To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-03-04
Sukcesywna 12 miesięczna dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla SPZOZ w Wolsztynie; PN/21/2020.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 764095-N-2020
Numer ogłoszenia: 540552288-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 68 347 73 00, 347 73 63
faks: 683 842 590
e-mail: przetargi@spzozwolsztyn.pl
www: https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz_wolsztyn
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Sukcesywna 12 miesięczna dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla SPZOZ w Wolsztynie; PN/21/2020.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): PN/21/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna 12 miesięczna dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla SPZOZ w Wolsztynie; Nr sprawy: PN/21/2020.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 29 niezależnych od siebie części/ zadań (pakietów). Każda z części stanowi odrębny przedmiot zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia.
Zamawiający wymaga jednak, aby składając ofertę Wykonawca uwzględnił wszystkie pozycje asortymentowe w poszczególnych pakietach. Nie dopuszcza się możliwości pominięcia którejkolwiek pozycji w pakiecie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, oraz wymagane ilości zostały opisane odpowiednio w załączniku nr 2 do SIWZ, tj. w Pakietach od nr 1 do nr 29. Tak opisany przedmiot zamówienia w dalszej części SIWZ będzie nazywany
przedmiotem zamówienia, przedmiotem umowy lub sprzętem jednorazowego użytku. Wymagania szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia dotyczy pakietu nr 1-29: a) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na przedmiot zamówienia inny niż opisany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
b) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia spełniał wszystkie wymagania minimalne opisane w poszczególnych pakietach 1-29 tj. w załączniku nr 2 do SIWZ. c) Zamawiający wymaga, aby zaoferowany sprzęt jednorazowego użytku w dniu dostawy posiadał nie krótszy niż 6 miesięczny termin ważności, a na każdym dostarczonym opakowaniu przedmiotu umowy była podana data ważności. d) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia, który został zakwalifikowany jako wyrób medyczny spełniał narzucone przepisami prawa wymagania w zakresie dopuszczenia do obrotu na terenie RP, posiadał wymagane przepisami prawa świadectwa rejestracyjne zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 r., poz. 1856 t.j.)-zgodność z dyrektywa 2007/47/EC, e) Wszystkie sprzęty jednorazowego użytku muszą spełniać właściwe dla każdego z nich wymogi jakościowe, wymogi co do opakowania (znak CE na opakowaniu) i przechowywania oraz posiadać pozwolenie dopuszczające do obrotu (deklaracje CE, certyfikaty CE - szczegółowe wymagania w tym zakresie określono w załączniku nr 2 do SIWZ odrębnie dla każdego z Pakietów). f) Zamawiający wymaga termin płatności - 60 dni. Informacja dodatkowa dotyczy Pakietu nr 15: a) Zamawiający wymaga dla papierów krepowanych: zgodność z normą ISO 11607-1 oraz PN EN 868 cz. 1 i 2 potwierdzona przez producenta. b) Zamawiający aktualnie posiada uchwyty (holdery) do umieszczania testów na tacach narzędziowych firmy STERITEC. W przypadku zaoferowania testów kontroli mycia w myjniach narzędziowych w postaci metalowej aluminiowej
blaszki z naniesionym wskaźnikiem, należy dołączyć odpowiednie uchwyty w liczbie 4 sztuk. Informacja -pakiet nr 15, poz. 29,
dotyczy Pakietu nr 16: a) Zamawiający wymaga bezpłatnego udostępnienia metkownicy trzyrzędowej dotyczy poz.1. na zasadzie umowy udostępnienia. Umowa udostępnienia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. Szczegółowe wymagania dotyczące warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarto we wzorze umowy
załącznik nr 7, która stanowi integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Warunki realizacji zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne 12 miesięczne dostawy; Dostawy realizowane będą sukcesywnie, w miarę zgłaszanych przez Zamawiającego potrzeb, na koszt i ryzyko Wykonawcy. Dostawy należy realizować od poniedziałku do piątku w godzinach od 700 do 1400. Miejscem dostawy jest: Magazyn ogólny lub Apteka szpitalna mieszczący się przy ul. Wschowskiej 3. Dostawy odbywać się będą na podstawie składanych przez Zamawiającego zamówień ilościowo – asortymentowych w maksymalnym terminie do 5 dni roboczych od daty otrzymania, faksowego, e-mail lub pisemnego zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 33.14.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Pakiet nr 1, poz. 1-10
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 319667.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Kliniki Naczyniowo Kardiologiczne KNK Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Rakoniewicka 23A
Kod pocztowy: 60-111
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 358822.71
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 358822.71
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 2, poz. 1-2
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione w zakresie w/w Pakietu.
uzasadnienie prawne: art. 93.1.1 PZP
uzasadnienie faktyczne: Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Pakiet nr 3, poz. 1-5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 16072.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Kliniki Naczyniowo Kardiologiczne KNK Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Rakoniewicka 23A
Kod pocztowy: 60-111
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 18285.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 18285.70
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 4, poz. 1-12
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione w zakresie w/w Pakietu.
uzasadnienie prawne: art. 93.1.1 PZP
uzasadnienie faktyczne: Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Pakiet nr 5, poz. 1-8
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione w zakresie w/w Pakietu.
uzasadnienie prawne: art. 93.1.1 PZP
uzasadnienie faktyczne: Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
NAZWA: Pakiet nr 6, poz. 1-4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 9681.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Bialmed Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kazimierzowska 46/48/35
Kod pocztowy: 02-546
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 11860.89
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 11860.89
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 7, poz. 1-3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1480.50 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Bialmed Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kazimierzowska 46/48/35
Kod pocztowy: 02-546
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1597.32
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1597.32
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 8, poz. 1-4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1804.10 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Beryl Med Poland Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Złotej Jesieni 58
Kod pocztowy: 05-410
Miejscowość: Józefów
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 11842.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 12969.18
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 9, poz. 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1440.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Duolux Medical Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: os. B. Chrobrego 40f/53
Kod pocztowy: 60-681
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2187.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2187.00
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 10, poz. 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3640.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: PROMED S.A., 02-234
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Działkowa 56
Kod pocztowy: 02-234
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3780.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 3780.00
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 11, poz. 1-6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 10816.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Dräger Polska Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Posag 7 Panien 1
Kod pocztowy: 02-495
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 13382.73
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 13382.73
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 12, poz. 1-8
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 95451.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Dräger Polska Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Posag 7 Panien 1
Kod pocztowy: 02-495
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 109704.98
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 109704.98
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 13, poz. 1
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione w zakresie w/w Pakietu.
uzasadnienie prawne: art. 93.1.1 PZP
uzasadnienie faktyczne: Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Pakiet nr 14, 1-3
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione w zakresie w/w Pakietu.
uzasadnienie prawne: art. 93.1.1 PZP
uzasadnienie faktyczne: Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Pakiet nr 15, poz. 1-24
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 21022.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Informer Med Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Winogrady 118
Kod pocztowy: 61-626
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 29078.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 29078.70
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 16, poz. 1-2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2805.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Informer Med Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Winogrady 118
Kod pocztowy: 61-626
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3007.35
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 3007.35
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 17, poz. 1-3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 9619.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Duolux Medical Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: os. B. Chrobrego 40f/53
Kod pocztowy: 60-681
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 11863.47
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 11863.47
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 18, poz. 1-2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 5643.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Bialmed Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kazimierzowska 46/48/35
Kod pocztowy: 02-546
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 5346.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 5346.00
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 19, poz. 1
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione w zakresie w/w Pakietu.
uzasadnienie prawne: art. 93.1.1 PZP
uzasadnienie faktyczne: Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Pakiet nr 20, poz. 1-10
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 4571.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: LM Line Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kniewska 2K
Kod pocztowy: 70-846
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 4952.88
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 4952.88
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 21, poz. 1-9
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione w zakresie w/w Pakietu.
uzasadnienie prawne: art. 93.1.4 PZP
uzasadnienie faktyczne: cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
NAZWA: Pakiet nr 22, poz. 1-27
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione w zakresie w/w Pakietu.
uzasadnienie prawne: art. 93.1.1 PZP
uzasadnienie faktyczne: Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Pakiet nr 23, poz. 1-5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1200.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: LM Line Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kniewska 2K
Kod pocztowy: 70-846
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 642.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 642.60
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 24, poz. 1-10
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 31536.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: PROMED S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Działkowa 56
Kod pocztowy: 02-234
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 35459.86
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 35459.86
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 25, poz. 1-6
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione w zakresie w/w Pakietu.
uzasadnienie prawne: art. 93.1.1 PZP
uzasadnienie faktyczne: Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Pakiet nr 26, poz. 1
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione w zakresie w/w Pakietu.
uzasadnienie prawne: art. 93.1.1 PZP
uzasadnienie faktyczne: Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Pakiet nr 27, poz. 1-7
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione w zakresie w/w Pakietu.
uzasadnienie prawne: art. 93.1.1 PZP
uzasadnienie faktyczne: Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Pakiet nr 28, poz. 1
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione w zakresie w/w Pakietu.
uzasadnienie prawne: art. 93.1.1 PZP
uzasadnienie faktyczne: Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Pakiet nr 29, poz. 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 5650.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Dräger Polska Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Posag 7 Panien 1
Kod pocztowy: 02-495
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2376.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 6108.05
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z WOLSZTYNA
- "Dostosowanie budynku PCPR oraz Domu Dziecka w Wolsztynie do wymogów ppoż"
- Winda w Zespole Szkół Ogólnokształcących w ramach projektu - Dostępni - winda sposobem na zniwelowanie barier architektonicznych w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Wolsztynie
więcej: przetargi w Wolsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa nici chirurgicznych dla SP ZOZ Hrubieszów"
- ZP 2/2025 DROBNY SPRZĘT MEDYCZNY
- Sukcesywne dostawy materiałów i narzędzi stomatologicznych, wyrobów medycznych, materiałów ortodontycznych, systemów diagnostycznych, przyłbic i jednorazowa dostawa drobnego sprzętu medycznego
- Przetarg TP/21OL/04/2025/WCLN na dostawy wyrobów medycznych, podłoży, materiałów zużywalnych wykorzystywanych w toku procedur medycznie wspomaganej prokreacji w WCLN WSP
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku i wyrobów medycznych do SPZOZ w Radzyniu Podlaskim
- Dostawa pieluchomajtek i majtek 2025/2026
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.