waluta: PLN
NAZWA: Dostawa mebli tapicerowanych i pozostałych mebli
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 126935 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: ABSOLUT INVEST Sp. z o.o.
Email wykonawcy: elblag@absolut.com.pl
Adres pocztowy: ul. Lustrzana 30A
Kod pocztowy: 01-342
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 204747.03
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 249505.50
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Przebudowa konstrukcji dachu wraz z pokryciem dachowym, instalacją odgromową i ślepą podłogą stropu strychowego w nieruchomości przy ul. Traugutta 66 w Elblągu
- Remont 10 lokali mieszkalnych do ponownego zasiedlenia w zasobie administrowanym przez Zarząd Budynków Komunalnych
- Modernizacja systemu ostrzegania i alarmowania poprzez demontaż starych syren mechanicznych oraz zakup i montaż nowoczesnych elektronicznych syren alarmowych (...)
- ZP/21/2025-Postępowanie w trybie podstawowym bez negocjacji na zakup i dostawę sprzętu kuchennego
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych do ośrodków szkolno-wychowawczych na terenie Miasta Elbląga wraz z zapewnieniem opieki
- Wykonanie dokumentacji projektowej i na jej podstawie wykonanie robót budowlanych w zakresie naprawy stropów piwnicznych w nieruchomości przy ul. Fabrycznej 19 będącej w administrowaniu ZBK w Elblągu
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Student Holu w budynku B Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Budowa Żłobka Gminy Sejny w Poćkunach
- Wyposażenie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka-wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo-wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II" 6 części
- ZAKUP MEBLI NA POTRZEBY SZPITALA PEDIATRYCZNEGO W BIELSKU-BIAŁEJ
- Zwiększenie liczby miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w istniejącej instytucji żłobka pod adresem: ul. Podhalańska 38, 33-300 Nowy Sącz (wpis do rejestru nr wew. 5/2019, nr ogól. 05926) o 71 ......
- Dostawa i montaż mebli biurowych, konferencyjnych oraz innego wyposażenia do budynku Cechowni ul. Dehnelów 43 w Czeladzi
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.